• Want ik doe dat blijkbaar de hele tijd en mijn zus de zit me nu uit te schelden voor kinderachtig stuk ongeluk. -wat ze minstens 2x per week doet lol, dus dat is normaal-

SLOAN.

Ik doe dat ook dus dat is niet vreemd... Voor mij dan x'D

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Urghh, ik doe dat zo vaak.. (:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Niet vreemd hoor. Hoewel ik het meestal toch in m'n hoofd doe. ^^

Uhm, in jezelf lachen tijdens een film is vrij normaal of iets zeggen van 'sukkel, kijk uit!' doe ik ook regelmatig. Dus, erhm... niet echt gek toch? Maar goed, ik ben ook niet helemaal 100 % dus tja... 8D

Ik praat ook zo vaak tegen me zelf als ik series kijk (maar alleen achter de pc)

Shoganai i ne~

Midna schreef:
    Urghh, ik doe dat zo vaak.. (:

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Howl schreef:
    Niet vreemd hoor. Hoewel ik het meestal toch in m'n hoofd doe. ^^

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik vind het eerder vreemd wat je zus doet

You've cat to be kitten me right meow.

Ik heb dat vooral bij Pretty Little Liars

'hoo, fuck nee ga niet kijken'
    'oh foei!'
    'jezuuuus, stomme geiten!'
    'omg i ship you. just kiss!'
    'lelijk wijf, ga weg.'
    'hahaha, in your face'
    'omg ezra!'

Minsa schreef:
    Uhm, in jezelf lachen tijdens een film is vrij normaal of iets zeggen van 'sukkel, kijk uit!' doe ik ook regelmatig. Dus, erhm... niet echt gek toch? Maar goed, ik ben ook niet helemaal 100 % dus tja... 8D

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

ik praat ook altijd tegen mezelf tijdens films/series

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Ik praat zoveel tegen mezelf tijdens een film...
    Maar dat komt omdat ik mezelf dan laat meeslepen :')

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Minsa schreef:

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Met mezelf als ik alleen kijk en ook met mijn moeder. (bloos)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Maitresse schreef:
    Ik praat zoveel tegen mezelf tijdens een film...
    Maar dat komt omdat ik mezelf dan laat meeslepen :')

Tears are words the heart can't say.