• ik heb allemaal voortekens dat ik niet hoor te leven ik ben gwn een fout ;(


    i believe i can fly

    MissMcGinty schreef:
    (...) God zou dat nooit doen, en ik weet dat het zo klinkt maar god geeft heus geen tekens dat hij een eigen schepsel moet vernietigen. EN ooit moet de eerste keer zijn? het kan ook gebeurd zijn bij de 4309 keer? Je bent geen ongeluk NIEMAND is een ongeluk.



    waarom gaat dan alles verkeerd?


    i believe i can fly

    Niet alles gaat verkeerd, dat zijn gewoon alleen de dingen die jij op 't moment ziet.


    everything, in time

    septara schreef:
    (...)


    waarom gaat dan alles verkeerd?
    Misschien zie jij dat in? Niet allees gaat verkeerd, noem dan eens een paar dingen op die volgens jou verkeerd zijn gegaan? Zet die dingen die fout zijn gegaan dan even in je beginpost wil je?

    Humble schreef:
    Niet alles gaat verkeerd, dat zijn gewoon alleen de dingen die jij op 't moment ziet.


    zo zie ik dus alles


    i believe i can fly

    Meid. Ik weet dat je nu wil dat wij alles gaan doen om je te overtuigen niets doms te doen, zodat je weet dat wij je niet kwijt willen, ook al kennen we je niet.
    Hoe weet ik dat? Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb hetzelfde gevoéld.

    Maar als je in herhaling blijft vallen, gaan wij het ook allemaal opgeven. En dat kan je ons niet kwalijk nemen! Je wil niet luisteren naar ons, dus dan vinden wij dat het jouw probleem is. Toch normaal?

    Wij willen je overtuigen niets te doen, maar als je niet eens probéért te begrijpen wat wij je zeggen, is het enkel tijdsverspilling voor ons.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    septara schreef:
    (...)

    tel de vraag maar

    Waarom hoor je niet te leven waarom ben je een fout?
    En kom alsjeblief niet aan met dat weet ik of ik krijg tekens, geef alsjeblief concreet antwoord, anders kunnen we je niet helpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MissMcGinty schreef:
    (...) Misschien zie jij dat in? Niet allees gaat verkeerd, noem dan eens een paar dingen op die volgens jou verkeerd zijn gegaan? Zet die dingen die fout zijn gegaan dan even in je beginpost wil je?


    school , me stages , ben nu weer verwijdert van site omdat ik slecht gedrag heb hier 2 keer verbannen nog 2 keer verwijdert ergens 1000 waarschuwingen
    weer verbannen , en weer verbannen omdat ik te vaak aandacht wou
    zijn voortekens


    i believe i can fly



    Mag ik dan vragen wat je nu precies van ons verwacht?


    everything, in time

    Volgens mij is dit een roep naar aandacht en het idee dat mensen willen dat je blijft leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    septara schreef:
    (...)

    school , me stages , ben nu weer verwijdert van site omdat ik slecht gedrag heb hier 2 keer verbannen nog 2 keer verwijdert ergens 1000 waarschuwingen
    weer verbannen , en weer verbannen omdat ik te vaak aandacht wou
    zijn voortekens


    Voortekens dat je je beter moet gaan gedragen misschien? Want je wordt echt niet zomaar van school afgestuurd.


    everything, in time

    septara schreef:
    (...)

    school , me stages , ben nu weer verwijdert van site omdat ik slecht gedrag heb hier 2 keer verbannen nog 2 keer verwijdert ergens 1000 waarschuwingen
    weer verbannen , en weer verbannen omdat ik te vaak aandacht wou
    zijn voortekens
    Dat gedrag ligt echt aan jezelf hoor. Je kunt ook jezelf verander.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    septara schreef:
    (...)

    school , me stages , ben nu weer verwijdert van site omdat ik slecht gedrag heb hier 2 keer verbannen nog 2 keer verwijdert ergens 1000 waarschuwingen
    weer verbannen , en weer verbannen omdat ik te vaak aandacht wou
    zijn voortekens


    Is it... is it Hale?

    Ik denk dat je gewoon aandacht nodig hebt.


    Your make-up is terrible

    Humble schreef:



    Mag ik dan vragen wat je nu precies van ons verwacht?


    in ieder geval niet die vragen en zulke reacties van oke en wat moeten wij er mee


    i believe i can fly

    Assassin schreef:
    (...)

    Is it... is it Hale?

    Ik denk dat je gewoon aandacht nodig hebt.


    waaromm?


    i believe i can fly

    Humble schreef:



    Mag ik dan vragen wat je nu precies van ons verwacht?

    I know it ze wilt aandacht(cat)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan