• Wie heeft hier Maplestory??
    Zo ja, ik heb een vraag..
    Ik wil het mischien weer gaan spelen, alleen is er een nieuwe server? Of is er iets nieuws bij gekomen?


    ik weet niet bij welk onderwerp dit hoort xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Een vriend van mij speelt dat spel :')
    Ik ken het zelf niet


    26 - 02 - '16

    Wat is dat?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Wat is dat?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Flemish schreef:
    Wat is dat?


    Een online game,
    kort simpel uitgelegd:
    je moet tegen monsters vechten, level 200 is het doel.
    Je kunt vechten als: Magiër, Warrior(krijger), Thief(met sterren gooien, Bandit(Ninja achtig met messen), piraat en boogschutter.

    Foto's:
    Een paar monster die voorkomen in de game:



    Dit zijn de ''elementen'' (volgens mij is deze vrij oud):


    Zo kan je character eruit zien:

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 16:50 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    ik heb het een hele tijd gespeeld, maar ze updaten het spel best wel vaak, en na elke keer doet hij het niet meer bij mij. En ik kan ook niet meer op de site van 'europe' komen!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    ik heb het een hele tijd gespeeld, maar ze updaten het spel best wel vaak, en na elke keer doet hij het niet meer bij mij. En ik kan ook niet meer op de site van 'europe' komen!


    Volgens mij moet je na elke ''grote'' update opnieuw downloaden. Daar had mijn broer erover.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Tupert schreef:
    (...)

    Volgens mij moet je na elke ''grote'' update opnieuw downloaden. Daar had mijn broer erover.


    klopt dat wist ik ook. Maar ik kan nu niet meer op de site komen om hem te downloaden x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    klopt dat wist ik ook. Maar ik kan nu niet meer op de site komen om hem te downloaden x'D


    bij mij lukt het wel. Wat vaag.....


    “All those fairytales are full of shit.”

    Dat speelde ik vroeger wel eens, haha. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lol jeugdsentiment hier. xD Ik speelde het toen het net nieuw was en je alleen maar Maple Island en Victoria had. xD Damn wat heb ik daar een hoop uren in gestoken zeg. :P Ben gestopt toen pirates net nieuw waren. Was best lachen, maar vaak echt mega druk. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Lol jeugdsentiment hier. xD Ik speelde het toen het net nieuw was en je alleen maar Maple Island en Victoria had. xD Damn wat heb ik daar een hoop uren in gestoken zeg. :P Ben gestopt toen pirates net nieuw waren. Was best lachen, maar vaak echt mega druk. xD


    Ja! Dat spel is gwn verslavend xD.


    “All those fairytales are full of shit.”

    ik ben er net achter dat ik wel op globol kan komen ): haha ik wil ook weer spelen :'( Ik was voor de laatste update, 8 uur non-stop bezig met spelen haha


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    ik ben er net achter dat ik wel op globol kan komen ): haha ik wil ook weer spelen :'( Ik was voor de laatste update, 8 uur non-stop bezig met spelen haha


    xD, toen ik het nog had zat ik in de vakantie 24/7 erop.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Hahaha, iets van een acht jaar geleden hadden mijn nichten dat en ik vond het zoooooooo awesome, maar in die tijd kon je dat nog niet op een laptop installeren :p


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Hahaha, iets van een acht jaar geleden hadden mijn nichten dat en ik vond het zoooooooo awesome, maar in die tijd kon je dat nog niet op een laptop installeren :p


    Cuwll! Toen mijn broer het liet zien had ik ook zoiets van:AWESOME awesome moet spelen! xD.
    Eergister had ik mijn broer zowat gedwongen om het te downloaden ^^

    Mijn character:

    http://tinypic.com/r/2mcd05g/5

    ik heet Faniera
    ben level 31
    en ben een Thief

    Jajj. Dus als je het ook heb, mag je me toevoegen alleen moet je wel zeggen dat je van Q. bent xD.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 12:48 ]


    “All those fairytales are full of shit.”