• Toestemming van: Robbeknol.

Verloop van de wedstrijd:

- In totaal heb je 10 dagen de tijd om de opracht te voltooien.
    - Uitstel geef je 24 uur van tevoren aan.
    - Iedere ronde vallen er 4 mensen af.
    - Je levert je opdracht in dit topic in. Je plaatst hem via een link van het hoofdstuk waarin je hem geplaatst hebt.
    - Wanneer je niet inlevert, lig je eruit.

Waar op gelet wordt:
    - Spelling en grammatica.
    - Interpunctie en alinea's
    - Het aantal woorden.
    - Link met de opdracht.
    - Originaliteit.

Prijzen:
    - Eerste plaats: 15 credits
    - Tweede plaats: 10 credits
    - Derde plaats: 5 credits.

Deelnemers:
    In totaal kunnen er 20 mensen deelnemen aan de wedstrijd.
    - Gothel
    - Zayniak
    - Merryweather
    - NightMoon
    - Vocalizer
    - Austen
    - Necromanner
    - Darksavior
    - Yoda
    - Bond
    - Acromantula
    - Enter
    - DarkRainbow
    - Januharry
    - Ashby
    - Tremotino

Inschrijvingen gesloten.

Hope you guys will enjoy :')

Opdracht 1

Opdracht 2

Ik wil dat jullie bij deze opdracht een verhaal gaan schrijven om een woord heen. Ik wil dat jullie origineel met deze opdracht omgaan. Zo hoef je niet het directe woord er in terug te laten komen. Maak er je eigen interpretatie van. Ik laat jullie allemaal kiezen tussen 4 woorden. Ieder woord kan maar vier keer gekozen worden. Ruilen is niet mogelijk. Ook wil ik dat jullie in een bepaald genre gaan schrijven. Ik geef jullie hier mogelijkheden voor waar je tussen kunt kiezen. Hieraan zit geen limiet. Als er bv. 16 mensen horror willen doen, mag dat. Deze keer wil ik ook een plot terugzien in de verhalen. Dit is zeg maar de clou of de ontknoping in het verhaal.

Minimaal aantal woorden: 800
    Maximaal aantal woorden: 1400

Inleverdatum: 10 dagen nadat de beoordelingen online staan.

De woorden en genres vind je in de story. Daarvan is dit de link:

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:33 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Kreacher schreef:
    btw, dan doe ik Catching Fire/Vlammen (deel 2 van the hungergames serie)

Ik zet je er bij(: Maar als je een ander boek zou willen kiezen zou dat prettig zijn. Er zijn namelijk al 2 mensen die een boek van die serie hebben..

enne, een vraagje: moet je in die 1500 woorden het hele boek 'herschrijven' of alleen een deel uit het boek?

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

Wandering schreef:
    (...)
    Ik zet je er bij(: Maar als je een ander boek zou willen kiezen zou dat prettig zijn. Er zijn namelijk al 2 mensen die een boek van die serie hebben..

hmm.... ff kijken... Verwelken (van Lauren DeStefano) is nog niet genoemd, hè? Dan doe ik die wel, is ook wel leuk =)

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

Ik wil graag het boek Th1rteen R3asons Why van Jay Asher.

everything, in time

Oké, ik waag het erop. Mag ik meedoen en het boek Betoverd / Beautiful Creatures doen van Kami Garcia en Margaret Stohl?

'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

Kreacher schreef:
    enne, een vraagje: moet je in die 1500 woorden het hele boek 'herschrijven' of alleen een deel uit het boek?

Nee, alleen een scène.

Mag ik nog meedoen? (A)

Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

Met BRAINWITCH als laatste deelnemer, is bij deze de wedstrijd vol(:
    DEADLINE: 3 MAART!

Kan best zijn dat dit al gevraagd is, maar mag ik bekende namen en woorden in het Engels doen?

Deep inside, I've never felt alive

Ik ga morgen de hele dag de tijd nemen om te schrijven (:
    Vandaag komt mijn vriend namelijk langs en hij blijft tot s'avonds laat :3

26 - 02 - '16

@Aife, dat hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf. Noem eens eens voorbeeld van iets wat je eventueel in het Engels zou willen doen?(:

@HEAVYMETAL Veel plezier en succes dan maar :'D

@Wandering: Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan Hermoine neemt ipv Hermelien en Hogwarts ipv Zweinstein, enz. =)

@Kreacher ohhh, op die manier, ghehe.

Nouja ik ga je er niet op afrekenen. Als het om dat soort dingen gaat, moet je het gewoon zelf even bekijken :')

Móét het uit de ogen van iemand anders zijn uit het boek of mag het ook in de hoofdpersoon zijn?

Weird is Wonderful.

oh, en trouwens, mocht je nou wel een stukje doen, waarbij de eigenlijke hoofdpersoon niet aanwezig is? (maar dat het uiteindelijk wel aansluit op het verhaal zelf)
    Als dat namelijk wel mag, wil ik eigenlijk van boek wisselen :Y)