• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Ik heb niks met Valerie en Hayley, ik praat alleen met ze. En als ik flirt, doe ik dat met één iemand tegelijk. Ik wil niet lijken op een mannelijke hoer," grinnikt hij.
    Ik lach schamper en schrik een krop in mijn keel weg. Ik kruip een beetje bij hem vandaan en veeg een traan van mijn wang. De juiste woorden van de verkeerde persoon.
    "Er zouden meer jongens zoals jij moeten zijn," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Opnieuw een sms'je van Blanda. Ja, ik denk van wel. Alle hoop uit mijn lichaam is verdwenen en een paar keer adem ik diep. Oké, je gevoelens kan je niet veranderen. Sms ik terug. Wat ben ik toch wijs. Dat herken ik niet in mezelf..

    Danny Dial.

    Ik ben er niet echt bij en heb geen flauw idee wat er rondom me gebeurd. Het enige wat ik wél doorheb is dat Alyson weer eens geïrriteerd bezig is. En daar heb ik dus echt geen zin in. Ik wil de ruzie's gewoon een keer overslaan. Maarja, ruzie's horen nou eenmaal bij het leven. Daar kun je niet onderuit komen, jammer genoeg. Als ik eronderuit kon komen, had ik dat zeker bij mijn ouders gedaan. 'Dan, denk nou niet aan je ouders' Hoor ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen. Een zucht verlaat mijn mond. "Ik ben zo terug" Zeg ik tegen niemand in het bijzonder, waarna ik me omdraai en de hoek omloop. Daar ga ik de jongens wc's in en gooi wat water in mijn gezicht.


    Laatste reactie!


    El Diablo.

    Valerie

    Hier kan je beter niet tussen komen dacht ik bij mezelf
    "Gooi die bal is" zei ik tegen Tyler

    Tristan

    "Als je wilt dat die 2 weken rusitg verlopen zou ik zo niet reageren Haley " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Als je wilt dat die 2 weken rustig verlopen zou ik zo niet reageren ,' zegt Tristan. 'Blij dat jij het ook inziet' zegt Alyson bitchy. Ik kijk even op als Danny ineens wegloopt en kijk dan even naar Tristan. 'Wat was je van plan? Ga je me soms ook bedreigen met een mes zoals je vriendinnetje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Nee niet met een mes maar heb wel andere ideeën dus wees maar niet bang dat ik inspiratieloos ben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    ´Okee´ zeg ik, en gooi de bal.


    El Diablo.

    Dave.
    Ze veegt een traan van haar wang en gaat kruipt een klein stukje bij me vandaan. "Er zouden meer jongens zoals jij moeten zijn," Ik knik en weet duidelijk dat ze me als een vriend ziet, of vriendin. Zelf voelt ze ook aan als vriendin, meer gevoelens heb ik niet. "Gaat het met je?" Vraag ik bezorgd als ik haar gezicht zie.

    Alyson

    ´Ik hou ervan als je zo doet´ grijns ik, en geef Tristan een kusje op zijn wang.


    El Diablo.

    Valerie

    Met gemak ving ik de bal en gooide hem verveeld omhoog
    "Hier vangen " riep ik en gooide hem terug


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    "Ach ze moeten gewoon niet zo reageren tegen je" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    Er wordt tegen Hayley gepraat en ik luister wel, maar weet dat ik mijn mond moet houden. Ik kan niet tegen haar opkomen, Alyson, Tristan en Valerie hoeven me dan niet meer. En dan kan ik wel van school veranderen, als dat gebeurt.

    Chrissie

    "Gaat het met je?" vraagt Dave bezorgd.
    "Prima," lieg ik. Ik hou het echter niet lang vol en trek mijn knieën tegen mijn lichaam om mijn hoofd er op te leggen. Ik zit opnieuw als een zielig hoopje mens te huilen.
    "Ik weet niet wat ik moet doen, Dave," zeg ik wanhopig.
    Moet ik hem vergeten of meer mijn best doen? Hij wil niet eens met me flirten, dus zou het wel wat uitmaken? Ik kan dat Hayley mens toch niet zomaar met hem gaan laten lopen? Maar meent hij het wel serieus met haar? Zou hij het met mij ooit kunnen menen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    ´Dankje´ zei ik lachend, en keek weer arrogant naar Hayley.

    Tyler

    Gemakkelijk ving ik de bal, en begon er weer mee te draaien.


    El Diablo.

    Blanda
    Ik lees met een halfoog het laaste sms'je van Jason. Kon ik het maar veranderen. Ik laat mijn ogen weer over Aaron glijden. Er ontstaan een klein lachje op mijn gezicht. Wat heb ik toch geluk met zo'n vriend. Ik gaap diep. Nu pas merk ik hoe moe ik me eigenlijk voel. Langzaam rek ik mezelf uit. Mijn botten kraken enorm. Mijn hoofd leg ik op Aarons schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."