• Op het eerste gezicht lijkt er niet zo heel veel aan de hand te zijn met de families Portland en Bayridge. Niets lijkt alleen minder waar. Door een fout van het ziekenhuis zijn de twee jongste dochters van de families verwisseld. Pas na 16 jaar komen de families erachter doordat één van de meisjes een dna-test wilt met haar ouders. Nu de meisjes elkaar en hun eigenlijke families hebben ontmoet lijken er wat problemen te ontstaan. Wat zal er moeten gebeuren voordat ze die kunnen oplossen?

    ‘Mama,’ zei ik aarzelend. ‘als ik je vroeg om iets compleet raars te doen, zou je dat dan doen voor me?’


    Wat ik nodig heb:
    • Beste vriend(innen) hoofdpersonen.
    Maximaal twee, voor elke hoofdpersoon één.
    • Vriendje van één van de hoofdpersonen.
    Ik zoek er eigenlijk twee, een die haar ex-vriendje word en een nieuwe.
    • Vrienden van de families.
    Die er ook wel vaak in voorkomen.

    Wat je in moet vullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Niet iedereen heeft perfecte eigenschappen, iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Beroemd persoon, naam erbij vermelden aub.
    Familie: Niet al te lang.
    Extra: Relaties, bijzonderheden, hobby's, enz.

    Ik kies de beste, niet de eerste!
    Alvast bedankt,
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:15 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    wanneer komt de rollen verdeling?

    Nog mensen? Want ik heb nog steeds niet alles wat ik nodig heb!
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 9:46 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    komt het verhaal binnenkort nog online of niet?

    wat heb je nog nodig? xx


    Every human being has equal worth.

    INB schreef:
    wat heb je nog nodig? xx


    Je kunt best iets invullen, maar ik moet nog even kijken wat ik met dit verhaal doe..
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Je kunt best iets invullen, maar ik moet nog even kijken wat ik met dit verhaal doe..
    -XOXO




    ooh oke, is goed haha


    Every human being has equal worth.

    Rol: kijk maar waar deze het beste bij past ;-)
    Voornaam: Nickita
    Achternaam: Winslow
    Volledige naam: Nickita Caya Elisabeth Winslow
    Leeftijd en geboortedatum: 16 15-03-1996
    Karakter: Nickita is een vrei velegen meisje maar dat laat ze niet snel zien. ze geniet van het leven en als ze eenmaal een doel heeft gaat ze daar 100% voor.
    ook kan ze best klunzig zijn maar das meestal alleen als ze nerveus over iets is.
    ze staat altijd wel voor haar vrienden klaar en het boeit haar niet wat anderen mensen over haar denken.
    Uiterlijk:



    (op foto Hayley Williams)
    Familie: Nickita is enigs kind haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar moeder om de maand gaat ze naar haar vader zo blijft ze ook in contact met hem
    Extra: Nickita is dol op fotografie en wilt later graag zo studie volgen
    als bij baantje werkt ze bij haar moeder in de bloemen winkel

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 2:21 ]


    You can't touch music but music touch you