• Op het eerste gezicht lijkt er niet zo heel veel aan de hand te zijn met de families Portland en Bayridge. Niets lijkt alleen minder waar. Door een fout van het ziekenhuis zijn de twee jongste dochters van de families verwisseld. Pas na 16 jaar komen de families erachter doordat één van de meisjes een dna-test wilt met haar ouders. Nu de meisjes elkaar en hun eigenlijke families hebben ontmoet lijken er wat problemen te ontstaan. Wat zal er moeten gebeuren voordat ze die kunnen oplossen?

    ‘Mama,’ zei ik aarzelend. ‘als ik je vroeg om iets compleet raars te doen, zou je dat dan doen voor me?’


    Wat ik nodig heb:
    • Beste vriend(innen) hoofdpersonen.
    Maximaal twee, voor elke hoofdpersoon één.
    • Vriendje van één van de hoofdpersonen.
    Ik zoek er eigenlijk twee, een die haar ex-vriendje word en een nieuwe.
    • Vrienden van de families.
    Die er ook wel vaak in voorkomen.

    Wat je in moet vullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Niet iedereen heeft perfecte eigenschappen, iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Beroemd persoon, naam erbij vermelden aub.
    Familie: Niet al te lang.
    Extra: Relaties, bijzonderheden, hobby's, enz.

    Ik kies de beste, niet de eerste!
    Alvast bedankt,
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:15 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik ga ook nog wel een vriendin voor je maken! Momentje.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ah oke, ik maak wel gewoon iemand aan. Dan zie je maar voor welke rol die is. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik ben bezig met vriendin :)

    Ik doe een poging, maar ik weet niet of het goed zal zijn. Jij moet er mee schrijven, dus kijk maar. :')

    Rol: Verwisseld meisje
    Voornaam: Leanne
    Achternaam: Portland
    Volledige naam: Leanne Rose Portland
    Leeftijd en geboortedatum: Leanne is 16 jaar en geboren op 1 november 1995.
    Karakter:Leanne valt over het algemeen niet zomaar op. Dit komt doordat ze graag op de achtergrond blijft. Ze heeft geen grote mond en is een ja-knikker. Wanneer ze bijvoorbeeld met een groep is, is ze nooit de leider. Leanne is juist altijd degene die de leider volgt. Ze is ontzettend braaf en verlegen en wijst bijna niks af.
    Doordat Leanne juist zo braaf is, doet ze ook weer dingen die ze eigenlijk niet wilt doen. Wanneer iemand haar iets oplegt, dat ze eigenlijk niet wil, doet ze het toch. Simpelweg omdat ze niet durft te weigeren. Zo doet ze toch veel foute dingen. Ze is makkelijk te beïnvloeden en dit zien anderen ook.
    Bij haar vrienden is Leanne wat opener. Ze vertelt tegen hen gerust haar gevoelens. Ze beleeft haar gevoelens heel intens. Ze kan dus bijvoorbeeld ontzettend vrolijk zijn, maar ook weer vreselijk down zijn. Situaties beïnvloeden het humeur van Leanne heel erg. Ze past zich aan.
    Uiterlijk:Kijk zelf maar. Aangezien je zelf al het uiterlijk in je hoofd hebt.
    Familie: Leanne komt uit een heel burgelijk gezin. Ze is de dochter van Alex Portland en Mariah Portland. Haar vader is een timmerman, terwijl haar moeder werkt al dolfijnentrainster. Ook heeft Leanne twee broertjes : Jayden van 14 en Max van 11. Leanne kan het goed vinden met haar familie, ondanks hun verschillende karakters. Bij haar vader kan ze altijd terecht met vragen, hij geeft haar graag advies. Vaak is dit redelijk technisch en dus vooral 'zakelijk.' Met haar moeder heeft ze een veel emotionelere band. Zij vertelt haar moeder altijd alles en samen doen ze ook veel leuke dingen. Ze hebben eerder een vriendin-vriendin relatie, dan een moeder-dochter relatie. Jayden is het typische irritante broertje. Vaak hebben hij en Leanne dan ook knallende ruzie. Maar als iemand Jayden pijn doet, dan zal Leanne het voor hem opnemen. Max is gewoon het type lieve broertje. Ze behandelt hem echt als een klein kindje en zij is zijn beschermengel.
    Extra: Leanne heeft een zwak voor alcohol. Wanneer ze uitgaat, neemt ze zich vaak voor om niet te drinken. Dit mislukt alleen 9 van de 10 keer. Wanneer Leanne alcohol opheeft, wordt ze ineens een heel ander mens. Dan is ze juist haantje de voorste en maakt allerlei opvallende opmerkingen. De meeste vinden die Leanne wel leuk, omdat je met die Leanne ontzettend kan lachen. Wel moet ze oppassen dat ze er niet in doorslaat. Ze moet zich niet achter alcohol gaan verschuilen. Daarbij vinden haar ouders haar ook te jong om al veel alcohol te drinken.

    Stel dat je deze rol gebruikt, is het dan mogelijk dat ze iets met de jongen krijg die ik had ingevuld? Hoeft niet hoor, is maar een vraag.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:50 ]


    Tell me about it, stud.

    Rol:Vriendin
    Voornaam:Sanne
    Achternaam:Campbell
    Volledige naam:Sanne Jude Campbell
    Leeftijd en geboortedatum:Sanne is 19, en is jarig op 21-05
    Karakter: Sanne is een muzikaal type. Ze speelt gitaar, piano en drumt. Hier besteed Sanne erg veel tijd aan. Hier kan ze haar zusje en moeder wel eens mee irriteren, maar haar vader vind het prachtig, en hij vind ook dat Sanne later muzikant moet worden. Maar Sanne wilt liever Danseres worden. Daarom gaat ze de laatste tijd steeds meer dansen, inplaats van muziek spelen. Haar vader vind dit weer minder, maar haar moeder en zusje zijn blij dat ze bijna van de herrie af zijn. Sanne kan soms goed tegen haar verlies, maar als ze er een dag niet tegen kan, kan ze de hele dag chagrijnig zijn. Je kunt dan beter bij haar uit de buurt blijven. Sanne vind je aardig of niet, vind ze je aardig, dan mag je graag bij haar vriendengroepje, mag ze je niet, dan blijf je er ook buiten ook. Sanne geeft om haar populariteit en reputatie, en wil dat dit dan ook echt niet verminderd word. Sanne kan echt niet stilzitten, ze moet altijd wat doen, ookal is het in haar vingers knippen. In bed loopt ze dan ook altijd heen er weer te rollen, en hierdoor slaapt ze niet zo lang, waardoor ze wel eens heel erg moe kan zijn. Soms zoekt Sanne een beetje aandacht, bijvoorbeeld als haar vrienden ergens anders staan. Dan loopt ze naar iedereen toe, of probeert alsnog bij haar vrienden te gaan staan.Ze wilt vaak in de voorgrond staan, of het nou bij een gesprek of een show is, ze wilt altijd in het middelpunt. Als ze dan ook niet in het middelpunt word gezet, kan ze een beetje boos worden, en soms kan dat uitlopen tot ruzie. Ze kan dan een echte bitch zijn, en op dat moment wil je Sanne echt niet kennen. Sanne is een sociaal meisje dat wel van een kletspraatje houd, en ze maakt vaak lol met haar vriendinnen, samen gaan ze naar de stad. Ze gaan dan vaak shoppen, en liggen soms helemaal dubbel van elkaar, waardoor ze weer in de lach schieten. Sanne kan goed overweg met haar vriendinnen.
    Uiterlijk:



    Barbara Palvin

    Sanne heeft bruine, golvende haren die tot over haar schouder vallen. Soms krult of stijlt ze haar haar, maar meestal laat ze het golvend, los hangen. Sanne heeft blauwgrijze ogen, en een lichte, egale huid die ze elke dag goed verzorgd. Vroeger heeft ze een beugel gehad, maar daardoor heeft ze nu stralende, witte tanden. Sanne gebruikt niet zo heel veel make-up. Een laagje mascara, een dun potloodlijntje en een beetje lipgloss vind ze genoeg. Ze houd heel erg van oorbellen en draagt dan ook bijna altijd oorbellen. Haar ringen zijn haar favoriet. Haar kledingstyle is te beschrijven als basic, ze draagt vaak vestjes, met een effen shirtje eronder. Haar favoriete schoenen zijn haar zwarte all-stars, die ze bijna altijd draagt.
    Familie: Sanne woont bij haar 40-jarige moeder Lena Harris, die bij een castingbureau werkt. Haar vader is de 38-jarige Bas Campbell. Haar zusje is Riquelle van 15 jaar. Met Riquelle kan Sanne erg goed opschieten. Sanne heeft een hele grote familie.
    Extra: Sanne had een relatie met AlexAlex Pettyfer. Maar dit is helaas uit.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:36 ]

    Rol: Vriendin
    Voornaam: Juillette, het lijkt inderdaad, zoals velen opmerken, alsof de 'u' en de 'i' omgewisseld staan. Maar dit hoort zo in haar naam. Ze is namelijk van Franse afkomst. Ze wordt vaak gewoon Jules genoemd.
    Achternaam: Luzac
    Volledige naam: Juilette Oscarine Luzac, Jules.
    Leeftijd en geboortedatum: Juilette is 17 jaar en ze is geboren op 16 februari 1994.
    Karakter: Jules is een belangstellend en nieuwsgierig meisje. Ze staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig om andere mensen te leren kennen en wil weten hoe alles werkt. Ze kan elke dag nog leren. Jules is iemand die maar blijft praten. Ze zegt dat het aan haar Franse afkomst ligt. ('Temperamentvol, dat zit in m'n bloed!') Ze is uiterst intelligent maar dat laat ze niet graag blijken. Ze kan nog altijd wel belachelijk slim uit de hoek komen, waarbij ook de nodige sarcastische opmerkingen worden gebruikt. Dat op school heeft gezeten is eigenlijk ook nog een verrassing. Haar vader en moeder waren ontzettend gesteld op hun enige dochter maar Jules heeft ze over gehaald omdat het beter zou zijn voor haar sociale ontwikkeling.
    Jules kan niet tegen stiltes en er moet altijd geluid om haar heen zijn. Ze is ontzettend vrolijk en huppelt het liefst de hele dag rond, vrolijk grapjes makend. Want ze beschikt ook nog over een dosis humor. Ze denkt altijd overal het goede van en dat is ook een van haar zwaktes. Ze gaat moeilijke projecten of conversaties niet uit weg en gaat juist de confrontatie aan. Hier kickt ze stiekem wel een beetje op. Jules is daarom ook niet op haar mondje gevallen en ze durft best haar mening uit te spreken, tegenover wie dan ook. Ze heeft een scherpe tong waarmee ze venijnig uit de hoek kan komen. Jules is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. De passie die ze investeert in haar projecten is aanstekelijk en zelf kijkt ze bij het opstaan al uit naar wat de dag je zal brengen.
    Uiterlijk:


    Demi Lovato
    Jules heeft niet echt het typische Franse uiterlijk. Jules heeft prachtige hazelnootbruine ogen en heeft donkerbruin, stijl haar. Ze vind het makkelijk om er gewoon een borstel er doorheen te halen 's ochtends en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren opzij te gooien. Ze draagt niet veel make-up, gewoon een beetje mascara en wat lipgloss. Ook draagt ze vaak een dun lijntje eyeliner omdat haar ogen daardoor beter uitkomen, vind ze zelf. Jules is ongeveer 1.74 en ze heeft ontzettend lange benen, waar ze een chronische hekel aan heeft.
    Haar kledingstijl is moeilijk te omschrijven maar ze noemt het zelf het liefst classy/fashionista/bohémian. Haar kledingstijl verschilt met de dag. Af en toe gaat ze extreem baggy met een simpele trui aan en een spijkerbroek. De andere keer gaat ze voor klassiek met een zwarte kokerrok en een nette witten blouse. Ze kan zich ook heel stoer kleden met kistjes of ontzettend tuttig. Ze draagt het allemaal. Haar favoriete outfit is een rood leren highwaist broekje met daarop een zwarte trui. Schoenen, Jules draagt meestal hakken of simpele sandaaltjes of slippers of hoge laarzen. Wat maar bij haar outfit van die dag staat.
    Familie: Jules is een meisje van Franse afkomst. Ze heeft tot haar derde in Frankrijk gewoond met haar ouders maar toen zijn ze verhuisd. Haar moeder, Georgette Luzac-de la Croix, was een mooie vrouw die als zakenvrouw werkte in Frankrijk en ook een van de vooraanstaande socialites was. Haar vader, Edward Luzac, is een warme man die zijn vrouw leerde kennen op een feest.
    Extra: /


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: You choose.
    Voornaam: Roxana Lumina
    Achternaam: Dyme.
    Volledige naam: Roxana Lumina Dyme.
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is 19 jaar, en geboren op 1 februari 1993.
    Karakter: Als iemand zich schuldig voelt, geeft Roxana zichzelf altijd de schuld. Echter laat ze dit niet merken, en ze kropt haar eigen gevoelens op. Roxana is een erg koppig meisje en ze heeft een sterke wil. Ze vind dat ze dingen moet afmaken oftewel Roxana heeft een echte doorzettingswil. Als je goede vrienden met haar bent dan zul je diegene leren kennen die binnen in d'r zit. Het is niet dat ze verlegen is, ze vertrouwt mensen alleen niet zo snel. Ze moeten haar vertrouwen voor zich winnen, vind ze. Ze heeft ook meer jongensvrienden, dan meisjevriendinnen.
    Roxana zegt wat ze denkt, en dat zonder ene moeite. De meesten zeggen dan ook tegen haar dat ze een bitch is, vanwege haar antwoorden. Maar dat kan ze niks schelen, ze is juist zo bitchie omdat ze zichzelf zo kan beschermen. En ze pikt niet wat mensen over haar zeggen, want dan zegt ze er meteen wat van. Ook als ze hoort dat mensen wat over haar vrienden zeggen, zegt ze er ook meteen wat van. Ze laat zich niet zo snel over haar heen lopen. Ze is snel nieuwsgierig en zoekt het gevaar op. Ze is onvoorstelbaar, je weet nooit wat ze van plan is, of wat ze gaat doen.
    Roxana onthoudt alles. Wie wat haar heeft aangedaan, wat iemand haar vrienden heeft aangedaan, huiswerk, waar ze haar spullen heeft neergelegd, álles.. behalve namen van personen. Deze moet ze dan ook echt in haar kop leren.
    Naast dat ze té sarcastisch is, geeft ze erg veel om haar vrienden (alleen kun je dat niet zo goed merken), en geeft ze haar vrienden eerlijk advies. Want als Roxana advies geeft, meent ze het. Ze houdt er niet van om over zichzelf te praten, en zal het onderwerp over haarzelf vermijden.
    Uiterlijk:


    Haar blauw-grijze ogen komen er sterk uit. Ze heeft vaak allerlei soorten oogschaduw op, maar meestal gaan deze wel de rock-kant op. Haar donkerbruine haren heeft ze vaak in wat krullen zitten, en groene plukjes haar zitten er tussen. Ze heeft een zomersblanke huidje met mooie volle lippen. Verder heeft ze meestal baggy of rockkleding aan, dit wisselt eigenlijk per dag. Als zij werkt heeft ze meestal baggy kleding aan, als ze naar haar studie gaat; meestal rockkleding.
    Elizabeth Gillies.
    Familie: Een broer, Ryan van 21 jaar, met wie ze een enorm goede band heeft. Haar broer werkt bij een autobedrijf, en soms gaat ze met hem er naartoe om hem te helpen. Haar moeder heeft een baantje bij een kledingwinkel, en haar vader was eerst zakenman. Nu is hij gestopt met werken. Hij is er te depressief voor, en hij zit alleen maar in hun huis - die overigens niet erg groot is.
    Extra: Aan auto's en motors sleutelen, fotograferen, zingen (ze heeft een erg mooie, rauwe stem) en gitaar spelen. Dit heeft zij namelijk al van kinds af aan geleerd. Ze heeft een tattoo op haar rug, en eentje op bovenbeen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Feminine schreef:
    (...)

    Nou, sowieso nog één vriendje, vriendinnen en ik denk dat ik het andere verwisselde meisje ook door iemand laat maken.
    -XOXO

    Ik heb al is een vriendje gemaakt maar kan een nieuwe proberen? Xx

    quin98 schreef:
    (...)
    Ik heb al is een vriendje gemaakt maar kan een nieuwe proberen? Xx


    Ja, tuurlijk (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Welke rol heb je nog nodig? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendje
    Voornaam: Kane
    Achternaam: Johnson
    Volledige naam: Kane Ryan Jhonson
    Leeftijd en geboortedatum: Kane is 17 en is geboren op: 9 Juli 1996
    Karakter: Kane is erg koppig en gaat vaak zijn eigen gang. Veder is hij best aardig. Als je hem als vriend hebt is hij heel lief en staat voor je klaar. Kane doet geen dingen die hij niet wil. Het maakt hem dan ook niks uit wat andere van hem vinden. Hij heeft dus heel veel zelfvertrouwen. Kane is iemand waarmee je snel bevriend kan raken maar echt vertrouwen doet hij niet zo snel.Kane heeft veel humor en met hem kan je altijd lachen. Als je verdrietig bent zet hij zichzelf helemaal voorschut om je aan het lachen te maken. Veder is Kane een erg muzikale jongen, Hij kan goed zingen en soms speelt hij gitaar.
    Uiterlijk:


    Zac Efron
    Kane heeft bruin haar. Hij heeft ze har graag goed zitten en besteed daar dan ook best veel aandacht aan. Veder heeft hij licht blauwe ogen.
    Familie: Kane zijn moeder stond er alleen voor bij zijn opvoeding omdat zijn vader is gestorven toen Kane 3 was.Hij Heeft daarna nog even een stiefvader gehad. Daardoor heeft hij ook een broertje, Dylan. Kane heeft een goede band met zijn moeder en broertje. Zijn stiefvader is vlak na Dylan's geboorte weer vertrokken.
    Etra:Kane speelt graag gitaar en zingt ook veel, wat hij best goed kan. Hij heeft een kleine tatoeage op zijn hand. Het staat voor: "You only live once.

    Dumbledore schreef:
    Welke rol heb je nog nodig? (:


    Een (ex-)vriendje, een van de vriendinnen en het tweede verwisselde meisje.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Kan mijn rol dat tweede verwisselde meisje zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh ja, ik maak mijn rol morgen af ;$


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Januharry schreef:
    Oh ja, ik maak mijn rol morgen af ;$


    Haha goed hoor (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old