• Five boys, they just live their dream.
    Dare to dream !





    Als ik ooit te eer krijg om deze vijf geweldige jongens te ontmoeten,
    dan zou ik hen vertellen hoe een geweldige vrienden ik door hen heb gekregen. Jullie zijn stuk voor stuk schatjes, laat nooit iets jullie klein krijgen & blijf zo geweldig als jullie zijn. Ik hou van jullie en zal er altijd zijn !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 13:07 ]


    i'm broken, do you hear me.

    STORAN schreef:
    Ik heb net waar ik al tijden mee zit naar Fabienne gedm'ed. En k stel mij zoals gewoonlij vast weer aan.

    Maar soms heb ik het gevoel dat ik hier beter weg kan blijven. Omdat toch niemand mij mag.
    Ah poep. Ik mag je echt hartstikke graag en nu klink ik als een belg, maar goed <333333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    STORAN schreef:
    Ik heb net waar ik al tijden mee zit naar Fabienne gedm'ed. En k stel mij zoals gewoonlij vast weer aan.

    Maar soms heb ik het gevoel dat ik hier beter weg kan blijven. Omdat toch niemand mij mag.


    Dat moet je echt neit zeggen,
    jij was als een van de eerste in het topic moesten we jou niet hebben bleven we wel weg hoor ;) EN DAT DOEN WE NIET


    i'm broken, do you hear me.

    STORAN schreef:
    Ik heb net waar ik al tijden mee zit naar Fabienne gedm'ed. En k stel mij zoals gewoonlij vast weer aan.

    Maar soms heb ik het gevoel dat ik hier beter weg kan blijven. Omdat toch niemand mij mag.



    lieverd ik mag je echt wel <3 anders had je nooit hier mogen komen haha. Het is alleen dat euhm, ja dat jij en sanne nogal erg naar elkaar toe zijn gegroeid. En dat is niet erg, want jullie zijn echt zo;n grappig druk stel bij elkaar. Alleen het 'overheerst' nog al in het topic zegmaar. Waardoor sommige mensen soms gewoon weg genegeerd worden. Of tenminste zo voel ik me dan wel eens. Maar ik snap ook wel dat jullie zo naar elkaar zijn gegroeid want jullie zijn hier zowat het vaakst, en zijn altijd hier in het topic geweest enzo. Maar omdat ik me dan soms genegeerd voelde ging ik tegen chelsea praten op msn enzo en dan ook meer met fabienne, waardoor wij weer wat meer naar elkaar zijn gegroeid zegmaar.

    ja ik weet niet echt hoe ik het anders moet verwoorden. Het is geen aanval op jullie ofzo, maar we zijn nu toch al zo eerlijk weer naar elkaar dat ik dit wel het goede moment vond om het te zeggen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik denk ook dat ik maar eerst wacht totdat ik die kaartje Echt gewonnen heb.. wnt we hebben misschien echt o.oooooooooo1%. zo voelt het in ieder geval. xd


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    Ik denk ook dat ik maar eerst wacht totdat ik die kaartje Echt gewonnen heb.. wnt we hebben misschien echt o.oooooooooo1%. zo voelt het in ieder geval. xd


    Maak er bij mij maar 0 % maar ik ben een belg en doe hier mee aan de wedstrijden mee want ik gun het jullie allemaal !


    i'm broken, do you hear me.

    youngforever schreef:
    (...)


    lieverd ik mag je echt wel <3 anders had je nooit hier mogen komen haha. Het is alleen dat euhm, ja dat jij en sanne nogal erg naar elkaar toe zijn gegroeid. En dat is niet erg, want jullie zijn echt zo;n grappig druk stel bij elkaar. Alleen het 'overheerst' nog al in het topic zegmaar. Waardoor sommige mensen soms gewoon weg genegeerd worden. Of tenminste zo voel ik me dan wel eens. Maar ik snap ook wel dat jullie zo naar elkaar zijn gegroeid want jullie zijn hier zowat het vaakst, en zijn altijd hier in het topic geweest enzo. Maar omdat ik me dan soms genegeerd voelde ging ik tegen chelsea praten op msn enzo en dan ook meer met fabienne, waardoor wij weer wat meer naar elkaar zijn gegroeid zegmaar.

    ja ik weet niet echt hoe ik het anders moet verwoorden. Het is geen aanval op jullie ofzo, maar we zijn nu toch al zo eerlijk weer naar elkaar dat ik dit wel het goede moment vond om het te zeggen.
    Ik snap je. Maar het is écht niet mijn bedoeling jou te negeren ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Okay, iemand anders kan straks het nieuwe topic maken..


    Some things are changing too much.

    MAar het is niet de bedoeling om mensen te negeren weetje.
    Desnoods hou ik wel een topic pauze or what ever. [sd';xcfdsloxfmvxdkjm,


    What's so bad about being different?

    Hoe ik er over denk:
    In een vriendengroep op school zijn er ook altijd een paar die een sterkere band met elkaar hebben. Nou, dat is hier ook zo. Niets aan het handje papapaparaaaa (:

    En ik kan niet wachten om jullie weer te meeten C:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    we zijn bijna bij de 300 joella?
    anders maak ik hem wel (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    STORAN schreef:
    MAar het is niet de bedoeling om mensen te negeren weetje.
    Desnoods hou ik wel een topic pauze or what ever. [sd';xcfdsloxfmvxdkjm,


    Don't !


    i'm broken, do you hear me.

    STORAN schreef:
    Ik heb net waar ik al tijden mee zit naar Fabienne gedm'ed. En k stel mij zoals gewoonlij vast weer aan.

    Maar soms heb ik het gevoel dat ik hier beter weg kan blijven. Omdat toch niemand mij mag.


    DIE LAATSTE ZIN KLOPT NIET!!! IEDEREEN MAG JOU! JE BENT EEN GEWELDIGE MEID! <3333333


    every little thing is gonna be alright.

    STORAN schreef:
    MAar het is niet de bedoeling om mensen te negeren weetje.
    Desnoods hou ik wel een topic pauze or what ever. [sd';xcfdsloxfmvxdkjm,


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STORAN schreef:
    MAar het is niet de bedoeling om mensen te negeren weetje.
    Desnoods hou ik wel een topic pauze or what ever. [sd';xcfdsloxfmvxdkjm,


    dat hoeft niet, maar ik zeg het ook gewoon omdat ik weet dat ik niet de enige ben die me soms genegeerd voelt. En het is ook dat jullie er nu wat meer op kunnen letten zegmaar. Want ik wil jullie echt niet kwijt.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    we zijn bijna bij de 300 joella?
    anders maak ik hem wel (:

    Doe maar..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Some things are changing too much.