• Mackenzie Foy Cast in Breaking Dawn

    So it’s official, Twi-stalkers. Nine year old Mackenzie Foy has been cast for the role of Renesmee in the Twilight Saga: Breaking Dawn. (***Spoiler Alert! If you are one of the 7 people left who have not yet read Breaking Dawn, then you may want to stop reading now!!**)

    Perhaps the most anticipated cast member to be chosen since her characters parents, Bella Swan (Kristen Stewart) and June’s mega-mougar of the month, Edward Cullen (Robert Pattinson), Mackenzie Foy has been creating a lot of buzz already throughout Hollywood as rumors began flying that she was a potential candidate for the role of Renesmee Cullen. Twilight Saga author Stephenie Meyer confirmed the studios choice on Facebook Wednesday night.

    “Very excited about our new Renesmee, Mackenzie Foy,” Meyer wrote. “She’s an amazing young actress and I’m excited to work with her.”

    So how will they pull it off? With a baby who ages rapidly through the book, it may be tricky. According to recent reports, Bill Condon, the director for the last two installments of the Twilight Saga, is expected to use the same special effects that were used to de-age Brad Pitt’s character in the movie The Curious Case of Benjamin Button.

    It has also been reported that the studio is considering using younger actresses for the earlier parts of the role.

    Recently the studios announced that they had cast Lost’s Maggie Grace to play the role of Irina from the Denali clan, joining MyAnna Buring (as Tanya) Casey LaBow (as Kate), Mia Maestro (as Carmen) and Christian Camargo (as Eleazar).

    So it sounds like the studios have been busy, which is great because shooting for the first half of the final installment starts next month in Louisiana.

    You can expect to see all of the new additions, along with Robert Pattinson, Kristen Stewart and Taylor Lautner and the rest of the returning cast members November 18, 2001 and November 16, 2012 for the last two movies in the series.

    So how do our Celebstalkers feel about the new additions? Are you excited about the choices they have made? Do you plan to see the last two movies in the Twilight Saga?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    mijn engels is nog niet zoo goed dus ik weet niet waar het over gaat.xD (iets over twilight en breaking down maar dat is alles..)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind haar wel er schattig uitzien :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik weet niet hoe ze acteert, maar ik ben wel benieuwd


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dus is het officieel, Twi-stalkers. Negen jaar oude Mackenzie Foy is gecast voor de rol van Renesmee in de Twilight Saga: Breaking Dawn. (*** Spoiler Alert! Als u een van de 7 mensen die er nog niet gelezen Breaking Dawn, dan wil je misschien stoppen met lezen nu !!**)

    Misschien wel het meest verwachte gegoten lid te worden gekozen, omdat haar personages ouders, Bella Swan (Kristen Stewart) en juni de mega-mougar van de maand, Edward Cullen (Robert Pattinson), Mackenzie Foy is het creëren van een veel buzz al heel Hollywood als geruchten begon vliegen dat ze een potentiële kandidaat voor de rol van Renesmee Cullen. Twilight Saga auteur Stephenie Meyer bevestigde de studio's keuze op Facebook woensdagavond.

    "Zeer enthousiast over onze nieuwe Renesmee, Mackenzie Foy," Meyer schreef. "Ze is een geweldige jonge actrice en ik ben opgewonden om te werken met haar."

    Dus hoe zullen ze dat klaargespeeld? Met een baby die leeftijd snel door het boek, kan het lastig zijn. Volgens recente rapporten, is Bill Condon, de directeur voor de laatste twee afleveringen van de Twilight Saga, die naar verwachting dezelfde speciale effecten die werden op karakter de leeftijd van Brad Pitt gebruikt in de film The Curious Case of Benjamin Button te gebruiken.

    Het heeft ook gemeld dat de studio overweegt gebruik te maken jongere actrices voor de eerdere delen van de rol.

    Onlangs is de studio bekend gemaakt dat zij wierpen Lost Maggie Grace om de rol van Irina uit de Denali clan te spelen, mee MyAnna Buring (zoals Tanya) Casey LaBow (als Kate), Mia Maestro (als Carmen) en Christian Camargo (zoals Eleazar).

    Dus het klinkt als de studio's bezig geweest, wat geweldig is omdat opnamen voor de eerste helft van de laatste tranche start volgende maand in Louisiana.

    U kunt verwachten om alle nieuwe toevoegingen te zien, samen met Robert Pattinson, Kristen Stewart en Taylor Lautner en de rest van de terugkerende cast leden 18 november 2001 en 16 november 2012 voor de laatste twee films in de serie.

    Dus hoe doen onze Celebstalkers gevoel over de nieuwe toevoegingen? Ben je enthousiast over de keuzes die ze hebben gemaakt? Bent u van plan om de laatste twee films te zien in de Twilight Saga? .

    (Dit is het artiekel in NL)

    Ik vind wel dat zij goed gecast is. Zij lijkt echt wel op een combi van Robert en Kristen, vooral die laatste.


    You try so hard not trying to try so hard.

    RoseDestiny schreef:
    mijn engels is nog niet zoo goed dus ik weet niet waar het over gaat.xD (iets over twilight en breaking down maar dat is alles..)

    zie reactie van MissRoxy


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    MissRoxy schreef:
    Dus is het officieel, Twi-stalkers. Negen jaar oude Mackenzie Foy is gecast voor de rol van Renesmee in de Twilight Saga: Breaking Dawn. (*** Spoiler Alert! Als u een van de 7 mensen die er nog niet gelezen Breaking Dawn, dan wil je misschien stoppen met lezen nu !!**)

    Misschien wel het meest verwachte gegoten lid te worden gekozen, omdat haar personages ouders, Bella Swan (Kristen Stewart) en juni de mega-mougar van de maand, Edward Cullen (Robert Pattinson), Mackenzie Foy is het creëren van een veel buzz al heel Hollywood als geruchten begon vliegen dat ze een potentiële kandidaat voor de rol van Renesmee Cullen. Twilight Saga auteur Stephenie Meyer bevestigde de studio's keuze op Facebook woensdagavond.

    "Zeer enthousiast over onze nieuwe Renesmee, Mackenzie Foy," Meyer schreef. "Ze is een geweldige jonge actrice en ik ben opgewonden om te werken met haar."

    Dus hoe zullen ze dat klaargespeeld? Met een baby die leeftijd snel door het boek, kan het lastig zijn. Volgens recente rapporten, is Bill Condon, de directeur voor de laatste twee afleveringen van de Twilight Saga, die naar verwachting dezelfde speciale effecten die werden op karakter de leeftijd van Brad Pitt gebruikt in de film The Curious Case of Benjamin Button te gebruiken.

    Het heeft ook gemeld dat de studio overweegt gebruik te maken jongere actrices voor de eerdere delen van de rol.

    Onlangs is de studio bekend gemaakt dat zij wierpen Lost Maggie Grace om de rol van Irina uit de Denali clan te spelen, mee MyAnna Buring (zoals Tanya) Casey LaBow (als Kate), Mia Maestro (als Carmen) en Christian Camargo (zoals Eleazar).

    Dus het klinkt als de studio's bezig geweest, wat geweldig is omdat opnamen voor de eerste helft van de laatste tranche start volgende maand in Louisiana.

    U kunt verwachten om alle nieuwe toevoegingen te zien, samen met Robert Pattinson, Kristen Stewart en Taylor Lautner en de rest van de terugkerende cast leden 18 november 2001 en 16 november 2012 voor de laatste twee films in de serie.

    Dus hoe doen onze Celebstalkers gevoel over de nieuwe toevoegingen? Ben je enthousiast over de keuzes die ze hebben gemaakt? Bent u van plan om de laatste twee films te zien in de Twilight Saga? .

    (Dit is het artiekel in NL)

    Niet echt goed vertaald, laat me raden; google translate? ;]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    MissRoxy schreef:
    Dus is het officieel, Twi-stalkers. Negen jaar oude Mackenzie Foy is gecast voor de rol van Renesmee in de Twilight Saga: Breaking Dawn. (*** Spoiler Alert! Als u een van de 7 mensen die er nog niet gelezen Breaking Dawn, dan wil je misschien stoppen met lezen nu !!**)

    Misschien wel het meest verwachte gegoten lid te worden gekozen, omdat haar personages ouders, Bella Swan (Kristen Stewart) en juni de mega-mougar van de maand, Edward Cullen (Robert Pattinson), Mackenzie Foy is het creëren van een veel buzz al heel Hollywood als geruchten begon vliegen dat ze een potentiële kandidaat voor de rol van Renesmee Cullen. Twilight Saga auteur Stephenie Meyer bevestigde de studio's keuze op Facebook woensdagavond.

    "Zeer enthousiast over onze nieuwe Renesmee, Mackenzie Foy," Meyer schreef. "Ze is een geweldige jonge actrice en ik ben opgewonden om te werken met haar."

    Dus hoe zullen ze dat klaargespeeld? Met een baby die leeftijd snel door het boek, kan het lastig zijn. Volgens recente rapporten, is Bill Condon, de directeur voor de laatste twee afleveringen van de Twilight Saga, die naar verwachting dezelfde speciale effecten die werden op karakter de leeftijd van Brad Pitt gebruikt in de film The Curious Case of Benjamin Button te gebruiken.

    Het heeft ook gemeld dat de studio overweegt gebruik te maken jongere actrices voor de eerdere delen van de rol.

    Onlangs is de studio bekend gemaakt dat zij wierpen Lost Maggie Grace om de rol van Irina uit de Denali clan te spelen, mee MyAnna Buring (zoals Tanya) Casey LaBow (als Kate), Mia Maestro (als Carmen) en Christian Camargo (zoals Eleazar).

    Dus het klinkt als de studio's bezig geweest, wat geweldig is omdat opnamen voor de eerste helft van de laatste tranche start volgende maand in Louisiana.

    U kunt verwachten om alle nieuwe toevoegingen te zien, samen met Robert Pattinson, Kristen Stewart en Taylor Lautner en de rest van de terugkerende cast leden 18 november 2001 en 16 november 2012 voor de laatste twee films in de serie.

    Dus hoe doen onze Celebstalkers gevoel over de nieuwe toevoegingen? Ben je enthousiast over de keuzes die ze hebben gemaakt? Bent u van plan om de laatste twee films te zien in de Twilight Saga? .

    (Dit is het artiekel in NL)


    nu weet ik waar het over gaat thnx_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ze past er denk ik wel bij als ze haar haar krullen enzo. I vraag me af hoe goed ze speelt. Dat is altijd moeilijk met kinderen. xD


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Ze past er denk ik wel bij als ze haar haar krullen enzo. I vraag me af hoe goed ze speelt. Dat is altijd moeilijk met kinderen. xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zij is persoonlijk mijn favoriet. Maar je komt er 2 maanden te laat me aan :)

    iGoogle schreef:
    Zij is persoonlijk mijn favoriet. Maar je komt er 2 maanden te laat me aan :)

    Ah oei, ja ik zag het nu pas :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wat een schattig meisje..
    Al had ik me Renesmee net iets akeliger voorgesteld (:


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Wat een schattig meisje..
    Al had ik me Renesmee net iets akeliger voorgesteld (:

    Dat doen ze nog wel met de make-up denk ik.
    maar als ik aan Renesmee dacht dan dacht ik aan Bella Thorne.
    ze is wel te oud om Renesmee te spelen maarja, zo stelde ik me Renesmee voor.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik dacht even mackanzie fals xD