• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [eyeyeyyeyeyey]
    Lilly
    Lachend gaan we op de grond zitten en ik knik. "Kom Cooling down tegen spierpijn" ik begin me te strekken. Ik strek mijn benen en tik met mijn elleboge4n de grond aan. Met gestrekte benen natuurlijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik schiet in de lach.
    "Na dansen hoef je echt gen cooling down te doen hoor. Alleen als je het serieus doet." Grinnik ik en kijk naar de rek en strekkende Lilly.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik sta op en kijk haar quasi (nep verbaasd. woord kwijt) aan. "Maar wij doen altijd serieus" ik kijk haar aan zonder te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Oorlog," verklaard Yulia.
    Ik knik zachtjes.
    "Klopt," bevestig ik.
    "Wil je erover praten of?" vraag ze.
    Ik hef mijn hoofd op en kijk haar met grote ogen aan.
    "Niet hier," zeg ik zachtjes. "Niet waar iedereen bij is."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@Delightee. Quasi verbaasd. (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ok]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Ik excuseer me bij Yulia en loop het lokaal uit. Aan mij hebben ze op dit moment toch niet zo veel in de les. Met de tas om mijn schouder loop ik richting het Glee lokaal. Zuchtend laat ik mezelf daar in een stoel zakken. Het is hier wel rustig. Ik sluit mijn ogen en laat de beelden door mijn hoofd spelen. Zachtjes laat ik mijn hoofd op mijn handen steunen terwijl de gebeurtenissen mijn netvlies passeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [wij zijn ook bij glee ik ga nu eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Lilly kijk me 'serieus' aan.
    Ik grinnik even en pieuw haar in haar zij.
    "Tja." Zeg ik alleen maar en lach.
    Ik kijk naar Donna die binnen wandeld en gaat zitten.
    Ze sluit haar ogen en ik zie haar denken of zo.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Ik kijk Irial dromerig aan.
    "Het word steeds leuker." Zeg ik terwijl ik hem in de ogen kijk, ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers.
    "I love you." Zeg ik en druk mijn lippen eventjes op de zijne.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijkh aar lachend aan waneer ze me poockte (ofzo). Ik zie Donna ook binnenkomen. "Hoi Donna"ik kan niet laten om even vrolijk hoi te zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yulia Nena Katineh
    Ik knik en begrijp het. Donna staat op en loopt weg, maar ik blijf zitten en zit de les maar uit. Ik heb besloten om maar eens naar het Glee lokaal te gaan, aangezien ik daar een advertentie over zag.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Donna

    "Hoi Donna," hoor ik naast me.
    Verschrikt kijk ik op.
    "Hi," mompel ik even. Met mijn linkerhand wrijf ik even over mijn voorhoofd.
    En kijk ik naar Lilly en Isabelle. Naast hun staat ook een jongen die ik vaag ergens van ken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Dit is Jeremy, ken je hem?" Vraag ik als ze naar hem kijkt.
    "Hij zit hier al lang op school." Zeg ik er achteraan en glimlach even.
    Ik kijk even naar Jeremy en dan weer naar Donna.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zie Donna schrikken en ze wrijft over haar voorhoofd. Ik weet dat het beter is om haar te negeren. Langzaam loop ik naar haar toe. "Gaat het wel?" ik keek haar vragend aan. De laatste keer was een drama toen ik het aan haar vroeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan