• EDIT: The Truman Show. (: Bedankt voor de moeite om hier even te kijken en me te helpen met de titel van de film (:


    Hee, ik vroeg me af of hier iemand weet hoe deze film heet? Ik heb hem al best een tijd geleden gezien en het is al een best oude film, maar ik moest er ineens aan denken en dan wil ik ook gewoon de titel hebben van de film :s

    Het ging over een man die opgegroeid was in een soort van wereld waarvan hij dacht dat het echt was, maar langzamerhand ontdekt hij dat alles gespeeld is, dat iedereen om hem heen toneel speelt en dat alles dus gelogen was waarin hij geloofde. Ook de dood van zijn eigen vader was niet echt, zijn vader was namelijk verdronken in het water, maar aan het einde van de film kwam hij erachter dat het water niet eens zo diep was en dat zijn vader er onmogelijk in kon verdrinken. Hij vind uiteindelijk een deur die ergens verborgen was en die leidde hem naar de echte wereld toe, naar de wereld waar zijn vader ook in zat en dan ontdekt hij dat hij zijn hele leven in een soort van soap heeft gespeeld zonder dat hij het wist. Hij was de enige die het niet wist en ieder ander met wie hij omging, zijn familie, vrienden etc. wisten dat ze in een soap speelde.

    Okay, een lange beschrijving en misschien klopt hij ook niet helemaal, maar dit is wat ik me voor zover kan herinneren van de film. En nu heb ik jullie hulp nodig, want ik wil echt zó graag weten wat de titel is van die film! Help me!
    Thanks, xxx

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:26 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    The Trueman Show (ik weet niet of je Trueman zo goed schrijft)


    Deep inside, I've never felt alive

    The Truman show


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bond schreef:
    The Trueman Show (ik weet niet of je Trueman zo goed schrijft)

    Jaa, dat is hem (: Thankyou !


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Antwoord is hierboven gegeven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bond schreef:
    The Trueman Show (ik weet niet of je Trueman zo goed schrijft)

    Die film is vandaag op tv en ik neem hem op. ( België )
    Toevallig! (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Die film is vandaag op tv en ik neem hem op. ( België )
    Toevallig! (krul)


    HAha, echt? xd, dan post ik dit net op het goede moment xd


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Haha, omg... Ik zoek al heel lang naar die film. Toevallig kom ik dit topic tegen en weet ik nu hoe hij heet (;
    Vet toevallig precies de film die ik zoek! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb die film een hele tijd terug gezien (vier jaar geleden denk ik? het was op brugklaskamp) maar ik zie dat je de titel al hebt =D


    “Love is a contradiction.”

    Die film is echt cool, maar ik heb hem nog nooit af gezien :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hij was vorige week op tv.
    Damn. Goede film... Goede film...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please