• Quizzers,

    Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede cover. Dus, kun jij er eentje voor me maken? Hieronder een korte samenvatting over mijn verhaal een eventuele wensen voor de cover.

    Puck en Eline raken verstrikt in een drugscircuit waar ze niet meer uitkomen. Alleen maar omdat ze Liselore wilden helpen die tot over haar oren (opnieuw) in de problemen zit. Zal het ze lukken om ooit weer een normaal leven te lijden zonder de angst die dag en nacht aanwezig is? Zullen ze uit deze hel ontsnappen? Dit verhaal gaat over moed en dapperheid. Verder blijven gaan en vechten voor je doel.


    Eventuele wensen:
    - Het verhaal is mysterieus. Een mysterieuze achtergrond vind ik dus wel passen.
    - Een eenzaam meisje vaag door de achtergrond heen, vind ik gepast. Ook iets met drugs zou goed staan.
    - Ik wil wel graag een tekst op de foto: Who is telling the truth? Mysteries aren't hard to find, but the solution is much harder. Will they help her out, survive and their life and hers?


    Verder laat ik het aan jullie over. Dit is GEEN wedstrijd.

    Heel erg bedankt, alvast.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:27 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik ga proberen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    HelloJello schreef:
    Ik ga proberen

    Bedankt, laat je het weten wanneer ie af is?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik ga het proberen. met een beetje geluk is hij vanavond nog af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Ik ga het proberen. met een beetje geluk is hij vanavond nog af.

    Bedankt, ik ben benieuwd.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    klaar


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Klikklik


    "Ignite, my love. Ignite."

    HelloJello schreef:
    klaar

    Superbedankt! Hij is echt zooo gaaf!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Tricia schreef:
    Klikklik

    Die van jou is ook echt zo goed! Ze zijn allebei zo goed, ik wissel gewoon af. Kan toch niet kiezen..


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Mag ik ook iets proberen? Ik heb inspiratie.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Tricia schreef:
    Klikklik


    Volgens mij klopt de tekst wel niet in zijn geheel


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    (...)

    Volgens mij klopt de tekst wel niet in zijn geheel


    Nu je het zegt ik mis een woordje. Moet ik dat aanpassen anders?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Nu je het zegt ik mis een woordje. Moet ik dat aanpassen anders?

    Graag! Ik zag al dat het niet klopte, maar wilde je niet beledigen...


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Lysistrata schreef:
    Mag ik ook iets proberen? Ik heb inspiratie.

    Go ahead!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain