• Op het eerste gezicht lijkt er niet zo heel veel aan de hand te zijn met de families Portland en Bayridge. Niets lijkt alleen minder waar. Door een fout van het ziekenhuis zijn de twee jongste dochters van de families verwisseld. Pas na 16 jaar komen de families erachter doordat één van de meisjes een dna-test wilt met haar ouders. Nu de meisjes elkaar en hun eigenlijke families hebben ontmoet lijken er wat problemen te ontstaan. Wat zal er moeten gebeuren voordat ze die kunnen oplossen?

    ‘Mama,’ zei ik aarzelend. ‘als ik je vroeg om iets compleet raars te doen, zou je dat dan doen voor me?’


    Wat ik nodig heb:
    • Beste vriend(innen) hoofdpersonen.
    Maximaal twee, voor elke hoofdpersoon één.
    • Vriendje van één van de hoofdpersonen.
    Ik zoek er eigenlijk twee, een die haar ex-vriendje word en een nieuwe.
    • Vrienden van de families.
    Die er ook wel vaak in voorkomen.

    Wat je in moet vullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Niet iedereen heeft perfecte eigenschappen, iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Beroemd persoon, naam erbij vermelden aub.
    Familie: Niet al te lang.
    Extra: Relaties, bijzonderheden, hobby's, enz.

    Ik kies de beste, niet de eerste!
    Alvast bedankt,
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:15 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik heb nog steeds rollen nodig, meerdere rollen zijn ook toegestaan.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Wat heb je nog nodig?


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    Wat heb je nog nodig?


    Nog één vriendje en ik denk dat ik het andere verwisselde meisje ook door iemand laat maken, geïnteresseerd? ;r
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Nog één vriendje en ik denk dat ik het andere verwisselde meisje ook door iemand laat maken, geïnteresseerd? ;r
    -XOXO


    Dus je bedoelt een van die twee meisjes?
    Ik wil best een poging doen, maar dan moet je wel even zeggen wat het precies inhoudt hihi.


    Tell me about it, stud.

    Als je larter echt nog iemand nodig hebt, stuur maar een pb ; tje

    Mothrchucker schreef:
    (...)

    Dus je bedoelt een van die twee meisjes?
    Ik wil best een poging doen, maar dan moet je wel even zeggen wat het precies inhoudt hihi.


    Ja, één van de twee verwisselde meisjes. Ikzelf heb het meisje 'Bayridge' al gemaakt. Dan zou jij eventueel 'Portland' kunnen maken. Ik heb het alleen zó gezet dat de twee meisjes héle verschillende uiterlijken hebben. Je kunt hem maken, ik kijk wel of hij goed is (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    iloveuu schreef:
    Als je larter echt nog iemand nodig hebt, stuur maar een pb ; tje


    Ja, ik heb nog mensen nodig. Als je wilt kun je er eentje maken.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    wanneer vertel je wie de rollen hebben?

    Feminine schreef:
    (...)

    Ja, ik heb nog mensen nodig. Als je wilt kun je er eentje maken.
    -XOXO



    wie heb je nog nodig? x(flower)

    iloveuu schreef:
    (...)


    wie heb je nog nodig? x(flower)


    Nou, sowieso nog één vriendje, vriendinnen en ik denk dat ik het andere verwisselde meisje ook door iemand laat maken.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Nou, sowieso nog één vriendje, vriendinnen en ik denk dat ik het andere verwisselde meisje ook door iemand laat maken.
    -XOXO



    Ik doe wel een vriendin,, xx

    Heb je nog iemand nodig ofzo??

    Nog iemand nodig? (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    quin98 schreef:
    Heb je nog iemand nodig ofzo??


    Nou, sowieso nog één vriendje, vriendinnen en ik denk dat ik het andere verwisselde meisje ook door iemand laat maken.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Mordacious schreef:
    Nog iemand nodig? (;


    Nou, sowieso nog één vriendje, vriendinnen en ik denk dat ik het andere verwisselde meisje ook door iemand laat maken.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old