Errin schreef:
Ik vind de boeken zeer mooi geschreven. Ik geef wel eerlijk toe dat ik al betere boeken gelezen heb, maar ik beklaag het me zeker niet dat ik die boeken las. Zielen vind ik wel beter dan de saga, maar swat. In haar schrijven schenkt ze zeer veel aandacht aan detail en daar gaat je vocabulair ook van groeien, dus daar hou ik wel van. New Moon vond ik wel niet zo'n goed boek, maar ik heb wel genoten van de saga op zich.
Dit. Zeker.
Vampieren interesseren mij minder. Zeker hoe zij ze maakt (de vampieren dan zeker, de wolven zijn gedaanteverwisselaars -hun verhaal vind ik wel nog cool)
Vampieren moeten bloedzuigende nachtwezens zijn. Daar komen ze ook van. Echte vampieren zijn bloeddrinkende vleermuizen. De Twilight-vampieren wijken hier te veel af.
Ik vind het ook wel dom dat het zoveel wordt afgekraakt, ja, het zijn niet de beste boeken. Ja, ze zijn niet beter dan Harry Potter, maar daardoor moeten ze het nog niet afkraken.
Bella en Edward - tsja - eenmaal je de serie meerdere keren gelezen hebt -toen ik de serie voor 't eerst las had ik nog niet zo'n goede boeken gelezen en was ik nog jonger. Nu zie ik wel steeds meer minpunten in de boeken en zijn mijn leesinteresses veranderd (qua fantasy).
De boeken zijn toch wel goed. Ik heb er geen spijt van dat ze in mijn kast staan.
[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:47 ]
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please