• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Lilly loopt naar achter en wil gaan zitten, ze struikelt over haar voeten.
    "Gaat het?" Vraag ik en sta bij haar.
    ''Ik ben Yulia. Ik las iets over een zanggroep.. en ik vroeg me af of ik mee kon doen.''
    Het meisje kijkt weg.
    "Ja, kun je zingen?" Vraag ik als ik Lilly overeind heb geholpen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yulia Nena Katineh
    Ik denk lang na. 'Ja,' zeg ik dus maar. Aangezien een onzekere "misschien" niet van pas zou komen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ISabelle

    "Wil je iets zingen?"
    Ik kijk vragend.
    "Want je meot eerst een soort auditie ofzo doen. Iniedergeval, dat meost bij de oude docenten, ik weet niet of die nieuwe zo is."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik glimlach even naar Isa en mijn wangen kleuren rood. Ik keek even naar het meisje en toen naar Donna. Langzaam stond ik weer op en nam plaats achter de piano. Ik wist dat het de tweede keer was maar hij was zo mooi. skyscraper


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lolz lekkere timeing van moi]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ['k ga.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yulia Nena Katineh
    Ik glimlach. 'Bij wie moet ik auditie doen?'
    Ik luisterde naar het meisje dat skyscraper zong. Ze zong net zo hoog als mij. Genietend luisterde ik naar haar stem.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [why?? kom je nog?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik keek evena aar het meisje en daarna naar Donna waar ik weer naast ging zitten. "Is er iets ergs?" ik sloeg een arm om haar heen

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:08 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Owh, nu heb ik bang en moet je mij stevig vasthouden," zegt ze met een bang gezicht. Dan moet ze lachen en drukt een kusje op mijn wang. Ik lach met haar mee en neem haar hand vast om haar dan in de ogen te kijken.
    "Je bent me er eentje, Santiago," zeg ik lachend.
    Nu is het mijn beurt haar een kusje op de wang te geven.
    Glimlachend kijk ik haar aan.

    Charlotte

    Hij legt nu ook zijn andere hand op mijn rug en ik ril even.
    "Meer kan ik niet doen," fluistert hij lachend. Je doet al zoveel voor me.
    Zachtjes kust hij me opnieuw en gaat met zijn handen over mijn rug. Ik slaak een gelukzalige zucht en sla mijn armen om hem heen. Voorzichtig breek ik de kus af en leg mijn hoofd in zijn hals. Ik geef hem er zachte kusjes. Voor een ander zou het gewoon lijken alsof we knuffelen.

    [What happened to Kyrial? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Is er iets erg?" vraagt Lilly aan mij terwijl ze haar arm om mijn schouder slaat. Ik wring mezelf onder de arm vandaan. Ik voel me nooit zo prettig als Lilly zoiets doet.
    "Wat is er niet erg?" beantwoord ik Lilly's vage vraag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Je bent me er eentje, Santiago."
    Hij drukt een kus op mijn wang en kijkt me glimlachend aan. Ik zet een spijtig gezicht op en zucht.
    "Ja, jammer he."
    Ik grinnik even en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Terwijl ik zachtjes een liedje neurie, ga ik met mijn duim over de rug van zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Weetik veel" beantwoord ik terug. Ik staar even naar Isa die dat niet in de gaten zou hebben als het goed is. Ik kijk even naar donna. Voor haar had ik wel honderden vragen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Weet ik veel," beantwoord Lilly mijn vraag.
    Ik zucht diep. In haar ogen kan je allerlei vragen lezen. Wanneer ik ze niet beantwoord kom ik nooit meer van dit meisje af.
    "Oke, wat wil je allemaal over mij weten. Je krijgt eerlijk antwoord op elke vraag," zeg ik.


    Michael

    Charlotte slaat haar armen om me heen en verbreekt onze kus. In plaats daarvan drukt ze kleine kusjes in mijn nek. Genietend laat ik mijn hoofd een beetje naar achter hangen. Zachtjes wrijf ik met mijn handen over haar rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik grinik. "Eerlijk"ik schud mijn hoofd. "nOu vraag 1 simpel. Waarom heb je de hekel aan me?" ik kijk haar aan. Ik was nieuwsgierig naar het antwoord.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan