• Van mijn wiskunde leraar als ik een 10 haal.

    Ik heb een Spongebob gum en mijn leraar had een gum nodig. Dus ik die gegeven. Zegt hij: 'Een Patrick gum was leuker geweest.'
    Dus ik zei voor de grap: 'Als ik een 10 haal voor Wiskunde, krijg ik dan een Patrick gum van u?' Toen zei mijn Wiskunde leraar: 'Ja. Ik weet alleen niet waar ik die moet halen.'

    Gnagnagna, nu ga ik echt mijn best doen voor die 10 ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha wij krijgen bij vakken bij een 10 eten. snoep bij engels. appelflappen bij wiskunde:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In de eerste kregen we bij levensbeschouwing een dropje als je een 10 haalde (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het niveau bij ons is zo laag dat we vlaai krijgen als we voor Nederlands een voldoende halen.


    Take risks and conquer your fears.

    Hha, jij hebt een zalige leraar^^ ik vind patrick ook leuker ;3


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Pericles schreef:
    Het niveau bij ons is zo laag dat we vlaai krijgen als we voor Nederlands een voldoende halen.


    Dat is inderdaad diep triest. Ik neem aan dat jij iedere keer vlaai krijgt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wij krijgen nooit iets haha :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bach schreef:
    Wij krijgen nooit iets haha :')


    Tell me about it, stud.

    Bach schreef:
    Wij krijgen nooit iets haha :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Bach schreef:
    Wij krijgen nooit iets haha :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bach schreef:
    Wij krijgen nooit iets haha :')


    Tears are words the heart can't say.

    ik krijg ook nooit iets. nou hoog uit donderdag. dan krijgen we altijd een zakje drop. (niet een hele groote zak)

    Nou, mocht dat zo zijn voor ons, ging ik waarschijnlijk al enkele goms hebben. Hihi. Als je zo'n doel hebt, een reden om een tien te halen, ga ervoor, Sarita!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij hebben wel eens gebarbecued en tosti's gemaakt met Aardrijkskunde. En vandaag kregen we snoep bij Frans want zij werd 10. Echt zielig als je op schrikkeljaar jarig bent.. Maar wel lekkere snoepjes!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    als de hele klas bij Duits een voldoende haalt, deelt de leraar uit. best triest, helemaal als je bedenkt dat het nog nooit is gelukt

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 23:01 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Shiku schreef:
    In de eerste kregen we bij levensbeschouwing een dropje als je een 10 haalde (cat)


    Wij kregen dat ook bij Swinkels, heb jij haar nog ooit gehad?


    Deep inside, I've never felt alive