• Oke, ik ben dus doodsbang voor spinnen (vooral als ik weet waar ze zitten, want dan ga ik ernaar zitten staren). En nu moet ik heeeel nodig plassen, maar er zit er één op de wc, grrrr. *FAIL* Oke, om dit topic nuttig te houden: wie is er nog meer bang voor spinnen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    IK HEEL ERG!


    <3

    Ik ben als de dood voor die beesten ._.
    Behalve als ze achter glas zitten veilig :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -steekt hand op-


    Shoganai i ne~

    Ik werd gisteren wakker en keek naar het plafond. Toen zag ik daar ons favoriet diertje kruipen.
    "Oh, een spin!" zei ik en ik draaide me om in mijn bed.

    :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een vriendin van me is er ook bang voor, zelfs voor die hele kleine :'3. Daar plaag ik haar wel eens mee door er gewoon een op te pakken en 'm voor haar hoofd te houden. Zelf vind ik ze dus niet eng of iets.


    i put the fun in funeral

    Flemish schreef:
    Ik werd gisteren wakker en keek naar het plafond. Toen zag ik daar ons favoriet diertje kruipen.
    "Oh, een spin!" zei ik en ik draaide me om in mijn bed.

    :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik pak ze altijd op en doe het raam open en gooi ze weg.

    Wie ik? Bang? Hoe kom je erbij.(joehoe)


    everything, in time

    Oh hai ther. M 2


    Olive

    Deluso schreef:
    IK HEEL ERG!


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik ben zo bang van spinnen, niet normaal :s da komt doordat er een vroeger over mij liep, yakkes, ik begon zo hard te krijsen, niet normaal. &omg, overlaatst was ik dus m'n haar aan het kammen voor de spiegel, zie ik opeens een reuzespin op m'n nek zitten, ja OP M'N NEK, ik begin heel de flippen en te tieren, shit man o.O m'n kat is van schrik de badkamer uit gerent.. hatelijke beesten.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    De spinnen op zich zijn niet beangstigend, het wordt pas eng als ze verdwijnen...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    mijn moeder en mijn broertje, ik vang ze altijd en zet ze buiten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    RainbowDay schreef:
    Ik ben als de dood voor die beesten ._.
    Behalve als ze achter glas zitten veilig :3


    Cool, neat, swell -Cry

    ik snap niet waarom mensen bang zijn voor die beestjes.. maargoed, als je een fobie hebt kan je er gewoon niks aan doen. ik vind ze om eerlijk te zijn echt heel gaaf


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.