• Five boys, they just live their dream.
    Dare to dream !





    Als ik ooit te eer krijg om deze vijf geweldige jongens te ontmoeten,
    dan zou ik hen vertellen hoe een geweldige vrienden ik door hen heb gekregen. Jullie zijn stuk voor stuk schatjes, laat nooit iets jullie klein krijgen & blijf zo geweldig als jullie zijn. Ik hou van jullie en zal er altijd zijn !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 13:07 ]


    i'm broken, do you hear me.

    foreverhoran schreef:
    ROBIN, ZATERDAG GAAN WIJ LAM OKÉ?
    Ik heb daar gewoon even zin in.


    jaaa ik ook.





    en:
    dat denk ik nu ook ja

    hoezo zou ik me verschuilen achter een computerschermpje? wtfffman

    ik hoop dat je begrijpt dat ik het beste me je voor heb, en ik had gehoopt dat je dat zou accepteren. maar blijkbaar ben ik nu bezig met iets wat niet werkt en dan stop ik dus daar ook accuut mee
    tot ziens en bedankt was een super gesprek

    17:20
    ja dat begrijp ik wel, en natuurlijk accepteer ik dat, als jij ook gewoon even accepteert dat ik gewoon even met rust gelaten wil worden... de ene keer doe je best... euhm.. zielig erover -sorry ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen- en de andere keer doe je weer dat het fantastisch gaat.


    En dat van je pa.... gewoon zeggen dat je echt goed had geleerd. En even zeggen van die jongen misschien? hij komt er toch wel achter..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Check je DM.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    youngforever schreef:
    (...)

    jaaa ik ook.





    en:
    dat denk ik nu ook ja

    hoezo zou ik me verschuilen achter een computerschermpje? wtfffman

    ik hoop dat je begrijpt dat ik het beste me je voor heb, en ik had gehoopt dat je dat zou accepteren. maar blijkbaar ben ik nu bezig met iets wat niet werkt en dan stop ik dus daar ook accuut mee
    tot ziens en bedankt was een super gesprek

    17:20
    ja dat begrijp ik wel, en natuurlijk accepteer ik dat, als jij ook gewoon even accepteert dat ik gewoon even met rust gelaten wil worden... de ene keer doe je best... euhm.. zielig erover -sorry ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen- en de andere keer doe je weer dat het fantastisch gaat.


    En dat van je pa.... gewoon zeggen dat je echt goed had geleerd. En even zeggen van die jongen misschien? hij komt er toch wel achter..

    Ik heb nu al gezegd dat ik geen punten terug heb gekregen. Serieus ik zit hier bijna te janken dgkhjdskjghdsg.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    dan vertel je dat morgen..
    of misschien pas volgende week? na het uitgaan haha:$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ja ik doe het volgende week pas.
    Serieus je had mijn hoofd moeten zien toen ze het vertelde, ik kon echt wel janken.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ow en huilen als je het verteld werkt bij mij altijd xd
    ik was ook altijd bang voor de reactie. En dan moest ik huilen als ik het vertelde en dat ik echt goed geleerd had en dan vinden ze het zielig xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik begin altijd te janken over zulke dingen als ik het vertel.
    Maar echt, ze zei het zo;

    'Sanne... Je bent het dieptepunt van de klas...'


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    What's so bad about being different?

    Fuck, ik jank om een filmpje.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hahah dat van Q-music moet voor 2 maart om 16.40 nou ze hebben nu al 47116 likes.. Ik denk dat ze dat wel halen. xd


    every little thing is gonna be alright.

    foreverhoran schreef:
    Fuck, ik jank om een filmpje.


    Welke;C
    Btw ik had een filmpje gvonden waar Liam bijna hetzelfde overheemd als jou heeft.


    What's so bad about being different?

    en ik ben al eten..
    ik heb nog helemaal geen honger.. buh


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BTW DEZE MOETEN JULLIE ZIEN, say goodbye before you liste this coz Zayn is gonna kill you


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)

    Welke;C
    Btw ik had een filmpje gvonden waar Liam bijna hetzelfde overheemd als jou heeft.

    Zo een filmpje van vandaag, dat een fan van JB bij The Ellen Show mag komen waar Justin is en zijn verjaardag wordt gevierd, serieus ik jank altijd om die filmpjes.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STORAN schreef:
    BTW DEZE MOETEN JULLIE ZIEN, say goodbye before you liste this coz Zayn is gonna kill you
    Godverdomme.


    If you spread your wings, you can fly away with me.