Eens,Zwaar eens. Niks kan gedaan worden zonder dat de VS het goed vind en ze dwingen ons altijd mee te doen. En zie wat er van komt, alleen maar zinloze oorlogen, geweld en crisis.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Tuurlijk hebben ze veel macht. Amerika steunt veel landen, valt die steun weg, dan kunnen die landen in sommige gevallen niet meer zeker zijn van hun bestaan. Daardoor heeft Amerika veel macht.
WhiteQueen schreef:
Eens,Zwaar eens. Niks kan gedaan worden zonder dat de VS het goed vind en ze dwingen ons altijd mee te doen. En zie wat er van komt, alleen maar zinloze oorlogen, geweld en crisis.
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder
xlufjoetoexx schreef:
Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.
.
maar hier hebben we het uiteindelijk wel zelf toegemaakt.
als de eerste wereld oorlog er niet geweest was,was amerika nooit zo`n invloedrijk land geweest, en door de tweede wereld oorlog is die invloed alleen maar uitgebreid.
maar dat is mijn mening
Discipline is the bridge between goals and accomplishment.
Ik vind dat de EU en China ook veel macht hebben. Vooral China komt heel erg op en daarmee valt dus de macht van Amerika steeds verder weg. Ze hebben alleen best veel invloed, maar goed, de EU en China ook.
"Your life. Your choice. Think about what you want."