• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Stoopid ;c]


    Fedea

    "Jij bent snel."
    Ik grinnik.
    "Sorry, ik zal het niet meer doen."
    "Hoorde je me spelen? Klonk het een beetje?"
    Ik knik.
    "Ik vond het echt goed."
    "Wil je zelf je haar doen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Kies maar. Jij bent er nogal behendig in, die vlecht was prachtig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik verlies besef van alles om me heen als ik mijn mobiel in mijn broekzak voel trillen. Ik neem het ding er uit en lees het smsje.
    "De tijd dringt. - F"
    Mijn ogen worden groot en ik richt me naar de anderen.
    "We moeten nu gaan. Faye heeft me net gewaarschuwd," zeg ik terwijl ik als verklaring mijn mobiel omhoog steek. Ik vis mijn autosleutels op uit mijn broekzak en loop al naar de deur. Verbaasd dat ik geen voetstappen achter me hoor draai ik me om.
    "Nou vooruit!" bulder ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Kies maar. Jij bent er nogal behendig in, die vlecht was prachtig." Enthousiast wrijf ik in mijn handen en klop even op het krukje.
    "Gaat u zitten mevrouw," Ik grinnik even en wanneer ze gaat zitten begin ik haar haren zachtjes te borstelen. De boel klitten is haast niet te voorzien en ondertussen praat ik wat over de grootste onzin die er te verzinnen is.
    "Goed, wat had je in gedachten? Stijl, krullen, knot, vlecht, staart, een combie?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Gaat u zitten mevrouw."
    Ik grinnik even en ga gedwee zitten. Wanneer ze de borstel door mijn haren haalt, bijt ik stevig op mijn tanden.
    "Goed, wat had je in gedachten? Stijl, krullen, knot, vlecht, staart, een combie?"
    "Verras me maar."
    Ik kreun even van de pijn.
    "Misschien toch maar eens de schaar in zetten, dat lange haar doet toch alleen maar moeilijk met die knopen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Misschien toch maar eens de schaar in zetten, dat lange haar doet toch alleen maar moeilijk met die knopen." Ik kijk haar verbaasd aan. De schaar. Ik wou dan misschien wel kapster worden, maar was nooit verder gekomen dan mijn eigen pony.
    "Eh, meen je dit?" vraag ik daarom. "Ik ben daar namelijk niet echt geweldig in." Geef ik eerlijk toe en ga voorzichtig nog even met de kam door haar haren. De klitten zijn verdwenen.
    "De klitten zijn nu toch al weg." Ik glimlach, maar haal dan toch mijn kleine toilettas tevoorschijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Eh, meen je dit? Ik ben daar namelijk niet echt geweldig in. De klitten zijn nu toch al weg."
    Ik kijk haar aan.
    "Oh, ik bedoelde niet nu hoor, ik vroeg het me gewoon luidop af."
    Ik haal een hand door mijn haren.
    "Hoewel..."
    Ik sluit even mijn ogen.
    "Zou je er iets op tegen hebben als ik het zelf doe? Dan ben ik degene die het te verwijten valt als het mislukt."
    Ik lach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Zou je er iets op tegen hebben als ik het zelf doe? Dan ben ik degene die het te verwijten valt als het mislukt." Ik grijns even en speur dan mijn tas af naar een spiegel. Groot is die niet, maar het is beter dan niets. Hierna geef ik haar de schaar aan en ga tegenover haar zitten.
    "Ik wens je al het succes, als er iets scheef is dan zal ik het wel wat aanpassen hier en daar." Ik glimlach even. Ergens heb ik het vertrouwen erin dat dit haar gaat lukken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik wens je al het succes, als er iets scheef is dan zal ik het wel wat aanpassen hier en daar."
    Ik knik even en haal diep adem.
    "Hier gaan we."
    Ik knijp mijn ogen dicht wanneer ik mijn haar met mijn hand onderaan mijn hals samenhoud, en het grootste deel er al vanaf knip. Ik open mijn ogen en lipbijtend werk ik het nog een beetje bij, zodat ik van dit overga naar dit.

    [Tweede foto]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik hou mijn adem in als Fedea de schaar in haar haren zet. Haar donkerblonde lokken vallen in hopen op de grond. Ik klem mijn kaken op elkaar en staar haar vol ongeloof aan. Het duurt niet eens lang voordat ze klaar is en enthousiast loop ik op haar af en bekijk het resultaat. Ik haal mijn handen een aantal keren door haar haren, neem de schaar van haar over en knip nog een aantal puntjes bij haar rug weg, die ze zelf waarschijnlijk niet heeft gezien.
    "Ik moet toegeven, ik had verwacht dat het er echt vreselijk uit zou komen te zien, maar weet je. Eigenlijk is het best goed gelukt, nog goedkoop ook trouwens. Het staat je wel." Complimenteer ik haar en hou de spiegel voor haar neus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik moet toegeven, ik had verwacht dat het er echt vreselijk uit zou komen te zien, maar weet je. Eigenlijk is het best goed gelukt, nog goedkoop ook trouwens. Het staat je wel."
    Ik grinnik en bekijk mezelf in de spiegel. Ongelovig haal ik mijn hand door mijn veel kortere haren.
    "Wow, het is wel heel kort, vergeleken met hiervoor."
    Ik draai mijn hoofd een beetje, zodat ik het ook opzij kan bekijken.
    "Wat zou Trey ervan vinden?" vraag ik me luidop af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wow, het is wel heel kort, vergeleken met hiervoor." Ik glimlach en kijk toe hoe ze haar hoofd wat draait, zodat ze elke hoek kan bekijken.
    "Wat zou Trey ervan vinden?" Ik haal mijn schouders op en haal mijn hand dan door mijn eigen haren voordat ik de spiegel op de grond zet.
    "Ik denk niet dat het voor hem ook maar iets uitmaakt. Als ik je zo over hem heb horen praten zal hij je mooi vinden, hoe dan ook." Ik ga weer op een stoel zitten. "En trouwens, je hebt nog een eeuwigheid om het terug te laten groeien."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik denk niet dat het voor hem ook maar iets uitmaakt. Als ik je zo over hem heb horen praten zal hij je mooi vinden, hoe dan ook. En trouwens, je hebt nog een eeuwigheid om het terug te laten groeien."
    Ik kan het niet laten te blozen wanneer ze zegt dat Trey me sowieso mooi zal vinden. Daar heeft ze een punt, zo is hij gewoon. Ik grinnik.
    "Ja, ik kan het zovaak laten groeien en knippen als ik wil."
    Ik haal mijn hand door mijn haren.
    "Wil je ze misschien nog even drogen? Ik heb niet veel zin in een verkoudheid," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wil je ze misschien nog even drogen? Ik heb niet veel zin in een verkoudheid," Ik glimlach en knik dan, behendig laat ik de föhn in mijn hand draaien en zet hem dan op vol volume.
    "Tuurlijk," zeg ik nog, maar waarschijnlijk hoort ze het niet eens boven het geluid van de föhn. Uit verveling neurie ik een melodie die mijn moeder vroeger voor me zong. Hierna pak ik automatisch de krultang en probeer wat uit, totdat er een lichtgekruld resultaat uitkomt. Tevreden haal ik mijn hand nog een keer door haar haren en geef haar dan de spiegel aan.
    "Klaar."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik spring op en sprint achter Atreyu aan en trek Camargue met me mee.
    'Op hoop van zegen dan maar.' Ik wacht niet op de andere en maak haast.

    Fedea

    Ik hoor haar nog iets zeggen, maar door het geluid van de haardroger kan ik het niet meer verstaan. Ik tokkel wat met mijn vingers op mijn knieen, en wacht ongeduldig op het resultaat.
    "Klaar."
    Ik kijk in de spiegel, en kan een kreet van verbazing niet onderdrukken.
    "Wow, ik lijk echt veel ouder!"
    Lachend kijk ik haar aan, en werp dan weer een blik in de spiegel.
    "Wauw," herhaal ik nog enkele keren.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.