• never mind (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 22:02 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het een beetje een standaard verhaal. Ze ontmoeten elkaar, krijgen iets en dat is het. Ze krijgt nog wel haat van de fans, maar ga je daar allemaal hoofdstukken over schrijven? Het is in principe een leuk idee, maar toch iets te standaard. Je kunt het natuurlijk altijd uitwerken.

    En omdat ik dan toch best wel benieuwd ben wat je er van gaat maken; wil je het melden als je de story start?

    Soave schreef:
    Ik vind het een beetje een standaard verhaal. Ze ontmoeten elkaar, krijgen iets en dat is het. Ze krijgt nog wel haat van de fans, maar ga je daar allemaal hoofdstukken over schrijven? Het is in principe een leuk idee, maar toch iets te standaard. Je kunt het natuurlijk altijd uitwerken.

    En omdat ik dan toch best wel benieuwd ben wat je er van gaat maken; wil je het melden als je de story start?


    The universal language of art.

    Ja, want er zijn nog niet genoeg 1D story's. :/
    Not trying to be mean.
    Maar eerlijk, ik vind het nogal standaart, en het spreekt me niet echt aan.
    En dan niet allèèn omdat 1D er in voorkomt.

    Maar dat is mijn mening.
    Als jou het leuk lijkt om te schrijven moet je het vooral doen! (:
    Je schrijft tenslotte voor jezelf, ik dan tenminste.
    Daarom vraag ik me ook af waarom je onze mening wilt weten.
    Lezers zijn leuk , ja. Maar als ik een verhaal zou willen schrijven, wat me erg leuk lijkt om aan te werken, zou ik niet zeggen 'Nee laat maar zitten.' als ik maar 3 lezers heb. je doet het toch omdat jij het leuk vind om te doen? Wat houd je tegen dan? (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Nooooooo. Niet weer 1D.. );
    Maar inderdaad; nogal standaard.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik snap jullie reacties.

    ehmm , Ik heb niet alles uitgewerkt in die samenvatting.
    & Ja .. 1D is gewoon heel bekend hier hahaa. (:
    But , Ik snap jullie zeker !


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het te zwart-wit en te standaard. Maar ik word al gillend gek van al die stories van die band die ik voorbij zie komen, ik ken ze niet eens.
    Nieuwe Tokio Hotel ofzo? Haha.

    Nee, maar het is in elk verhaal hetzelfde waar ze iets krijgen. Je kunt het bv origineler maken door het stroef te laten gaan door omstandigheden of dat ze elkaar gewoon niet mogen..

    Maar ik denk dat je alsnog wel veel lezers zal hebben, die fans van die band vinden het volgens mij allang goed als er een story over is, was met TH ook altijd zo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Maar volgens mij ben je al origineel als je een story schrijft over niet bekende personen.. Haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny