Ik heb een idee voor een verhaal in mijn hoofd, maar daar heb ik nog vrij veel personages voor nodig. Aangezien ik daar niet heel goed in ben, ben ik benieuwd of jullie goede ideeën hebben!
Het verhaal zal gaan over een soort wereldreis. Één persoon begint en in elk land waar ze komt pikt ze iemand op, die dan met haar mee reist. Wat ik dus zoek zijn personages uit die landen waar het beginpersonage langs komt. Dit mag uit elk land, over de hele wereld zijn. Ik heb nog niet bepaald welke landen er bij moeten dus jullie zijn daar helemaal vrij in!
Goed, ik ben heel benieuwd of jullie leuke ideeën hebben, probeer de beschrijvingen zo duidelijk mogelijk te maken, dan heb ik een beter beeld bij het personage (:
Volledige naam:
Roepnaam:
Leeftijd:
Nationaliteit:
Familie:
Innerlijk:
Uiterlijk (met foto!):
Extra:
Het mag dus echt alles zijn, jongen/meisje, hetero/homo, alle geloven mogen, of juist niet gelovig, bitch/doetje/nerd/stoer, alles =]
[update] Ik heb nu een heel stel meisjes ingestuurd gekregen! Zijn er mensen die nog jongens in aanbieding hebben, een wereldreis met enkel dames wordt een bitchfight hihi!
a massive thankyou!
[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 12:49 ]