• Ik heb zo'n zin in mijn zomervakantie! Ik weet dat het nog zeker 4 maanden duurt maar dat maakt mij niets uit. Mijn moeder heeft gister de camping in Frankrijk gereserveeerd en het is daar zo mooi! Ook ga ik voor 2 en een halve week naar Ugangda dus het wordt een vakantie om nooit te vergeten! Wie heeft er nog meer zo'n zin in de zomervakantie??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik! Ik ga weer met vriendinnen weg voor een week, dat wordt sowieso gezellig en met mijn ouders, broer en zusje nog 10 dagen naar Frankrijk (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga 2 weken met mijn coole neef en nichten naar Italië! :Y)

    More like nervous.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik niet. Herexamens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Me ik ga naar zuid-Frankrijk (Cap d'agde ofzo iets)


    Shoganai i ne~

    Hm, ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Maar ofcourse, like, wie heeft geen zin in vakantie?!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik! Wij gaan naar New York ;D

    ik!! Wij gaan voor 5 weken naar Nieuw Zeeland en dan nog ongeveer 5 dagen naar Australië (Sydney en Great Barrier Reef) of Tasmanië. Daar heb ik echt zo'n zin in, alle natuur en de cultuur daar en ik mag daar een dag naar school om te zien hoe alles daar gaat enzo.

    Hmm ja best wel. Ik ga zelf niet op vakantie, maar mijn ouders wel dus ben ik alleen met mn zus thuis :Y) (mijn vakantie duurt maar drie weken)


    As travars

    Ik heb er wel zin in hoewel de bestemming nog onbekend is. Hopelijk geen Madeira of Nederland


    Physics is awesome

    Natuurlijk heb ik daar zin in, haha, geen school. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een treinrondreis in Zweden en Noorwegen. (wbw)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Een treinrondreis in Zweden en Noorwegen. (wbw)


    Jaloers!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik :Y)
    Weet je wel, Rock Werchter, meeting, Cactus, vriendin blijft voor vier dagen.
    Dan nog meer meetings en nog meer meetings en dan twee gratis festivals en dan bij vriendin blijven voor enkele dagen. En in de tussentijd? Niets, nada, de kloot!
    :Y)
    Ik zie het zo hard zitten dat ik zelf al zit af te tellen! 125 dagen -zucht-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leuk, ik ben eind mei al klaar met school ;) Ik ga de hele zomer werken en met vrienden leuke dingen doen :) We weten nog niet waar we op vakantie gaan, zijn we nog aan het uitzoeken :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.