• ik heb allemaal voortekens dat ik niet hoor te leven ik ben gwn een fout ;(


    i believe i can fly

    septara schreef:
    (...)

    school , me stages , ben nu weer verwijdert van site omdat ik slecht gedrag heb hier 2 keer verbannen nog 2 keer verwijdert ergens 1000 waarschuwingen
    weer verbannen , en weer verbannen omdat ik te vaak aandacht wou
    zijn voortekens
    Misschien moet je even naar het dikgedrukte kijken nu, je wilt teveel aandacht en daar moet jij even op letten door met een persoon te praten over je gevoelens want zoals je zegt dat je al 2x geband bent omdat je aandacht wou, dan kan je zelf al inzien dat het zo weer kan gebeuren.

    Ergens bespeur ik een nieuw soort Hale hier (cat).
    Maar zoals iedereen hier zegt: óf dit is aandachtstrekkerij, óf je moet het eens wat positiever inzien en bedenken dat iedereen wel eens kleine foutjes maakt en geen mens perfect is, en dat je hier wél mooi bezig bent met leven en ademen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    septara schreef:
    (...)

    in ieder geval niet die vragen en zulke reacties van oke en wat moeten wij er mee


    Je zei: 'stel de vraag'
    Nou, ik denk dat vrijwel ieder van ons zich dat afvraagt. En ik bedoelde het niet in de zin van 'en wat moeten wij ermee', maar van: 'Je luistert toch niet naar ons, dus wat wil je dat we zeggen?':'D


    everything, in time

    Delightee schreef:
    miss. klink het hard. Maar ik vindt dat je aandacht zoekt. Dat je je depri voelt en niet lekker in je vel zit oké daar heb ik ook last van. maar om nou geluijk te zeggen ik hoor niet te leven vindt ik wel erg overdreven.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Heb je nu aandacht te kort of ben je serieus bezig?


    Olive

    MissMcGinty schreef:
    (...) Misschien moet je even naar het dikgedrukte kijken nu, je wilt teveel aandacht en daar moet jij even op letten door met een persoon te praten over je gevoelens want zoals je zegt dat je al 2x geband bent omdat je aandacht wou, dan kan je zelf al inzien dat het zo weer kan gebeuren.



    1 keer verbannen voor aandacht die andere was voor ongepast taalgebruik


    i believe i can fly

    septara schreef:
    (...)

    in ieder geval niet die vragen en zulke reacties van oke en wat moeten wij er mee

    Maar jij legt het niet duidelijk uit, dus wat zouden we er mee moeten doen dan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou ik las net haar GB......... dus idd wss hale


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    septara schreef:
    (...)


    3 keer verbannen voor aandacht die andere paar was voor ongepast taalgebruik


    i believe i can fly

    MEGAKIND schreef:
    (...)
    yeah iemand gebruikt mijn tekst(dance)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen, het is niet omdat er één iemand *Hale* op Quizlet is *Hale* die altijd aandacht wilt *Hale*, dat daarom iedereen meteen aandacht wilt.
    Als jij je slecht voelt, wil je toch ook dat mensen je oppeppen en niet dat ze dingen gaan zeggen zoals: 'Je stelt je aan.' 'Je hebt gewoon aandacht nodig.' 'Oké.' etc.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Vivace schreef:
    (...)
    Maar jij legt het niet duidelijk uit, dus wat zouden we er mee moeten doen dan?


    dit bedoel ik nou


    i believe i can fly

    septara schreef:
    (...)

    school , me stages , ben nu weer verwijdert van site omdat ik slecht gedrag heb hier 2 keer verbannen nog 2 keer verwijdert ergens 1000 waarschuwingen
    weer verbannen , en weer verbannen omdat ik te vaak aandacht wou
    zijn voortekens

    Voortekens dat je je melodramatische gedachtegang stop moet zetten, en naar een psycholoog moet gaan. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    septara schreef:
    (...)


    1 keer verbannen voor aandacht die andere was voor ongepast taalgebruik


    Nou hier!
    Sorry hoor, correct me if I'm wrong, maar ongepast taalgebruik doe je toch zelf? Hoe kan dat dan in godsnaam een voorteken zijn?


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Nou hier!
    Sorry hoor, correct me if I'm wrong, maar ongepast taalgebruik doe je toch zelf? Hoe kan dat dan in godsnaam een voorteken zijn?



    op die manier wilt hij me laten verbannen en me laten weten dat ik fout ben


    i believe i can fly