• Even eerlijk, wat vinden jullie van de Twilight Saga??

    - Mijn mening: ik vind het gave boeken. Ik hou zo i zo wel van fantasy.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm a fighter, let me go.

    Guys, waarom altijd de vergelijking met Harry Potter? Honestly, het lijkt niet op elkaar. Het valt gewoon niet mt elkaar te vergelijken. Verschillende schrijfsters, verschillende onderwerpen, verschillende schrijfstijlen, verschillende films.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het ook leuke boeken.


    Life is hard and then we die

    Errin schreef:
    Ik vind de boeken zeer mooi geschreven. Ik geef wel eerlijk toe dat ik al betere boeken gelezen heb, maar ik beklaag het me zeker niet dat ik die boeken las. Zielen vind ik wel beter dan de saga, maar swat. In haar schrijven schenkt ze zeer veel aandacht aan detail en daar gaat je vocabulair ook van groeien, dus daar hou ik wel van. New Moon vond ik wel niet zo'n goed boek, maar ik heb wel genoten van de saga op zich.

    Dit. Zeker.

    Vampieren interesseren mij minder. Zeker hoe zij ze maakt (de vampieren dan zeker, de wolven zijn gedaanteverwisselaars -hun verhaal vind ik wel nog cool)
    Vampieren moeten bloedzuigende nachtwezens zijn. Daar komen ze ook van. Echte vampieren zijn bloeddrinkende vleermuizen. De Twilight-vampieren wijken hier te veel af.
    Ik vind het ook wel dom dat het zoveel wordt afgekraakt, ja, het zijn niet de beste boeken. Ja, ze zijn niet beter dan Harry Potter, maar daardoor moeten ze het nog niet afkraken.
    Bella en Edward - tsja - eenmaal je de serie meerdere keren gelezen hebt -toen ik de serie voor 't eerst las had ik nog niet zo'n goede boeken gelezen en was ik nog jonger. Nu zie ik wel steeds meer minpunten in de boeken en zijn mijn leesinteresses veranderd (qua fantasy).
    De boeken zijn toch wel goed. Ik heb er geen spijt van dat ze in mijn kast staan.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:47 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash schreef:
    EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Twilight.

    Kill it dead. WITH FIREY STICKS!


    Here & Now

    Ik vind de boeken wel goed, met name omdat Stephanie Meyer echt een fijne schrijfstijl heeft, wat mij betreft. De verhaallijn is af en toe iets te perfect, maar toch.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Twilight.

    Kill it dead. WITH FIREY STICKS!

    De boeken zijn goed weetje, maar al die films verpesten het! Stephenie Meyer kan echt heel goed schrijven, ik ben wel fan van de films maar ze verpesten de boeken echt heel erg!


    Sums it up. Ik vind zowel de Engelse als Nederlandse versie redelijk ondermaats.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De film vind ik gewoon slecht. Maar de boeken zijn wel goed. Behalve New Moon want dat boek was dodelijk saai. Verder vind ik het geweldig goede einde dom bij Breaking Dawn. Laat dan op het minst iemand ongelukkig wezen of dood gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond het wel goeie boeken behalve New Moon maar de meeste Twilight fans houden niet zo van dat boek. En ik hou van happy ends dus ja, het is wel mijn soort van boek dat ik graag lees


    Physics is awesome

    Yoda schreef:


    Sums it up. Ik vind zowel de Engelse als Nederlandse versie redelijk ondermaats.

    Ik heb ze wel gelezen, maar ik vond ze niet echt goed. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ietsjes te klef :Y) ik heb die boeken nog niet gelezen. ik hou wel van fantasie maar niet echt van die kleffe bende:(

    ik vindt twilight wel leuk maar Harry Potter is en blijft het beste!(Y)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    RainbowDash schreef:
    EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Twilight.

    Kill it dead. WITH FIREY STICKS!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor mensen die oordelen over de film: ga de boeken eerst lezen.

    OT: Ik vind de films wat overdreven, maar breaking dawn was echter leuker dan de andere delen.

    De boeken vond ik onwijs gaaf!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."