• Five boys, they just live their dream.
    Dare to dream !

Als ik ooit te eer krijg om deze vijf geweldige jongens te ontmoeten,
    dan zou ik hen vertellen hoe een geweldige vrienden ik door hen heb gekregen. Jullie zijn stuk voor stuk schatjes, laat nooit iets jullie klein krijgen & blijf zo geweldig als jullie zijn. Ik hou van jullie en zal er altijd zijn !

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 13:07 ]

i'm broken, do you hear me.

Godverdomme ik durf iets echt niet tegen mijn pa te vertellen. Ik ben kapot bang voor zijn reactie, ik weet zeker dat ik keihard begin te janken en ik durf het gewoon niet. Ik ben echt een stom kind.

If you spread your wings, you can fly away with me.

HAHAAHAHAHAHAHAHAHA

What's so bad about being different?

foreverhoran schreef:
    Godverdomme ik durf iets echt niet tegen mijn pa te vertellen. Ik ben kapot bang voor zijn reactie, ik weet zeker dat ik keihard begin te janken en ik durf het gewoon niet. Ik ben echt een stom kind.

Nawh wat is er?:C

STORAN schreef:
    (...)

Nawh wat is er?:C
    Ik kreeg vandaag mijn punt van mijn geschiedenis PW terug. Dan denk je; Ja is dat zo erg? Ja dat is het. Ik heb een fucking 2,4 terwijl ik kapot goed geleerd had. Ik was zoals mijn mentor zei 'Het dieptepunt van de klas' En dan komt er doodleuk zo een jongen die zonder te leren en de helft niet invult met een 4,4. Serieus ik kon echt wel in janken uitbarsten in de klas. En ik ben zo bang voor mijn pa zijn reactie. Dat hij weer de laptop afpakt. Dat hij weer tegen me gaat schreeuwen. Dat hij weer boos op me wordt.

foreverhoran schreef:
    Und me is back.
    Volgens mij vindt m'n pa dat ik te weinig eet de laatste tijd, buuuh.

Doe je dat ook?
    Dat meisje van mijn klas heeft eergisteren toegeven dat als ze een halve kilo bijkomt haar hele wereld instort. dus ik ze ihaar dat ze een probeel had

foreverhoran schreef:
    (...)Ik kreeg vandaag mijn punt van mijn geschiedenis PW terug. Dan denk je; Ja is dat zo erg? Ja dat is het. Ik heb een fucking 2,4 terwijl ik kapot goed geleerd had. Ik was zoals mijn mentor zei 'Het dieptepunt van de klas' En dan komt er doodleuk zo een jongen die zonder te leren en de helft niet invult met een 4,4. Serieus ik kon echt wel in janken uitbarsten in de klas. En ik ben zo bang voor mijn pa zijn reactie. Dat hij weer de laptop afpakt. Dat hij weer tegen me gaat schreeuwen. Dat hij weer boos op me wordt.

nawh;c dat is echt zwaar kut. Ik snap dat je bang bent om ht te verteellen. Heb ik altijd met een onvoldoende. Al is het een 5,4.
    Maar misschiien moetje het hem wel vertellen. Als je gewoon zegt dat je zo goeed geleerd had. Je hebt je cijfers toch opgehaald?

STORAN schreef:
    (...)

nawh;c dat is echt zwaar kut. Ik snap dat je bang bent om ht te verteellen. Heb ik altijd met een onvoldoende. Al is het een 5,4.
    Maar misschiien moetje het hem wel vertellen. Als je gewoon zegt dat je zo goeed geleerd had. Je hebt je cijfers toch opgehaald?
    Ik zeg zo vaak dat ik goed heb geleerd bij zo een punt, maar dan wilt hij me gewoon niet geloven. Ik stond net voor dit vak weer een voldoende, een 5,7 en nu komt dit tievus punt erbij. Net nu ik dacht dat het weer goed ging op school, krijg ik dit.

foreverhoran schreef:
    (...)Ik zeg zo vaak dat ik goed heb geleerd bij zo een punt, maar dan wilt hij me gewoon niet geloven. Ik stond net voor dit vak weer een voldoende, een 5,7 en nu komt dit tievus punt erbij. Net nu ik dacht dat het weer goed ging op school, krijg ik dit.

Nawh.
    Je haalt het wel weer op. Dat weet ik zeker. Ik weet dat wat ik zeg waarschijnlijk niks uitmaakt. Maar je moet niet opgeven. Jee moet goedje best blijven doen en over gaan.

Mijn mentor wilt nu helemaal extra aandacht aan mij gaan geven, omdat ik het nodig heb ofzo. Ik kan juist helemaal niet tegen zulk soort dingen.

Chelsea ik wilde vandaag eigenlijk foto's maken voor dat meisje, maar het gaat hem echt niet worden. Ik zit hier om de zoveel minuten te janken en bah.

foreverhoran schreef:
    Chelsea ik wilde vandaag eigenlijk foto's maken voor dat meisje, maar het gaat hem echt niet worden. Ik zit hier om de zoveel minuten te janken en bah.

Maakty niet uit hoor ik snap het wel
    doe maar wanneer je zin hebt en je goed voelt :D <3333

Ik zal het morgen wel proberen. <3

Ik ga denk ik even in bad. Hahaha en dan kijken hoe ik die uhhh blauwe plek kan camoufleren zonder sjaal.

Helloo, ben ik weer! (:

every little thing is gonna be alright.

foreverhoran schreef:

heb je de toets al ingekeken?
    misschien heeft ze een fout gemaakt? dat had ik laatst ook toen ben ik van een 4,3 naar een 5,2 gegaan ofzo en daar had ik ook beter voor geleerd dan ik normaal doe. Anders wacht je even tot je hem terug hebt?

en als die 'extra' aandacht niet wilt omdat je daar niet tegen kan (ik ken het helemaal ik kan daar ook niet tegen) kan je dat beter tegen haar zeggen denk ik.

It's like I'm finally awake - One Direction.