• ja, mijn gymleraar die zogenaamd zo leuk is.
    We doen nu handstand en radslag en salto's.
    Nou dat vind ik vreselijk, doodeng, pijnlijk.
    Na de eerste les heb ik nu nog steeds spierpijn.
    En nu had ik het vanmorgen weer.
    Gelukkig had ik een briefje mee dat ik niet mee hoefde te gymmen. Ging die man helemaal preken van ja, je moet het wel proberen en niet zo snel afhaken en anderen helpen je wel.
    Nou dat is bulshit.
    Vorige les heb ik zo ongeveer de hele les in mijn eentje gestaan niks doen. Ik heb wat in de ringen gehangen, maar het lukte niet en niemand kwam me helpen en ik weet zelf wat ik echt niet durf
    Denk nu niet dat ik het gewoon niet wil. Ik zie slecht, en daardoor zijn zulke dingen al enger en ik heb niet zo een goede motoriek en dat helpt dus ook niet.
    Ik kon mijn docent wel killen, waar bemoeit hij zich mee
    Een vriendin van mij deed ook niet mee en daar begon hij ook tegen te preken, echt onzin

    Sorry, maar dat moet ik even kwijt omdat ik anders iemand ga slaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LOVExYOU1 schreef:
    ik heb een gym juf nou die wijst je echt op al je fouten een jongen zij een keer ik heb ook dat horloge. ze zecht meteen je hebt niet mijn horloge je hebt dezlfde soort (ik weet ik kan er gewoon niet tegen als iemand mij op mijn foute wijst)

    Oké dan ga ik niet de spelling corrigeren.. :X

    OT: Ik vind het persoonlijk altijd wel fijn als ik zo over angsten heen kan komen en nieuwe dingen kan proberen, maar het kan ook te gek worden. En elke persoon is natuurlijk anders en heeft een andere aanpak nodig.


    You've cat to be kitten me right meow.

    SaolCeoil schreef:
    (...)
    Oké dan ga ik niet de spelling corrigeren.. :X

    OT: Ik vind het persoonlijk altijd wel fijn als ik zo over angsten heen kan komen en nieuwe dingen kan proberen, maar het kan ook te gek worden. En elke persoon is natuurlijk anders en heeft een andere aanpak nodig.

    ik weet ik haat het ook om na te kijken wat ik schrijf

    Ik had nog een redelijke leraar,

    we moesten vanaf een tribune springen op een paar kasten met van die dikke lange matten op
    mijn lichaam wilde niet, ik had 1 voet al over de reling maar die andere wilde maar niet gaan. Toen zei de leraar ga maar via de trap naar beneden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik durfde iets niet, moést het doen, viel, bezeerde mijn knie en moest het de volgende keer gewoon doen (wat ik niet gedaan heb). Wij hebben geen excuses, willen of niet, we moeten alles doen.


    Has no one told you she's not breathing?

    onze leraar valt best mee, het is altijd 'als je iets echt niet durft, doe het dan niet. Ik ga je niet forceren'
    maar onze leraar vorig jaar was vreselijk. een vriendin van mij had haar pink bezeerd tijdens het basketballen( bleek later gebroken te zijn) en ze mocht hem niet eens even onder de keude kraan houden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    LaJoie schreef:
    Ik durfde iets niet, moést het doen, viel, bezeerde mijn knie en moest het de volgende keer gewoon doen (wat ik niet gedaan heb). Wij hebben geen excuses, willen of niet, we moeten alles doen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Fluorescent schreef:
    Ik kan die ''niet zo aanstellen, maar gewoon doen'' mentaliteit wel waarderen, eigenlijk :') En dan moet je gewoon om hulp vragen.

    Ik durf dat gewoon echt niet, nooit gedaan.
    En als mensen mij dan vast gaan houden bij de handstand ofzo dan freak ik hem omdat ik het zo eng vind.
    Ik weet echt niet hoe dat komt, maar ik heb het altijd vreselijk gevonden. Ik probeer harstikke veel, maar dit is iets wat ik per definitie niet doe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Annatar schreef:
    (...)
    + misschien een bril overwegen, mocht dat helpen :]

    Ik heb al heel lang een bril en ook lenzen. Maar mijn ogen zijn gewoon slecht en zelfs met lenzen kan dat niet helemaal verholpen worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn leraar is wel leuk. Hij helpt ook goed als het niet lukt, en zegt altijd dat je door moet gaan.
    Maar ik ben het wel eens met als je iets echt niet kan, dan moet je het ook niet doen. Een zo'n meisje kan gee koprol maken omdat ze dan eeuwig pijn heeft aan haar hoofd. En dan wel tof dat hij dat goedkeurd.
    En zo'n ander Justin Bieber fannmeisje, kreeg een taart met JB erop als ze de top haalde met klimmen. Het is haar gelukt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn gymleraar is ook zo leuk. Zeg ik met veel moeite dat ik een angst voor overvliegende dingen in de lucht heb waardoor ik weg duik. Gaat ie lopen zeggen dat ik ze weg moet slaan en wel goed. Nee dat probeer ik al jaren had ik daar lekker terug op geantwoord -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een hekel aan gym en houd dan ook echt niet van gymleraren die je tot het uiterste willen drijven. Gelukkig heb ik dit jaar een heel aardige gymlerares die rekening houd met het feit dat ik slecht ben in sport en me ook niet dwingt om iets te doen wanneer dat niet lukt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    @Annatar
    Ze is slechtziende en ze draagt lenzen
    Bovendien valt een bril af als je allerlei ingewikkelde kunstjes moet doen en op zijn kop moet hangen ^^


    What by Zeus' beard is going on????

    Mijn vorige gymleraar was een pedo (cat)

    JuliaFrost schreef:
    @Annatar
    Ze is slechtziende en ze draagt lenzen
    Bovendien valt een bril af als je allerlei ingewikkelde kunstjes moet doen en op zijn kop moet hangen ^^

    Ja, dat weet ik. Dat antwoordde ze namelijk op mijn reactie. Een bril valt niet af als ze ipv een bril lenzen draagt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik heb een motoriekstoornis :) das echt het meest kutte wat je kunt hebben! je kunt amper een bal vangen en hem dan weer weg gooien! weetje, je grenzen aangeven, accepteerd hij dit niet.. dan moet je je omkleden en naar de rector. :)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore