• Toestemming van: Robbeknol.

    Verloop van de wedstrijd:

    - In totaal heb je 10 dagen de tijd om de opracht te voltooien.
    - Uitstel geef je 24 uur van tevoren aan.
    - Iedere ronde vallen er 4 mensen af.
    - Je levert je opdracht in dit topic in. Je plaatst hem via een link van het hoofdstuk waarin je hem geplaatst hebt.
    - Wanneer je niet inlevert, lig je eruit.

    Waar op gelet wordt:
    - Spelling en grammatica.
    - Interpunctie en alinea's
    - Het aantal woorden.
    - Link met de opdracht.
    - Originaliteit.

    Prijzen:
    - Eerste plaats: 15 credits
    - Tweede plaats: 10 credits
    - Derde plaats: 5 credits.

    Deelnemers:
    In totaal kunnen er 20 mensen deelnemen aan de wedstrijd.
    - Gothel
    - Zayniak
    - Merryweather
    - NightMoon
    - Vocalizer
    - Austen
    - Necromanner
    - Darksavior
    - Yoda
    - Bond
    - Acromantula
    - Enter
    - DarkRainbow
    - Januharry
    - Ashby
    - Tremotino

    Inschrijvingen gesloten.

    Hope you guys will enjoy :')


    Opdracht 1



    Opdracht 2

    Ik wil dat jullie bij deze opdracht een verhaal gaan schrijven om een woord heen. Ik wil dat jullie origineel met deze opdracht omgaan. Zo hoef je niet het directe woord er in terug te laten komen. Maak er je eigen interpretatie van. Ik laat jullie allemaal kiezen tussen 4 woorden. Ieder woord kan maar vier keer gekozen worden. Ruilen is niet mogelijk. Ook wil ik dat jullie in een bepaald genre gaan schrijven. Ik geef jullie hier mogelijkheden voor waar je tussen kunt kiezen. Hieraan zit geen limiet. Als er bv. 16 mensen horror willen doen, mag dat. Deze keer wil ik ook een plot terugzien in de verhalen. Dit is zeg maar de clou of de ontknoping in het verhaal.

    Minimaal aantal woorden: 800
    Maximaal aantal woorden: 1400

    Inleverdatum: 10 dagen nadat de beoordelingen online staan.


    De woorden en genres vind je in de story. Daarvan is dit de link:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 18:31 ]


    Weird is Wonderful.

    Nieuwe met andere namen.


    Weird is Wonderful.

    Echt heel heel heel erg sorry dat ik het zo laat pas doe, maar zou ik uitstel kunnen krijgen tot morgen?
    Ik dacht echt dat ik het vandaag wel af zou krijgen, maar ik zit helemaal vast en ik moet nu weg want ik ben al te laat ;x
    echt sorry! Als het mag, dan beloof ik dat ik hem morgen zo snel mogelijk inlever!


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Wow, sorry voor het slechte bijwerken mensen. Ik heb niet online kunnen komen de afgelopen dagen en zit nu even snel op mijn Ipod. Degenen die om uitstel gevraagd hebben krijgen het. Zij hebben tot 5 maart 23:59. Als ik weer achter een normale pc zit, ga ik alles zsm. Bijwerken. Nogmaals excuses!!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    En jongens, ik mis nog best wat inzendingen. Ik geef jullie nu nog tot vandaag (4 maart) om in te leveren. Voor degenen die niet om uitstel gevraagd hebben betekent dit overigens wel een punt aftrek. Dit is al een uitzondering op de regel!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dankje! <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik kan dat echt niet redden in één dag, sorry. Ik heb nog een toets die ik moet leren en de hele avond ben ik druk bezig met Q Music luisteren.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bedenk je wel dat ik je al een dag extra gegeven heb hè? Je had het eigenlijk gisteravond al ingeleverd moeten hebben. Anders had je om uitstel moeten vragen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Bedenk je wel dat ik je al een dag extra gegeven heb hè? Je had het eigenlijk gisteravond al ingeleverd moeten hebben. Anders had je om uitstel moeten vragen.


    Ik héb om uitstel gevraagd, maar helemaal nooit antwoord gehad. Plus voor deze wedstrijd heb ik me al uitgeschreven bij een andere, maarja. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    dat van mij flut echt, ik had gewoon te weinig tijd, sorry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yowic schreef:
    (...)
    Ik héb om uitstel gevraagd, maar helemaal nooit antwoord gehad. Plus voor deze wedstrijd heb ik me al uitgeschreven bij een andere, maarja. (:

    Je hebt idd om uitstel gevraagd, misschien iets beter lezen, aangezien dit in WAnderings eerste bericht stond: Degenen die om uitstel gevraagd hebben krijgen het. Zij hebben tot 5 maart 23:59. ;)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (nou ja, eerste bericht. Eerste bericht van vannacht)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik had geen uitstel meer nodig, ik heb hem al ingeleverd (:.


    Weird is Wonderful.

    Opdracht 1
    Nogmaals bedankt voor het uitstel (ook al had ik hem niet helemaal nodig =P)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 12:32 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Yowic schreef:
    (...)

    Ik héb om uitstel gevraagd, maar helemaal nooit antwoord gehad. Plus voor deze wedstrijd heb ik me al uitgeschreven bij een andere, maarja. (:

    Ohh, sorry, nee dan klopt het wel. Als je om uitstel gevraagd had, heb je die gekregen. Sorry, sorry, ik heb er dan per ongeluk overheen gelezen : $. I hope you won't make a big deal out of it. Dan heb je tot 5 maart (morgen) 23:59.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.