• De stelling van deze week luidt:
    Amerika heeft teveel macht in de wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soon... (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Deep inside, I've never felt alive

    Eens,Zwaar eens. Niks kan gedaan worden zonder dat de VS het goed vind en ze dwingen ons altijd mee te doen. En zie wat er van komt, alleen maar zinloze oorlogen, geweld en crisis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tuurlijk hebben ze veel macht. Amerika steunt veel landen, valt die steun weg, dan kunnen die landen in sommige gevallen niet meer zeker zijn van hun bestaan. Daardoor heeft Amerika veel macht.


    I am an idiot, I move.

    Dat valt best mee, denk ik. In ieder geval niet in ons landje, daar heeft de EU het voor het zeggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WhiteQueen schreef:
    Eens,Zwaar eens. Niks kan gedaan worden zonder dat de VS het goed vind en ze dwingen ons altijd mee te doen. En zie wat er van komt, alleen maar zinloze oorlogen, geweld en crisis.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.
    .

    maar hier hebben we het uiteindelijk wel zelf toegemaakt.
    als de eerste wereld oorlog er niet geweest was,was amerika nooit zo`n invloedrijk land geweest, en door de tweede wereld oorlog is die invloed alleen maar uitgebreid.
    maar dat is mijn mening :X


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind dat de EU en China ook veel macht hebben. Vooral China komt heel erg op en daarmee valt dus de macht van Amerika steeds verder weg. Ze hebben alleen best veel invloed, maar goed, de EU en China ook.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."