• Ik ben ongelooflijk bored *en heb het koud want de buitendeur staat open en het vriest als de pokkepest* dus ik ga voor jullie trailertjes maken. Ik ben niet heel erg goed, maar ik wil jullie wel een plezier doen if you want. (:

    In te vullen:
    Titel story:
    Kleine uitleg:
    Groen scherm aan het begin:
    Zwart wit/kleur:
    Beroemde personen als uiterlijk *niet verplicht*:
    Mensen die wat zeggen in de trailer *niet verplicht*:
    Eventuele filmpjes *niet verplicht*:
    Eventuele achtergrondmuziek *niet verplicht*:
    Eventuele tekst *niet verplicht*:
    Eventuele wensen *niet verplicht*:
    Waarschuwing in gastenboek als hij klaar is:

    eeeeuh, voorbeelden:
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!

    Wachtlijst:
    • ZAYNxBIEBER
    • MrCarrotCake

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:46 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Titel story: Don't use me like that. || Zayn J. Malik
    Kleine uitleg: Het gaat over een meisje, Joy, die iets heeft met Zayn. Mensen zeggen dat hij een badboy is maar ze gelooft het niet, tot hij haar dwingt hem te helpen met dealen en blablabla. Later pleegt hij ook nog een moord, hij vermoord een goede vriend van hem enzo. Beetje drama, romantiek en actie dus.
    Groen scherm aan het begin: Mag
    Zwart wit/kleur: Hmm... Wat er het best bij past.
    Eventuele filmpjes *niet verplicht*: -
    Eventuele achtergrondmuziek *niet verplicht*: Gewoon mooi liedje,
    Eventuele tekst *niet verplicht*:
    Eventuele wensen *niet verplicht*:
    Waarschuwing in gastenboek als hij klaar is: JAAAA GRAAG


    The universal language of art.

    Titel story: Better Than Revenge || Quil Ateara
    Kleine uitleg: One song can change lives, in this case that's for sure.
    Amaris Yue Udetis knows that. She is also known as Moon, a singer that is fabulous but no-one knows who she really is. Until she decides to take a break and go back to her home town, the place she has spended 16 years of her childhood.
    Family secrets, dreams, legends, LOVE
    (het verhaal is niet in het Engels, wat ze spreken wel en dit stukje^ dan)
    Groen scherm aan het begin: Mag
    Zwart wit/kleur: Sommige beelden misschien als er wordt terugverwezen naar de legendes van de Quileute
    Eventuele filmpjes *niet verplicht*: Als het kan uit de Twilight films -maar dan alleen van het Wolfpack-
    Eventuele achtergrondmuziek *niet verplicht*: Better Than Revenge - Taylor Swift
    Eventuele tekst *niet verplicht*:
    ~ Family Secrets
    ~ Dreams
    ~ Legends
    ~ Love
    ~ Better Than Revenge (aan het einde)
    Eventuele wensen *niet verplicht*: het meisje graag als iemand die ook een Quileute kan zijn.
    Waarschuwing in gastenboek als hij klaar is: Ja graag


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    laat maar. ;x

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:05 ]

    Titel story: Strenght.
    Kleine uitleg: Het is eigenlijk iets voor mijn school, maar dat maakt niet uit verder, toch? Het komt op hetzelfde neer. Strength gaat over de kracht die in jezelf ligt, de kracht die jij nodig had om te worden wie je nu bent. Mijn strength is Zilfia's Hoeve, een manege gelegen aan de rand van Houten.
    Groen scherm aan het begin: Ja
    Zwart wit/kleur:Da's geheel aan jou. Ik kan namelijk niet zien wat er het beste bij past.
    Mensen die wat zeggen in de trailer *niet verplicht*: Kun je alleen dat verhaaltje eruit halen? (:
    Eventuele filmpjes *niet verplicht*:O1
    O2
    O3
    O4

    Eventuele achtergrondmuziek *niet verplicht*: Een beetje een mysterieus muziekje
    Eventuele tekst *niet verplicht*:You don't need to be strong..Yu just have to find yóur strength.
    Eventuele wensen *niet verplicht*:
    Waarschuwing in gastenboek als hij klaar is:Oui

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:06 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Titel story: Between space and earth
    Kleine uitleg: Sky woont bij haar pleegouders Veronica en Phil. Na haar zestiende verjaardag wil ze zoeken naar wie ze werkelijk is, en zo word ze langzamerhand opgeslokt door haar verleden. De enige die haar zou kunnen redden, wil ze nooit meer aankijken en daarom doet ze vooral stomme dingen die ervoor zorgen dat ze alleen maar dieper in de put komt te zitten.
    Groen scherm aan het begin: Ja
    Zwart wit/kleur: Aan jou, ik denk zelf dat een vleugje zwart-wit er doorheen leuk is, maar niet de hele trailer lang :].
    Beroemde personen als uiterlijk: Booboo Stewart, en voor Veronica en Phil kun je gewoon willekeurige mensen kiezen. Voor Sky is een meisje met lange, bruine lokken ook goed [Nina Dobrev is handig]
    Mensen die wat zeggen in de trailer: Het zou leuk zijn als een jongen bijvoorbeeld zegt 'I love you'. Echt van die korte, grijpende zinnetjes, maar geen lange verhalen.
    Eventuele filmpjes: De filmpjes kunnen het beste komen uit The Vampire Diaries en stukjes Twilight :]. Grijpende stukjes.
    Eventuele achtergrondmuziek: Eigenlijk kan ik daar niet echt over oordelen, gezien ik niet weet hoe de trailer word. Maar ik heb wel wat voorbeelden/suggesties.
    001
    002
    Eventuele wensen: Misschien dat de fragmenten wel goed in elkaar overspelen, en dat het wel te volgen is :].
    Waarschuwing in gastenboek als hij klaar is: Heel graag ;].


    Feel the fire, but do not succumb to it.