• © Copyright Pavarotti
    Topic 39

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[ik ga even douchen. Ik ben in een half uur terug wss kwartiertje. dan meld ik me en föhn ik snel men haren.]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Kyle heeft op vorige blad gereageert. :P Kyrial, zit nog in de auto, ik zal wel effe me berichtje quote.]

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

"Eerlijk?" vraagt ze. "Nou vraag 1, simpel. Waarom heb je een hekel aan me?"
    Ik lach even.
    "Nou," begin ik. "Je ligt me niet zo. Je bent mijn type niet. Braaf, schattig, bemoeierig, daar houd ik absoluut niet van. Je bent wispelturig en daarbij bosten onze karakters gewoon enorm," leg ik haar rustig uit. "Wat is de tweede vraag?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Pavarotti schreef:
    Kyle

Ik kijk Irial dromerig aan.
    "Het word steeds leuker." Zeg ik terwijl ik hem in de ogen kijk, ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers.
    "I love you." Zeg ik en druk mijn lippen eventjes op de zijne.

[Hier issie. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[Is er nog iets tegen Isabelle gezegt?]

Ich liebe dich 27.12.23

[nee ik ga nu weer bij jou verder. ze praatte met donna]
    Lilly
    Ik kijk haar ongelovig aan. "Volgens mij zijn er meerdere dingen maar ik stel later wel de vragen" zeg ik en ik loop naar Isa toe.

[haren föhnen]

[Ik wacht eerst even op Elise, dan ga ik verder. ;')]

Ich liebe dich 27.12.23

[ik ben er weer. Maar je kunt toch ook alvast reageren en daarna op veranderen]

[neen, ben met iets bezig en dan wil ik liever alles achter elkaar typen, snap je.]

Ich liebe dich 27.12.23

[aha oke]

[schat elisé is weg]

[Dan is ze dat net, want net was ze er nog.]

Ich liebe dich 27.12.23

[lolz slim opgemerkt:X]

Isabelle

"Wat is dat toch met jou en Donna." Zeg ik hoofdschuddend en loop naar een stoel waar ik op ga zitten.
    Ik sla mijn benen over elkaar en pak mijn mobiel, die ik aan druk.

Ich liebe dich 27.12.23