• Jup!
    Ik lees vooral fanfictions, dit is wat ik lees;

    - One Direction Stories
    - Justin Bieber Stories
    - Fantasy Stories [sommige]
    - HP Stories [sommige]
    - Stories met onbekende personen.

    Maar géén;
    - TH Stories
    - 1D Bromance Stories


    Oh, en misschien willen jullie mijn JB-Story lezen? :)
    dit is 'm!



    Under the lights tonight
    You turned around, and you stole my heart
    With just one look, when I saw your face
    I fell in love, it took a minute girl
    To steal my heart


    #Soundtrack

    #written by:bkopenwater

    Begin:25/04




    stukje proloog
    Harry Pov
    1 februari
    Ik werd gewekt door het geluid van een anders afgrijselijke wekker, maar vandaag had Louis er blijkbaar een ander geluidje opgezet. Het was dan ook een speciale dag, alleszins voor mij: Eindelijk sterke drank drinken! Ik wreef mijn ogen nog eens goed uit en toen pas zag ik dat Lou de hele kamer, waarschijnlijk het hele appartement versierd had. Ik smeet het deken van me af en liep naar de badkamer. Oh nee, ook die had hij helemaal versierd, er hing zelfs een handdoek, met in koeien van letters 18 op, over de radiator. Nadat ik de douche ontruimd had, kroop ik erin en liet het warme water over m'n lichaam stromen. Na een kwartiertje was ik wakker genoeg en droogde me af. Ik trok snel wat aan en liep de badkamer uit op weg naar de rest. De woonkamer was nog erger dan ik verwacht had. Iedereen zat in de zetel en toen ze me zagen, sprongen ze quasi gelijk recht. Natuurlijk kreeg ik eerst het gebruikelijke liedje te horen: "Happy Birthday to you,..."

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:32 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    kijk trouwens op mijn profiel voor de link


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    NEVERMIND.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 9:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Iedere dag komen er ongeveer 3 hoofdstukken bij van telkens rond de 500 woorden (:
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (Af en toe 16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..

    Brothers until we die Louis Tomlinson & Harry Styles.
    Geen Bromance. - Based on Pearl Harbor.



    "Harry, you can't die. You can't die. You know why? 'Cause you're gonna be a father. You're gonna be a daddy. I wasn't supposed to tell you. You're gonna be a father."
    "No, you are, Louis."
    "We are brothers until we die, Harry. You can't die, you can't do this to her."
    "She loves you Louis, and you love her, let me go okay?"
    "She loves you too."
    "Take care of her. Promise me you take care of her?"
    "I promise."



    How long is America going to pretend, that the world is not at war? From Berlin, Rome and Tokyo, were have been described as a nation of weaklings and playboys who hire British or Russian, or Chinese soldiers, to do our fighting for us. We've been trained to think we're invincible, and our people think Hitler and his Nazi thugs are Europe's problem. We have to do more. Does anyone think that victory is possible without facing danger? At times like these we all need to be reminded who we truely are. That we will not give up or give in.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Misschien vind je de mijne wel iets?
    Het is een fantasy story, en verder in het verhaal komt Harry Styles er in voor.
    http://www.quizlet.nl/stories/82365/life-isnt-fair-ft-harry-styles/
    x anne.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 18:21 ]


    Stay strong, things will get better. It might me stormy now, but it can't rain forever.

    bij deze moet ik nog 1 abo en ga ik activeren:
    That Boy Behind My Evil Face ~One Direction
    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..

    Bij deze moet ik nog 7 abo's en dan ga ik activeren
    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The Hunger Games
    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    Dit verhaal is gebaseerd op het verhaal van de Titanic.
    Ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
    Het gaat over Justin Bieber.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    http://www.quizlet.nl/stories/84280/wanneer-het-leven-van-een-18jarige-omslaat/

    romantisch/drama , leuk om te lezen, net begonnen, ik zal niet teveel verklappen maar het verhaal gaat spannend en dramatisch worden. De hoofdpersoon lijkt in de 7de hemel tot hij op het verkeerde pad raakt


    wiskunde is creatief

    The letterbox • Louis Tomlinson


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fight For It - One Direction

    ,
    Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
    Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
    Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen.


    Writer: LostMyMind
    Co-Writers: WereLikeNana & xClouds


    nothing is true, everything is permitted.

    xClouds schreef:
    Fight For It - One Direction

    (...)

    Writer: LostMyMind
    Co-Writers: WereLikeNana & xClouds

    Persoontje, Y U NO stop met story gezocht topics bumpen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor