• Ja, mijn hong ligt op mijn bed.
    Hij slaapt af en toe op mijn kamer,
    gewoon in zijn mand,
    Maar nu ging hij rondlopen en ineens sprong ie op mijn bed.
    Ik wilde hem eraf sturen maar het is eigenlijk best cute ^^
    Ik ben kinda bored.


    The universal language of art.

    Ik heb heel vaak 's ochtends dat ik me omdraai in bed en dan ineens met mijn hand in iets harigs grijp. Ligt er ineens een kat. De eerste keer kreeg ik echt een hartaanval, maar nu ben ik het gewend en vind ik het gezellig :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn hond ligt altijd op mijn bed. Behalve als ik slaap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als het mijn kat is gelukt mijn kamer binnen te glippen, komt ze altijd tegen mij aan liggen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Als mijn konijn in mijn bed zou liggen zou ik gaan denken dat het een mutant is, want die moet dan eerst zijn kooi openmaken, een deur openmaken, trap op hupsen en dan nog een deur openmaken. En dan moet ie nog m'n bed in zien te komen...

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 23:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Pericles schreef:
    Als het mijn kat is gelukt mijn kamer binnen te glippen, komt ze altijd tegen mij aan liggen (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn hond kan niet eens de trap op(no_chears)
    hij is een redelijk grote labrador van 40 kilo en is trouwens 12 jaar :')

    Mijn oudste kat kwam vroeger altijd op mijn bed liggen, ook al mocht hij normaal gezien niet boven komen.
    En als mijn moeder dan op de gang stond, liet ik hem onder het deken kruipen.
    Soms kwam hij zelfs slapen met mij en als ik dan 's ochtend wakker werd ging hij samen met mij weer naar beneden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn hond slaapt altijd aan mijn voeten :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nu slaapt ie :') op mn bed :')


    The universal language of art.