• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna
    "Is er soms iets?" hoor ik Yulia vragen.
    "Het is Iran," zeg ik zachtjes met gesloten ogen. De geweren, gemaskerde mannen, bedreigingen, dode lichamen en vochtige plekken passeren mijn netvlies. Ik kan de angst zweet en de urine geur weer ruiken. Met mijn hoofd leun ik op mijn handen. Gecontroleerd haal ik adem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Halvlerwege kijk ik naar de grond. Mijn ogen vullen met tranen. Even knik ik. Zonder na te denken sla ik een arm om haar nek en knuffel haar. Dan besef ik wat ik doe enlaat haar snel los en ga staan. Ik voel dat ik rood wordt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Lilly geeft me een knuffel maar laat me snel los, en gaat staan.
    Ze word rood.
    "Lilly, snap je wat ik bedoel? Je zal me nooit kwijtraken om dit."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Echt niet."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk haar ongelovig aan. Dit was niet wat ik had verwacht om eerlijk te zijn. "Dankje" stamel ik. Ik voel mijn mond in een grootte lach veranderen. Eindelijk eens iets leuks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké, ik reageer later nog wel, moet eerst een boekverslag maken T_T]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Isabelle

    "Dank je." Stamelt ze.
    Ik zie en grote lach op haar gezicht verschijnen.
    "Bff's?" Ik steek mijn pinki naar haar uit.
    Hopelijk snapt ze het gebaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Lachend kijk ik haar. "Bff's" ik haak mijn pink aan de haare. "Dankje Isa" ik omhels haar zonder te aarzelen. Soms zou het wel moeilijk worden maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Lilly omhelst me zonder te twijfelen.
    "Geen dank."
    Ik klop even op haar rug en duw haar dan langzaam van me af.
    "Zullen we naar binnen gaan? Het is koud hier." Grinnik ik en kijk haar vragend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik knik. "owja zometeen hebben we les welk vak??" ik kijk haar lachend aan. Ik voelde me nu gelijk een stuk beter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga sorry. Ik ben morgen ochtend er weer. Anders reageer ik morgen op jou laaste bericht]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Glee. Kom." Ik trek haar mee naar het lokaal.
    Ik zet Muziek aan en begin grappig ofzo te dansen, ik trek Lilly mee naar het midden en dans samen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik schiet in de lach en begin mee te dansen. Ik voel een piepje en pak mijn mobiel. Lilly sorry, het is uit. Ik ben geemigreerd. xxx MIk kijk even ongelofig naar het smsje van Moh. Nou fijn dan, dat wist ik dan ook lekker. Daarna haal ik mijn schouders op. Het was toch niet echt mijn liefde van mijn leven.

    [Ik had dit besproken met HEAVYMETALL en omdat het bij haar niet lekker gaat mocht ik dit zo afronden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Als het lied gedaan is, schiet hij over naar een Ander nummer. Die eigenlijk best cool is.
    Ik kijk naar Lilly en zie dat ze haar mobiel wegstopt. Ik besluit niks te vragen en trek haar weer naar het midden en dans met haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [En nu is er niemand met wie ik kan praten. : (]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga denk ik dan maar... Glee komt zooo... Doeii]


    Ich liebe dich 27.12.23