• De afgelopen maanden zijn echt een soort van emotionele/persoonlijke wervelwind geweest waardoor Quizlet en schrijven even achteruit werden geschoven, maar nu alles langzaam weer een beetje tot rust komt heb ik eindelijk mijn weg terug naar Quizlet gevonden en ik voel me gewoon zo blij! ♡♡♡♡

    Vanmorgen opende ik voor het eerst in maanden Quizlet met het idee om wat rond te hangen op het forum en ook Weheartit staat al open want daar haal ik mijn cover-inspiratie vandaan. En ik kan gewoon niet wachten om opnieuw covers te maken en creatief bezig te zijn. Het is echt alsof er een soort van extra last van mijn schouders is gevallen want het niet kunnen schrijven (echt, ik blokkeerde telkens) is eindelijk weggevallen nu ik een verhaal in mijn hoofd heb waarbij ik me goed voel en geen druk voel. Het draait enkel om het schrijfplezier en de personages!

    Ondertussen heb ik wel mijn 11-jarige Quizlet verjaardag gemist dus hier is een taart die twee maanden te laat is (maar nog steeds even lekker) ♡♡♡♡




    Ik weet niet of er veel mensen van username zijn veranderd dus het gaat wel even terug wennen worden wie wie is hehe

    Also heb ik iets belangrijk gemist? Op het eerste zicht lijkt er niet veel veranderd te zijn? (krul)


    The soul needs autumn.

    Welkom terug! Altijd fijn om mensen terug te zien komen (: hopelijk gaat het weer een hele leuk tijd worden voor je.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh, super fijn dat je terug bent! Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe verhaal (en cover, ofc) ^^ ga je hem hier ook posten?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh, super fijn dat je terug bent! Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe verhaal (en cover, ofc) ^^ ga je hem hier ook posten?


    Ja, maar eerst ga ik het nog een beetje voor mezelf houden hehe


    The soul needs autumn.

    Wat gezellig!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Welcome back (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gelukkig dat het terug beter gaat! Welkom terug!


    Queer zijn is gewoon alles

    Welkom terug (:


    26 - 02 - '16

    Fijn om terug een bekend gezicht te zien. ^^ welkom terug!


    Ik wil een tuin vol egels

    Welkom terug!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nog steeds net zo dood hier. Welkom terug!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jeeeeyyy (yeah)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.