• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Ergens lijkt het me eng. Ik bedoel. Het idee dat je gedwongen verliefd word. Zo komt het nog steeds op mij over, maar je lijkt het dan niet erg te vinden," zegt ze zachtjes.
    Ik lach een schamper lachje en haal mijn vrije hand door mijn haar.
    "Het is ook wel een beetje eng," geef ik toe. "En misschien was ik inderdaad liever gewoon verliefd op je geworden, want ik weet zeker dat dat ook wel gebeurd was als ik je gewoon had leren kennen. Maar je kunt niet ontkennen dat we een klik hebben."
    Ik leg mijn hand op haar wang waarop ik het spontaan weer warmer krijg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Het is ook wel een beetje eng en misschien was ik inderdaad liever gewoon verliefd op je geworden, want ik weet zeker dat dat ook wel gebeurd was als ik je gewoon had leren kennen. Maar je kunt niet ontkennen dat we een klik hebben,' zei hij, waarop ik knikte. Ik kreeg een glimlacht toen hij zijn hand op mijn wang legde. Ik kroop wat dichter naar hem toe en ging voorzichtigjes bij hem op schoot zitten. 'Denk je alles te hebben gezien in het leven, krijg je een wolf als vriendje,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze komt voorzichtig bij me op schoot zitten.
    "Denk je alles te hebben gezien in het leven, krijg je een wolf als vriendje," zegt ze lachend.
    Ik trek haar wat dichter tegen me aan en bijt even op mijn piercing.
    "Ik bijt niet..." zeg ik lachend. "Of toch niet hard."
    Met een grijns stop ik een lok haar achter haar oor zodat ik erin kan fluisteren.
    "Sommige sprookjes komen uit, Belle."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ik bijt niet...' zei hij lachend. Hij had me dichter tegen zich aangetrokken en ik hoorde hem bijten op zijn piercing. 'Of toch niet hard,' zei hij met een grijns. Ik lachte zachtjes. Irial stopte een lok achter mijn oor. 'Sommige sprookjes komen uit, Belle,' fluisterde hij in mijn oor. Ik keek hem glimlachend aan. 'Laat dat nou net mijn lievelingssprookje zijn,' zei ik zachtjes. Zachtjes drukte ik een kusje op zijn neus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Laat dat nou net mijn lievelingssprookje zijn," zegt ze zacht. Ze drukt een kusje op mijn neus.
    "Nou dan heb je geluk, je hebt nu je eigen persoonlijke beest," lach ik.
    Ik neem haar gezicht losjes in mijn handen en druk zachtjes mijn lippen op de hare. Ik kan niet uitdrukken hoeveel het voor me betekent dat ze zelfs na mijn hele uitleg nog steeds bij me wil zijn. Ik ben niet zo'n voorstander van het lot, maar isschien zijn sommige dingen wel voorbestemd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    'Dat moet je toch echt zelf verzinnen,' zegt hij met een lachje en geeft me een kusje. Met een lichte bedenkelijke uitdrukking keek ik hem aan. 'Ah! Ik zal voor je koken,' zeg ik dan en begin enkele secondes daarna zachtjes te grinniken als ik me besef dat dat waarschijnlijk geen groot succes gaat worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Nou dan heb je geluk, je hebt nu je eigen persoonlijke beest,' zei hij. Ik glimlachte naar hem. Hij nam mijn gezicht losjes in zijn handen en ik voelde zijn lippen zachtjes op de mijne. 'Je bent meer een lieve puppy,' zei ik met een lachje. Ik legde mijn handen bij zijn nek en speelde met zijn haren. Ik beet zachtjes op zijn onderlip om er vervolgens zachtjes een kusje op te drukken. 'Maar dan wel een grote puppy,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Je bent meer een lieve puppy," lacht ze. Haar handen glijden in mijn nek en haar vingers spelen met mijn haren. Ze bijt op mijn onderlip en en geeft me dan een kusje. "Maar dan wel een grote puppy."
    Ik lach met haar mee.
    "Woef!" roep ik dan.
    Ik leg mijn handen op haar heupen en kijk haar in de ogen. Ik probeer niet te staren, maar het lukt niet al te best.
    "Wat wil je doen vandaag?" zeg ik zachtjes. Ik begin een beetje met een lok van haar haren te spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Ah! Ik zal voor je koken,' zei ze. Eventjes later begon ze te grinniken. Ik deed me hoofd een beetje schuin. 'Ik heb een ander idee. Schoot me net te binnen,' zei ik en ik wachtte eventjes. 'Je kan me voorstellen aan je ouders?' vroeg ik met een aarzeling.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Teske Velez

    'Woef!' riep hij en ik begon weer te lachen. Zijn handen kwamen op mijn heupen te recht. Hij keek mij aan en ik hem. Hij had echt zulke mooie ogen. 'Wat wil je doen vandaag?' vroeg hij zachtjes. Ik voelde hoe hij met een lok van me haar speelde. Ik haalde mijn schouders een beetje op. 'Nou, volgens mij heb ik zo school,' zei ik sip. Ik vond het hier veelte gezellig met hem. 'Had jij soms ideetjes?' vroeg ik er zachtjes achter aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Nou, volgens mij heb ik zo school. Had jij soms ideetjes?"
    "Oh school, juist ja. Daar moet ik ook heen. Ik wist dat ik iets vergeten was."
    Eigenlijk had ik vorig jaar moeten afstuderen, maar doordat het gen in werking was gekomen en de meesten een tijdje het veranderen niet onder controle hebben zijn er velen die even thuis blijven. Helaas ben ik daar één van en moet ik dus nu mijn jaar opnieuw doen.
    Ik trek mijn neus op terwijl ik Teske aankijk. Yay, school.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Oh school, juist ja. Daar moet ik ook heen. Ik wist dat ik iets vergeten was,' zei hij. Zachtjes moest ik lachen. Ik liet één hand zachtjes door zijn haren gaan. 'Ik heb helemaal geen zin,' zei ik zachtjes. Onbewust ging ik met mijn piercing spelen.

    [Mijn aandacht werd halverwege onderbroken door een kat die over de schutting liep XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze laat een hand door mijn haren gaan. Ik moet er spontaan door glimlachen.
    "Ik heb helemaal geen zin," zegt ze zachtjes.
    "Ik ook niet," antwoord ik eerlijk. "Maar ik heb ook helemaal geen zin om nog een keer te moeten blijven steken."
    Ik kijk toe hoe ze met haar piercing speelt. Ik vind maar weinig mensen echt staan met een neuspiercing, maar zij komt er elegant mee weg. Al is mijn oordeel vast niet zo objectief.
    "Heb je nog ergens piercings?" vraag ik met een glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ik ook niet. Maar ik heb ook helemaal geen zin om nog een keer te moeten blijven steken,' zei hij en ik knikte. Ik bleef onbewust doorspelen. 'Heb je nog ergens piercings?' vroeg hij opeens. Ik merkte daardoor wat ik deed en deed gauw me hand omlaag. 'Nope, alleen deze,' zei ik een beetje blozend. 'En jij?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze houdt abrupt op met haar piercing te spelen en begint een beetje te blozen.
    "Nope, alleen deze. En jij?" vraagt ze zachtjes.
    Ik lach even en veeg mijn haar uit mijn gezicht zodat mijn wenkbrauwpiercing zichtbaar wordt.
    "Alleen deze twee," zeg ik rustig. "En mijn tattoo maar die heb je ook al gezien. Wil je er nog?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.