• Okee, mensen het gaat niet door omdat niemand kan haha ;3 andere keer dus^^

    Na het grote succes vorig jaar op de Breda-meeting van 23 april, leek het mij en Complexity een leuk idee dit nogmaals te doen.

    We willen dit op zondag 22 april doen, omdat de 23e op een maandag valt en dit dus niet uitkomt.

    We verzamelen rond 13.00 bij de Bruna, deze bevind zich in het centraal station! De meeting heeft geen eindtijd, maar we kunnen bijvoorbeeld met zijn allen bij de MacDonalds gaan eten?

    Om de "traditie" in stand te houden gaan we picknicken! We gaan dus naar het Breda park (: Het is dus de bedoeling dat iedereen wat meeneemt. Dit hoeft niet veel te zijn een zakje pinda's mag ook gewoon hoor! ;3

    Mensen die komen:
    - Americana bus 126
    - Robberteu
    - DarkReunion
    - ILOVEMARLEEN

    Mensen die Misschien komen:
    - Spotvogel trein vanuit Goes
    - Failhare
    - Montreal

    Mee nemen: Ik gebruik de echte namen even, je hoeft het niet nu al vast te leggen maar bijv. een kleed is handig?:

    - Sevda: watervaste stift, pinda's
    - Nikki: watervaste stift en heel veel onzinstuff.
    - Kimberlee: konijnen ooren, random stuf en voedsel
    - Sofie: party poppers en een heleboel cake

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:32 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bangarang --> 404NOTFOUND

    Goedelover is NewUsername


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan waarschijnlijk niet meer komen. Ik ga de 9e al naar een vriend en dat kost al 40 euro en ik ben niet erg rijk, en ik ga die week na de meeting op vakantie dus heb ik ook geld nodig. Als ik op een of andere manier toch veel geld krijg wil ik wel komen hoor, want stiekem wil ik deze meeting ook niet missen :33

    O, ik was Bond...
    Ik weet trouwens nog niet of ik wel ga komen, omdat ik het nogal druk heb met school. En ik heb de laatste tijd nogal slechte cijfers gehaald, en nu wil ikzelf en mijn ouders dat ik meer m'n best ga doen... Dus het wordt waarschijnlijk niet, sorry...


    Deep inside, I've never felt alive

    ik was Zayniak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @404notfound & Coghsworth waar moe tik jullie bij zetten dan? Bij misschien of gewoon weg halen?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik was Zayniak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zet bij mij maar héél misschien.


    Deep inside, I've never felt alive

    Haal mij er maar af..

    Schrijf mij er maar af. Ik ben de dag daarvoor in Friesland en ik denk dat ik dat ik de dag daarna heel moe ben. Daarbij heb ik nog maar tien euro voor de rest van de maand. Dus ik heb heel weinig geld.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 15:47 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    I can't, moneytrouble D:


    Let it come and let it be

    Mensen die bij "Misschien" staan, weten jullie la of je kunnen?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik kan niet, ik heb nog veel te veel te doen dat weekend. Sorry...
    Ik ben btw, Cogsworth alias Sofie

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Okee, mensen het gaat niet door omdat niemand kan haha ;3 andere keer dus^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain