• Jup!
    Ik lees vooral fanfictions, dit is wat ik lees;

    - One Direction Stories
    - Justin Bieber Stories
    - Fantasy Stories [sommige]
    - HP Stories [sommige]
    - Stories met onbekende personen.

    Maar géén;
    - TH Stories
    - 1D Bromance Stories


    Oh, en misschien willen jullie mijn JB-Story lezen? :)
    dit is 'm!

    Ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel ;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sure :)

    She’s my creditcard shawty
    ft. Justin Drew Bieber


    “Wanna be there when you wake, when there’s no make-up on your face.”





    *Ik hoop dat je het leuk vind ! <3
    *Afbeelding aanklikbaar.


    LEGGO!





    Deze story schrijf ik samen met Animagus en Tupert


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hmm, ik ga beide ff bekijken, thanks :]

    Ik heb een verhaal A Brand New Start met Justin Bieber

    het is nog maar pas begonnen

    Ik weet niet of het je smaak is, maar ik kan het altijd proberen (:


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral


    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?






    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.

    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # Griphook Productions
    # geïnspireerd door The hills run red







    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.








    Als op een dag Death Eaters in Diagon Alley aanvallen, komen Harry, Hermione, Draco Fred, George en Liz en Alice doormiddel van de viavia in de Mugglewereld terecht. Maar ze hebben geen geld, eten en extra kleding. Er zit maar één ding op; overleven met magie. Maar hoe zorgen ze ervoor dat niemand ze ontdekt, en wat als de Death Eaters op zoek zijn naar Harry en Draco? Komen de anderen daardoor ook in gevaar?

    En nieuw leven vol liefde, haat en verdriet. Zullen ze het overleven? Krijgen ze ooit weer het vredige leven op Hogwarts terug, of zitten ze voor altijd gevangen in de handen van Voldemort?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Onbekende personen met drama en romantiek:


Eén schrijfster
Twee liefdes
En een enorme slok drama


Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


En de link vind je hier:
Zwarte inkt en witte wijn



With lots of love. The story of two beloved.




De story:
Lots of Love


De verhaallijn:
Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


“Love is a contradiction.”



Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

My Life in Hell


* Onbekende personen
* Romantiek/historisch

Ik hoop dat je het wat vindt ;)

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:13 ]


... But I'm weak, and what's wrong with that?

Little Question... Do you read Cody Simpson?


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Hmm.. Ligt eraan of de verhaallijn goed is.

@ Asgard; jouw verhaal is awesome. <3

Ik plaats hem gewoon wel:


I can’t get you off my mind
Give me the chance to love you
I’ll tell you the only reason why
Cause you are on my mind
I want to know you feel it
What do you see when you close your eyes
Cause you are on my mind



Written by: SkyLove
Nederlands gesproken en geschreven.
Start: 27th. February


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


Symphony of Sacrifice

Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.



Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


~ Onbekende personen
~ Fantasy/avontuur
~ Klik op het plaatje voor de story.


"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)