• Aangezien veel users hier onzeker zijn over zichzelf heb ik dit spel bedacht. Je mag per beurt één van de onzekerheden die je over jezelf hebt neer zetten en de volgende geeft daar een tip voor om die onzekerheid te overwinnen of hoe die persoon er naar kijkt waarop diezelfde persoon zeg maar een onzekerheid van zichzelf neerzet.
    Ik begin:
    Ik ben bang dat mensen mij niet aardig genoeg vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mensen die jou niet aardig vinden, zullen nooit vrienden van je zijn. Echte vrienden vinden je aardig zoals je bent en die heb je meer nodig dan die bitchy mensen.

    ><'

    Ze vinden mij allemaal veel te vrouwelijk terwijl ik alles behalve gay ben. oÔ

    @ Renéeeeeeh.

    Meid, ik heb dat gevoel ook gehad. Maar ik heb het verdreven door dat gevoel te kwellen. Waarschijnlijk denken heel veel mensen zo. Mijn tip is om gewoon jezelf te zijn en gewoon op de personen waarvan jij dat denkt af te stappen. En zie dan het resultaat. :')

    Ik ben bang dat ik een keer ongesteld word als ik het niet weet en een witte broek aan heb of zo. o.o


    -

    @DodeDavid
    Trek je er niets van aan en doe waar je jezelf goed bij voelt. Ze kunnen dat wel vinden, maar jij weet de waarheid.

    Ik ben bang dat ik te dik ben.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:58 ]

    Je bent pas dik als je dat zelf wilt, je bent hoe je je voelt. Er zal wel een jongen komen die je vreselijk leuk vindt en je kan doen geloven dat je prachtig bent en niets aan je lichaam moet veranderen. Maar tot die tijd: geloof in jezelf net als wij allemaal doen.

    euhh
    Net zoals wij in jou geloven*
    ><

    @Esmaye:

    Dat is mij ook gebeurd, geloof het of niet. Niets aan de hand, je moet zo denken, iedere vrouw wordt ongestelt. Vraag aan iedereen of zij je kunnen helpen, of ga desnoods naar huis om iets anders aan te trekken. Als je bij iemand anders bent, en die heeft vast een moeder, dan kan je daar altijd vragen of je daar wat mag hebben, en met je kleren kom je dan vast ook wel uit. Get it a little bit?

    Ik heb faalangst(?). {denk aan, voor de klas staan, etc.}

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:06 ]

    Heb ik ook.
    Gewoon doen, en het lukt je wel. Als je dan ziet dat het wel gaat, zal het wel wat over gaan.

    Is geen onzekerheid maar wel een probleem ><
    Ik ben verliefd op iemand via het internet, die het niet weet en die het ook nooit te weten mag komen want we zijn beste vrienden.
    En erger nog, het is iemand van Q.

    Liefde is iets moois je kan het, het beste met die persoon in kwestie berspreken en beslissen of jullie een relatie aan gaan of gewoon vrienden blijven.

    Ik ben bang dat ik in het tweede jaar alleen maar slechte cijfers ga halen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:22 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het zal je wel lukken, gewoon goed opletten en je huiswerk met volle concentratie maken, dan lukt het wel! Ik weet niet hoe je eerste jaar ging maar het lukt je wel, daar ben ik zeker van!

    Ik schaam me omdat alle jongens van mijn leeftijd fitnessen en veel spieren hebben en voetballen en ik doe rugby. ><

    Ik vind dat jij ook erg gespierd bent en als je rugby leuk vind moet je er vooral mee doorgaan want wat jij leuk vind is belangerijker dan wat anderen leuk vinden.

    Ik ben bang dat is veel vriendinnen ga verliezen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:37 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom zou je vriendinnen verliezen? Echte vriendinnen blijven, en als ze je toch op de een of andere manier achterlaten ben je beter af zonder.
    Maar dus, waarom zou je ze verliezen? Het is nogal vaag.

    Ik euhm ben uit onzekerheden denk ik ><'

    Ja, ik heb wel een onzekerheid.

    Moet ik er voor uitkomen om als hetero jongen zijnde fan te zijn van tokio hotel? Ik denk dat ze me dan gaan haten.

    Als je vrienden je ervoor gaan haten zijn het geen echte vrienden. Ze moeten je respecteren en accepteren zoals jij bent, ook al ben je een hetero jongen en fan van Tokio Hotel. Als ze je laten vallen weet je meteen dat 't geen echte vrienden zijn en ga je beter om met mensen die je wél accepteren en respecteren over het feit dat je naar Tokio Hotel luisterd.

    Ik ben bang dat ik - als ik volgend jaar niet meer met mijn vrienden in de klas ga zitten wat zo is - onze vriendschap gaat verwateren en dat ik in de nieuwe klas geen vrienden ga vinden.

    Dat probleem hebben veel kids Annelies. Maar uiteindelijk valt het allemaal mee er zullen vast wel mensen zijn die jou mogen. En wees maar gewoon jezelf.

    En ik ben wel uit mijn onzekerheden.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:08 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jafijn, dan kan ik dus niet helpen. (: Njaa, je zegt maar als er iets is.;D

    Ik durf nooit te zeggen dat ik iemand een mooi meisje vind, omdat ik bang ben dat ze meteen zullen denken dat ik lesbisch ben.:X

    -Ik heb niets tegen hun hoor!Ö-


    everything, in time