• Toestemming van: Robbeknol.

    Verloop van de wedstrijd:

    - In totaal heb je 10 dagen de tijd om de opracht te voltooien.
    - Uitstel geef je 24 uur van tevoren aan.
    - Iedere ronde vallen er 4 mensen af.
    - Je levert je opdracht in dit topic in. Je plaatst hem via een link van het hoofdstuk waarin je hem geplaatst hebt.
    - Wanneer je niet inlevert, lig je eruit.

    Waar op gelet wordt:
    - Spelling en grammatica.
    - Interpunctie en alinea's
    - Het aantal woorden.
    - Link met de opdracht.
    - Originaliteit.

    Prijzen:
    - Eerste plaats: 15 credits
    - Tweede plaats: 10 credits
    - Derde plaats: 5 credits.

    Deelnemers:
    In totaal kunnen er 20 mensen deelnemen aan de wedstrijd.
    - Gothel
    - Zayniak
    - Merryweather
    - NightMoon
    - Vocalizer
    - Austen
    - Necromanner
    - Darksavior
    - Yoda
    - Bond
    - Acromantula
    - Enter
    - DarkRainbow
    - Januharry
    - Ashby
    - Tremotino

    Inschrijvingen gesloten.

    Hope you guys will enjoy :')


    Opdracht 1



    Opdracht 2

    Ik wil dat jullie bij deze opdracht een verhaal gaan schrijven om een woord heen. Ik wil dat jullie origineel met deze opdracht omgaan. Zo hoef je niet het directe woord er in terug te laten komen. Maak er je eigen interpretatie van. Ik laat jullie allemaal kiezen tussen 4 woorden. Ieder woord kan maar vier keer gekozen worden. Ruilen is niet mogelijk. Ook wil ik dat jullie in een bepaald genre gaan schrijven. Ik geef jullie hier mogelijkheden voor waar je tussen kunt kiezen. Hieraan zit geen limiet. Als er bv. 16 mensen horror willen doen, mag dat. Deze keer wil ik ook een plot terugzien in de verhalen. Dit is zeg maar de clou of de ontknoping in het verhaal.

    Minimaal aantal woorden: 800
    Maximaal aantal woorden: 1400

    Inleverdatum: 10 dagen nadat de beoordelingen online staan.


    De woorden en genres vind je in de story. Daarvan is dit de link:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wauw, dankje voor je beoordeling. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bedankt voor de beoordeling. Eindelijk een keer een beoordeling waar ik echt iets aan heb ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Heel erg bedankt voor de beoordeling en al helemaal voor je commentaar. Daar kan en zal ik wat mee doen.

    Een tip: Je moet je layout overal aanhouden.
    Je hebt de ene keer "beoordeling -naam-" dik gedrukt en de andere keer alleen de naam zonder dik gedrukte letters. Dat is een beetje verwarrend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @DrakSavior: dat viel mij ook al op, ja..


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Wat een fantastische beoordeling! Ik kan er echt iets mee (:
    Ik ga mijn best doen om minder foutjes te maken en je tips te verwerken (:


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Heel erg bedankt voor de beoordeling en al helemaal voor je commentaar. Daar kan en zal ik wat mee doen.

    Een tip: Je moet je layout overal aanhouden.
    Je hebt de ene keer "beoordeling -naam-" dik gedrukt en de andere keer alleen de naam zonder dik gedrukte letters. Dat is een beetje verwarrend.


    We mogen al blij zijn dat het online staat.
    Wat ze dus speciaal 's ochtends vroeg voor ons gedaan heeft. En zo verwarren vind ik het niet; als je gewoon leest is het goed te volgen.

    Wandering, heel erg bedankt voor je behulpzame beoordeling! Ik ben blij dat je eht fijn vond om te lezen. :3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 13:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gothel schreef:
    (...)

    We mogen al blij zijn dat het online staat.
    Wat ze dus speciaal 's ochtends vroeg voor ons gedaan heeft. En zo verwarren vind ik het niet; als je gewoon leest is het goed te volgen.

    Wandering, heel erg bedankt voor je behulpzame beoordeling! Ik ben blij dat je eht fijn vond om te lezen. :3

    Ik ben ook blij. Dat heb ik ook al eerder gezegd. Het was ook niet aanvallend of beledigend bedoelt. En je hebt gelijk, het is ook gewoon te lezen. Ik gaf alleen maar een tip.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nynke, ik ben ook blij. Dat heb ik ook al eerder gezegd. Het was ook niet aanvallend of beledigend bedoelt. En je hebt gelijk, het is ook gewoon te lezen. Ik gaf alleen maar een tip.


    Ik heet Lizz. o.o -plat-

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gothel schreef:
    (...)

    Ik heet Lizz. o.o -plat-

    Oeps.. Ik dacht dat je Nynke was. Slecht!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik zit nu op mijn Ipod dus ik kan nu verder niets aanpassen). En ja, je hebt gelijk. Ik was ook van plan dit aan te gaan passen :'). Eigenlijk wilde ik dit voor het online zetten doen maar ik had echt maar 5 minuten om de pc op te starten, het online te zetten, en het huis uit te rennen, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn beoordeling staat er volgens mij ook niet in :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Beschamend, zeer beschamend. Om 6 uur staan die van jou en Zayniak erin. I swear. Ik schaam me kapot.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Beschamend, zeer beschamend. Om 6 uur staan die van jou en Zayniak erin. I swear. Ik schaam me kapot.


    Ach maakt niks uit, heb toch nog een boel huiswerk. :Y) Necromancer is trouwens Kemaru geworden. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Wandering schreef:
    Beschamend, zeer beschamend. Om 6 uur staan die van jou en Zayniak erin. I swear. Ik schaam me kapot.

    Geeft niet, ik ga vanavond gelijk aan de nieuwe opdracht beginnen, want volgens mijn vriendinnen heb ik een goed idee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga ook zo snel mogelijk aan mijn opdracht beginnen, aangezien ik ook een goed idee heb ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.