• Is gemeen. Ik had een foto bewerkt met Robert Pattinson. Dit was erg mooi geworden enz. Ik had hem dus op hyves bij mijn afbeeldingen gedaan. Zegt mijn moeder het volgendë; "Mooi gedaan jammer dat hij zo lelijk is" xD IK lag wel plat van het lachen. Ze weet dat ik namelijk een fan ben en ze heeft een megahekel aan mijn posters enz. dusja.

    Wat voor reactie's laten jouw ouders achter bij foto's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LOL, nee hoor de mijne weet van niks(lol)


    -

    SmileJawaad schreef:
    LOL, nee hoor de mijne weet van niks(lol)
    gehhe hetzelfde met mijn qacount. die woude ze weten maar dat mocht van mij niet. mijn moeder heet je mispattinson. Ik halo nee zo'n naam verzin je toch niet. ghehehe en mijn moeder zat helemaal te lachen toen ze erachter kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij One Direction, m'n moeder; *wijst naar Harry of Louis* "Ah, die ziet er wel leuk uit."


    There's power in the words you whisper.

    xD heheh wat heb jij en geiaale moeder xDmijn tante vind JB een stuk xD FUN maar ik ga toch echt voor Niall


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    The truth hurts


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn ma vind One Direction goed en dankzij mij leest ze de hongerspelen. Nog even en ik laat haar Supernatural kijken hahaha.


    SLOAN.

    Mijn moeder vindt Zayn van One Direction ‘wel een lekkerding waar ze een beschuitje mee wil eten’
    Ik: ‘Mam... nee. Gewoon nee.’


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn (oud-)oom maakt voldurend grapjes over mijn geblesseerde idool.
    Wie het laatst lacht, lacht het best, want door Ibrahim Afellay winnen wij het EK! _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    STALKERPANDA schreef:
    Mijn moeder vindt Zayn van One Direction ‘wel een lekkerding waar ze een beschuitje mee wil eten’
    Ik: ‘Mam... nee. Gewoon nee.’

    Love that comment!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ehm en ik maar denken dat de beschrijving van mijn vriendin/klasgenote van Harry erg was


    Physics is awesome

    door mij leest mijn moeder twilight en the Hunger games en laatst zei ze nog dat Tatlor Lautner een lekker ding was. ben ik even blij dat ze dat niet zegt als er vriendinnen bij zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn mamsie weet alleen dat ik wat posters op mijn kamer heb ^^


    You've cat to be kitten me right meow.

    Mijn ma is grappig. Er is zo'n site waar mensen hun poep op zetten en dan cijfers aan elkaar geven, dus die opende ik. Keek mijn ma ineens mee en ging ze beoordelen: 'Hm, een 3. Geen mooie kleur en de hardheid klopt ook niet'. Echt zo smerig, maar het was zo mooi. :'D

    Ze gluurt nogal vaak mee, en ze lacht eigenlijk al mijn verschrikkelijke foto's uit, wat ik ook geniaal vind. Dus mijn ma haar reacties zijn niet al te serieus!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 0:25 ]

    Mijn moeder heeft alleen facebook, en daar zet ik geen foto's!! Hihi.. lol

    En deze is dus dubbel. ):

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 0:25 ]