• ik heb allemaal voortekens dat ik niet hoor te leven ik ben gwn een fout ;(


    i believe i can fly

    xlufjoetoexx schreef:
    Mensen, het is niet omdat er één iemand *Hale* op Quizlet is *Hale* die altijd aandacht wilt *Hale*, dat daarom iedereen meteen aandacht wilt.
    Als jij je slecht voelt, wil je toch ook dat mensen je oppeppen en niet dat ze dingen gaan zeggen zoals: 'Je stelt je aan.' 'Je hebt gewoon aandacht nodig.' 'Oké.' etc.
    Miss. heb je ergens wel gelijk.Maar de meeste zetten het normaal en wat er is ofzo en bij haar is het gewoon ik ben niet goed dus ik moet niet leven. NIks tekst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    septara schreef:
    (...)


    1 keer verbannen voor aandacht die andere was voor ongepast taalgebruik
    Dan kan je toch zelf inzien dat dit dan nog een keer kon gebeuren? Een Ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen, er zijn hier mensen die je wel proberen te helpen! En ga NIET zeggen dat jij die hulp niet nodig hebt want zoals je eerder al zei VRAAG je wel om die hulp.

    - Le Me Is Sorry Voor De Capslock Teksten -

    Lol, jij bent dat kind dat val dood naar mijn vriendin heeft gestuurd. Nee, geen medelijden met jou, karma is een bitch.


    Olive

    septara schreef:
    (...)


    op die manier wilt hij me laten verbannen en me laten weten dat ik fout ben


    Jij bent niet fout, je gedrag is fout.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    septara schreef:
    (...)


    op die manier wilt hij me laten verbannen en me laten weten dat ik fout ben


    Dat is wel heeeeeeeeeeeeel extreem vergezocht.
    Bepaald Hij dan wat er uit je mond komt?


    everything, in time

    septara schreef:
    (...)


    op die manier wilt hij me laten verbannen en me laten weten dat ik fout ben


    Of je bedenkt gewoon dat je er zélf iets aan kan doen. Ben je gewoon zo dom of die je alsof? Je weet toch wel dat je zoiets zelf moet veranderen?


    Your make-up is terrible

    septara schreef:
    (...)


    op die manier wilt hij me laten verbannen en me laten weten dat ik fout ben

    Nee, jij verkloot je leven zelf, en schuift het af op een fictioneel figuur.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Authors schreef:
    Lol, jij bent dat kind dat val dood naar mijn vriendin heeft gestuurd. Nee, geen medelijden met jou, karma is een bitch.



    ROT OPP BICH


    i believe i can fly

    Dus omdat je verbannen bent en omdat mensen die je niet een kent onaardig tegen je zijn hoor jij niet te leven? Nee heel logisch.
    Trek je niet alles aan, niemand hoort niet te leven. Dus jij ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    septara schreef:
    (...)


    ROT OPP BICH


    Leer eerst spellen, xoxo


    Olive

    KILMISTER schreef:
    (...)
    Nee, jij verkloot je leven zelf, en schuift het af op een fictioneel figuur.


    ga dan weg als je aleen dat kan zeggen


    i believe i can fly

    Authors schreef:
    (...)

    Leer eerst spellen, xoxo



    neeej


    i believe i can fly

    septara schreef:
    (...)


    ROT OPP BICH

    Weet je dat ik nu de slappe lach heb? LOL, nu weet ik dat je gewoon een troll bent.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    septara schreef:
    (...)


    ROT OPP BICH


    Je mag geen bericht in alleen hoofdletters.(bloos)


    everything, in time

    lol.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean