• Yups, ik was van afgelopen zondag tot vandaag op survivalkamp in de Belgische Ardennen en ik leerde daar W. kennen, een heel leuke jongen. Op zondag was het al heel gezellig en op maandag was het dikke mik en hadden we al van elkaar door dat we elkaar meer dan alleen leuk vonden, zeg maar. We hadden al soort van soms hand vasthouden - sneaky, volgens de regelementen van het kamp zijn liefdesrelaties en die shit niet toegestaan, en die regel wordt streng gehandhaafd - en op dinsdag was het kind of clear dat we soort van wat hadden. Niet helemaal, maar we vonden elkaar super leuk en ik was serieus verliefd. Ik ben niet zo snel ondersteboven van een jongen en dit was de 1e keer in mijn 15-jarig bestaan dat ik verliefd was, dat hakt er dus lekker in. W. vond mij ook heel leuk alleen unno problemo: hij was net 4 dagen 18 jaar en ik nu bijna een maand 15 jaar, we scheelden iets minder dan 3 jaar. Dat was al wat minder, but both of us didn't saw any problem... except my parents. Mijn ouders zijn de moeilijkste niet, maar zijn leeftijd en verschil is minder. Op dinsdagavond was het belavond en ik heb 't eerlijk tegen mijn pa verteld. Ze weten dat ik nooit een vriend heb gehad of gezoent, en dat het voor mij een big deal is en ik er onzeker over ben; immers heeft niemand mij nooit ooit leuk gevonden of dat laten blijken en heb nul komma nul ervaring op liefdesgebied. I don't mind, ik wacht met zoenen en een vriend tot ik zeker weet dat hij het waard is om mijn eerste vriend te zijn en/of mee te zoenen. En W. really felt like that. Mijn vader verbood mij niets, wou dat ik met mijn moeder belde - die was niet thuis, but I refused, want ik had geen zin in meer gebel en gelul - maar hij vond wel dat het verschil erg veel was en dat ik goed moest nadenken, hij wist niet helemaal of hij het goed vond. Ik schatte de kansen klein en W. zei al dat hij de mening van mijn ouders respecteerde. Ik had geen zin om de rest van de vakantie mijzelf en W. voor de gek te houden, waarschijnlijk vonden mijn ouders het niet geweldig en ik zou dat lullig vinden voor beide. I told hem direct na het belletje en toen hij klaar was met poolen. Hij balen, ik balen. Ik heb niet gehuild, but I was really sad and depressed. Hij zou toch mijn eerste vriend worden en hoogstwaarschijnlijk mijn eerste zoen geven. Nou ja, de hele week was het half flirterig en shit. Vandaag naar huis en toen een vriend die in dezelfde stad als ik woonde, thuis afgezet en doorgereden naar mijn huis. Well, ik in de auto aan mijn moeder vertellen en ik moest toen huilen, tja, eerste liefde hakt erin. Mijn moeder verklaarde me voor gek dat ik het eerlijk had verteld aan hun van W. en niet eens had gezoend, omdat de meeste meisjes van 15 en rondom die leeftijd dat vrolijk doen - my mum said. En toen kwamen ze ermee aan, ze hadden me natuurlijk getroost en een hart onder de riem gestoken, dat ik best had mogen zoenen en aan had mogen blijven, maar dat ik voorzichtig moest zijn. Toen voelde ik mij klote. So close, het was zo fijn met hem, hand vasthouden, lachen, praten, flirterig doen [wauw, dat klinkt gek voor mij, haha] en nou ja, dat gevoel. Maar ik voel mij nu bar en bar kut, en ik vind het oprecht, want ik ben nog steeds heavy in luf. Je eerste liefde hakt er vaak in, zeggen ze. Sorry als ik zo door ga, maar het voelde zo fijn dat iemand je leuk vond om wie je was - een jongens zelfs - en die je goed vond zoals je was en jou respecteerde. Ik heb dat nooit gehad, ik voelde me zo fijn erbij.
    Natuurlijk, hij is wat aan de oude kant en ik heb ook wel 's gedacht of dit gezond was, hoewel hij niets opdrong en zelf voorzichtig met mij was. Ik vraag nu even niet om kritiek vanwege de leeftijd of iets anders, I don't mind if you have, maar op dit moment kan ik 't niet hebben even. Sorry, normaal kan ik kritiek wel relativeren, maar dit is even te pijnlijk. :[

    Edit: Ik heb zijn FB en we hebben elkaar al toegevoegd. En ja, misschien zijn mijn kansen vergooit maar da's mijn probleem. :']

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En je hebt geen telefoonnummer of een e-mailadres? Je ouders lijken het niet echt erg te vinden dus als je contact met hem op kan nemen, gewoon doen.


    Physics is awesome

    Awh dat is echt jammer voor je! Sterkte.

    Zelf kan ik niet veel zeggen, heb zelf ook geen ervaring. Ik was slechts één keer echt verliefd en dat liep niet goed af en sinds dien ben ik niet echt meer iemand tegen gekomen waarvan ik dacht dat is iets ofzo. Ik wacht geduldig op die ene persoon die me gaat nemen zoals ik ben. Dusja. Maar je bent 15, het komt vast wel nog. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Occhi schreef:
    En je hebt geen telefoonnummer of een e-mailadres? Je ouders lijken het niet echt erg te vinden dus als je contact met hem op kan nemen, gewoon doen.


    Facebook en via die vriend die in dezelfde stad als ik woon, kan ik meer shit krijgen aan mobiel en e-mail.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    15 en 18 is geen groot verschil c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    15 en 18 is geen groot verschil c:

    Dat maakt toch niets uit :'o


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    CURLYMONSTER schreef:
    15 en 18 is geen groot verschil c:


    Iemand van 18 wil en doet heel andere dingen dan iemand van 15, plus hij begon al aan zijn MBO en ik ging naar de 3e. Dan is bijna 3 jaar verschil heel anders. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik irriteer me enorm aan de Engelse stukken in jouw tekst

    Anyway; je weet zijn naam toch? Facebook hem ! Je kan daar toch verder met hem praten, afspreken, zijn gsm nummer krijgen etc.
    Als het dan toch niets wordt dan is dat jammer, maar je bent pas 15 dus er kan nog heel veer gebeuren.
    En ik vind ook het leeftijdsverschil niet zo gigantisch. Mijn eerste vriend was ook 18 terwijl ik 15 was + mijn zus was ook 15 toen haar vriend 18 was en ze zijn nu al bijna 4 jaar samen (:

    Translucent schreef:
    Ik irriteer me enorm aan de Engelse stukken in jouw tekst

    Anyway; je weet zijn naam toch? Facebook hem ! Je kan daar toch verder met hem praten, afspreken, zijn gsm nummer krijgen etc.
    Als het dan toch niets wordt dan is dat jammer, maar je bent pas 15 dus er kan nog heel veer gebeuren.
    En ik vind ook het leeftijdsverschil niet zo gigantisch. Mijn eerste vriend was ook 18 terwijl ik 15 was + mijn zus was ook 15 toen haar vriend 18 was en ze zijn nu al bijna 4 jaar samen (:


    Over dat Engels, sorry, normaal is dat ook niet zoveel, maar ik heb een week lang zonder enige vorm van Engels gezeten, ik moet het ergens uiten. (A)
    Back to the point, ik heb z'n facebook en zo. Ja, maybe you're right, maar het is zoals het is. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om in zo'n korte tijd zo verliefd op iemand te worden... Hij klinkt als een hele leuke jongen, maar vijftien en achttien is inderdaad een groot verschil. Als je eerlijk bent, denk je dan dat het echt een serieuze relatie had kunnen worden?
    Tip: Houd je ouders zo lang mogelijk buiten je relaties 8D. Het had geen kwaad gekund om een beetje met hem te zoenen, zoiets is altijd leuk voor je zelfvertrouwen. Balen dat het zo is gelopen, maar hey, kop op! Er lopen zoveel leuke jongens rond op deze wereld *-*


    i put the fun in funeral

    15 en 18 is geen groot verschil hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Had hem dan toch gewoon gezoend op dat kamp. D: Ik denk stiekem dat je echt je kans een beetje hebt verspeeld, want nu gaat wij weer terug naar zijn eigen leven en zien jullie elkaar niet elke dag meer. Ach, je kunt hem proberen een berichtje te sturen, maar ik denk dat je te hard van stapel bent gelopen door na een paar dagen al over 'verkering' en alles te beginnen.


    ars moriendi

    De leeftijdsverschil is niet te groot, ik verschil ook 3 jaar met mijn vriend. Hij 20, ik 17, en ik begon 'm al leuk te vinden op m'n 14e. Verschil tussen wat voor mensen we zijn is heel groot, sterker nog, ik ben alles wat hij niet is en andersom. Dus echt, het had geen ramp hoeven zijn. c:
    En ik vind het juist goed van je dat je het zo snel mogelijk aan je ouders hebt verteld, dat is eerlijkheid tegenover je ouders, maar ook tegenover je vriend. Dat je het serieus neemt en bereid bent om het te laten werken, ondanks het in zo'n korte tijd is, want het is echt wel in een korte tijd. Zo zie ik dat dan. :')
    En aangezien je z'n facebook hebt zou ik je juist aanraden om contact met hem te proberen te houden. Wie weet wordt 't nu nog niks, maar kan het later nog wel wat worden.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    3 jaar is geen groot verschil. Mijn ouders verschelen 6 jaar en mijn moeder kent mijn vader al sinds ze 14 was :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CURLYMONSTER schreef:
    15 en 18 is geen groot verschil c:


    26 - 02 - '16

    Huntelaar schreef:
    Had hem dan toch gewoon gezoend op dat kamp. D: Ik denk stiekem dat je echt je kans een beetje hebt verspeeld, want nu gaat wij weer terug naar zijn eigen leven en zien jullie elkaar niet elke dag meer. Ach, je kunt hem proberen een berichtje te sturen, maar ik denk dat je te hard van stapel bent gelopen door na een paar dagen al over 'verkering' en alles te beginnen.


    Nope, he started. Hij woonde niet geheel dichtbij waar ik woon, vandaar dat we het ter sprake namen als het serieus werd. Ja, misschien wel, maar er is niets meer aan te doen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife