• Jup!
    Ik lees vooral fanfictions, dit is wat ik lees;

    - One Direction Stories
    - Justin Bieber Stories
    - Fantasy Stories [sommige]
    - HP Stories [sommige]
    - Stories met onbekende personen.

    Maar géén;
    - TH Stories
    - 1D Bromance Stories


    Oh, en misschien willen jullie mijn JB-Story lezen? :)
    dit is 'm!


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    Onbekende personen
    Fantasy


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Okee ik moet veel gaan lezen.. Ik denk dat ik diegene ga lezen die net begonnen zijn en die me heel erg aanspreken.

    Is dit iets?
    Twijfels

    Over zes jongeren op een middelbare school, elk met hun eigen problemen: soms zijn dat problemen met henzelf, omdat ze allemaal natuurlijk nog naar zichzelf op zoek zijn, en soms zijn dat problemen met elkaar. Onbewust helpen ze elkaar, of juist niet, en krijgen daardoor met elkaar te maken: er ontstaan vriendschappen, en misschien zelfs liefdes. Zal iedereen zich ontpoppen tot de bloem die zij diep vanbinnen in zich hebben, of loopt alles fout?

    Het lukt me maar niet om een goeie beschrijving ervan te maken, dus wat hierboven staat klopt niet helemaal met het verhaal, maar het omvat een beetje te veel vanwege de zes verschillende personages om kort te vertellen... :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ik heb wel twee keer HP. Moet je maar even kijken op mijn profiel. Ik ben niet erg handig met links:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik heb een streetdance story in de aanbieding^^
    Kijk maar even op mn profiel:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn story heet I Love you, even if we die~Justin Bieber.
    Hij gaat over een meisje dat Liselotte heet, zij ontmoet Justin Bieber op een rare manier,
    en evenlater wordt Liselotte ontvoerd. Ze eisen aan Justin losgeld, Helaas gaat hun
    plan mis en Justin wordt ook ontvoerd.
    Komen ze vrij? Overleven ze het?
    Liselotte weet niet dat Justin beroemd is, zij is jarenlang mishandeld door haar vader.
    Ze volgde geen school, en kreeg thuis, toen ze een jaar of 10 was tot haar 12e lees en schrijfles van haar moeder. Haar moeder is verongelukt.
    Justin heeft hier wel verkering met Selena Gomez.
    Het is een beetje vaag uitgelegt, I Know, maar ik hoop dat je de moeite wilt nemen om naar mijn profiel te gaan het het wil lezen. Ik weet niet hoe je hier linkjes in moet zettten. sorry!

    xoxo.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:40 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    If you play with my feelings, I play with your food - Niall Horan
    ~One Direction bestaat nóg niet
    ~Begint bij 10 abo's
    ~Alleen proloog is geactiveerd :$

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief, dus onbekend.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.

    Mad World - Nathan J. Sykes



    This is not gonna last forever
    It's a time where you must hold on
    And I won't let you surrender
    And I'll heal you if your broken
    We can stand so tall together
    We can make it through the stormy weather
    We can go through it all together
    Do it all together

    Soundtrack


    Written by Liboiron


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    natuurgebonden
    De titel zegt al veel, uitgebreide samenvatting binnenin
    fantasy
    onbekende personen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misschien vind je deze leuk: I can see your love in the moonlight ik ben er pas net aan begonnen.

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    Als je hem wilt lezen: ik schrijf heel onregelmatig...
    Dus dan kun je beter een abo nemen...

    DE EETCLUB.


    Vijf gezinnen.
    Vijf vriendinnen.
    Een Eetclub.

    Wanneer Amanda samen met haar man Niall en dochter Macey naar een luxe villabuurt verhuist, ontmoet ze al snel nieuwe vrienden, die samen een eetclub hebben. Van de buitenkant is hun leven perfect. Maar is dat ook wel echt zo? Wanneer er twee verdachte zelfmoordpogingen in een week worden gepleegd, komt Amanda er achter dat de vriendinnen niet alleen geheimen hebben voor haar, maar ook voor elkaar.
    Niets is wat het lijkt.


    - Gebaseerd op De Eetclub.
    - Met One Direction.
    - Speelt zich af in 2025, One Direction is 30+.
    - Neem een abo alsjeblieft, ik waarschuw niet.


    Misschien vind je het wat?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 1:29 ]


    Tell me about it, stud.



    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 4:19 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    LINK



    Papallones
    - Justin D. Bieber
    - Samantha J. Jones

    # Papallones - Butterflies
    # Nederlands geschreven, Nederlands gesproken
    # Enter
    # Soundtrack


    Hope you like it (:
    xx


    Don't let your life be lived by somebody else.