• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk naar Donna.
    "Hai, Donna, niet?"
    Ik glimlach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dit is Jeremy, ken je hem?" vraagt Isabelle. "Hij zit hier al lang op school."
    Ik knik kort. "Ja, ik heb hem wel eens gezien," zeg ik zachtjes.
    "Hai, Donna toch?" vraagt Jeremy.
    "Ja," antwoord ik met een klein lachje rond mijn mond. Het heeft echt wel voordelen, cheerleader zijn. Je hoeft jezelf ten minste nooit meer voor te stellen.
    Ondertussen is Lilly al naar me toe gelopen.
    "Gaat het wel?" vraagt ze.
    Weer knik ik. "Het gaat," is mijn vage antwoord.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:34 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Wauw ze praatte tegen me op een normale toon. Toen besefte ik me dat jeremy er ook stond, hoeveel had hij van Isa en mij meegekregen? Snel draaide ik naar Isa en haasstte ik me naar haar. "iss" siste ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Niks. Ik wist niet eens dat hij naast jullie stond ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Lilly komt op me af gesnelt.
    "Wat's er?"
    Ik kijk haar vragend aan.
    Zomaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [maar dat weet zij niet. Hij stond toch in glee lokaal. Hij had isa gehaald en isa was naar buiten gelopen. samen liepend ze terug dus hij was daar nog???]
    Lilly
    "hoeveel heeft" ik knikte even naar Jeremy."meegekregen. Shit shit shit ik heb niet gekeken of er iemand anders was" Verdome dacht ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yulia Nena Katineh
    De bel gaat. Vlug pak ik mijn boeken op en hijs mijn tas over mijn schouder. Dan kijk ik op mijn plattegrond om de weg naar het lokaal te vinden.
    Ik hou halt bij een deur waar GLEE op staat (?), en klop aan. Voorzichtig loop ik naar binnen. 'Ehm, hoi.' Begin ik maar.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Isabelle

    Ik schiet in de lach.
    "Dansen is toch niet erg?"
    Ik trek even mijn wenkbrauw.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Ik niet naar Lilly die zo onverwacht als ze naar mij kwam ook weer weg ik. Even volg ik haar en Isabelle met mijn ogen maar al snel zijn ze niet interessant meer.
    "Ehm, hoi," hoor ik iemand zeggen.
    Mijn blik valt op Yulia. Ik steek mijn hand naar haar omhoog.
    "Hi," zeg ik rustig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [De bel gaat niet zomaar. Het word vermeld...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik trok een wanhopig gezicht. " Nee Isa van dat ik.. toen... ik...." ik kwam niet uit mijn woorden. Geërgd keek ik naar het meisje dat binnen kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik glimlach even naar het meisje dat binnen komt lopen.
    "Dat was buiten."
    Zeg ik droog en kijk haar aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oh sorry, wist ik niet x3]
    Yulia Nena Katineh
    Donna begroet me. Hier was ze dus. Ik zie een meisje geërgerd naar me kijken
    'Ik ben Yulia. Ik las iets over een zanggroep.. en ik vroeg me af of ik mee kon doen.' Ik kijk even weg. Dit moment was ongemakkelijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Geeft niet.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik keek haar even aan. "Huh.. Nee...ik..." Ik deed even een sorry gebaar en liep naar achter om op een stoel te zitten. Toen ik er bijna was struikelde ik over mijn voeten. " verdome rotzooi" schold ik. Owja shit ook nog andere mensen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan