• Ik heb zo'n zin in mijn zomervakantie! Ik weet dat het nog zeker 4 maanden duurt maar dat maakt mij niets uit. Mijn moeder heeft gister de camping in Frankrijk gereserveeerd en het is daar zo mooi! Ook ga ik voor 2 en een halve week naar Ugangda dus het wordt een vakantie om nooit te vergeten! Wie heeft er nog meer zo'n zin in de zomervakantie??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waarschijnlijk met mijn gezin en mijn vriend + gezin naar Sicilië. Could be fun.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb daar echt zin in! Ik ga sowieso met vrienden naar de Efteling. Dat is nog voordat de zomervakanties beginnen, dus dan is het nog lekker rustig! En doordeweeks :') Nu ja, de laatste dag is op zaterdag. Dit is ons examenuitje en ik heb er echt zin in!
    Verder gaan we niet speciaal op vakantie. De afgelopen jaren zijn we elk jaar naar de efteling gegaan met ons gezin, dus dat wordt 2x efteling, haha. Verder zien we dat dan wel. Maar het is altijd gezellig!
    Maar ik zie er ook een beetje tegenop, want dan moet ik naar een nieuwe school (HBO). Ik ga naar Delft en ik heb er ontzettend zin in, maar het is wel nieuw enzo, dus ook wel erg spannend.


    To live would be an awfully big adventure

    Rivendell schreef:
    Waarschijnlijk met mijn gezin en mijn vriend + gezin naar Sicilië. Could be fun.

    Lol ik last Siberie :'D. Fail.
    ON: Niet zo zeer eigenlijk. Maar misschien ga ik naar Griekenland.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Lol ik last Siberie :'D. Fail.
    ON: Niet zo zeer eigenlijk. Maar misschien ga ik naar Griekenland.


    Gelukkig niet, hahah, dan zou ik dus echt niet meegaan. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik ga waarschijnlijk in oktober terug naar marokko. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hmm mijn zomervakanties zijn altijd nogal saai, ik ben nog nooit echt in het buitenland geweest.

    Pericles schreef:
    (...)
    Ik gaa al mijn hele leven naar een camping, nog nooit in een hotel.
    Maar euh wij gaan 3 weken naar Italië en als dat niet lukt, wordt het weer Frankrijk -zucht- maar ik heb er wel zin in (:


    Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest.. Ik zat altijd in hotels ver weg :3

    ik(: want dan hoef ik niet meer naar school toe.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben eerder bang voor de zomervakantie, want dat betekent dat ik mijn ce's al heb gehad en ik dus moet afwachten of ik geslaagd ben of niet...

    Ik heb wel zin in juli, maar niet in augustus, dan heb ik herexamens...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.