• ik heb allemaal voortekens dat ik niet hoor te leven ik ben gwn een fout ;(


    i believe i can fly

    Humble schreef:



    Niemand is een fout, dat is echt onzin en moet je uit je hoofd zetten. Word je alleen maar verdrietig van. (':



    ik ben er wel 1


    i believe i can fly

    septara schreef:
    (...)


    dat was een fout

    Ok, biologie is niet mijn beste vak, maar zo iets is geen fout.
    Sowieso, waarom zou je niet horen te leven? Iedereen hoort toch te leven?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je niet eens naar ons wilt luisteren en alleen maar hetzelfde weerwoord gaat geven, kunnen wij je ook niet helpen. :'D


    everything, in time

    En je antwoordt niet op mij omdat je weet dat ik gelijk heb.
    Bij alle anderen kan je nog iets verzinnen, maar wat ik zeg... tja, daar kàn je gewoon niets tegen inbrengen.

    Hé. Geef het tijd.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Ok, biologie is niet mijn beste vak, maar zo iets is geen fout.
    Sowieso, waarom zou je niet horen te leven? Iedereen hoort toch te leven?



    ooiit moet de eerste keer zijn?


    i believe i can fly

    Voordat ik mezelf van dit topic verwijder. :P

    Iedereen leeft voor een bepaalde reden. Iedereen heeft een doel in het leven. Een mens is niet geschapen om meteen fout te zijn, maar om van fouten te leren.

    Humble schreef:
    Als je niet eens naar ons wilt luisteren en alleen maar hetzelfde weerwoord gaat geven, kunnen wij je ook niet helpen. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    xlufjoetoexx schreef:
    Join the club :Y)

    Maar eh, even serieus. Het wordt wel beter, je moet het gewoon tijd geven. Geloof me, ik heb het ook meegemaakt en zit er eigenlijk nog zo'n beetje in. Geef het gewoon wat tijd, het komt wel weer goed.


    het komt niet goed jah ik moet een eind maken daarom zijn er voor tekens god probeerd me duidelijk te maken dat ik een fout ben


    i believe i can fly

    septara schreef:
    (...)


    ooiit moet de eerste keer zijn?

    Iedereen die leeft hoor te leven want hij leeft.
    Sowieso als je in raadsels blijft praten kunnen we je niet helpen. Of je geeft nou eens fatsoenlijk antwoord/uitleg of je moet niet van zulke topics openen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    septara schreef:
    (...)

    het komt niet goed jah ik moet een eind maken daarom zijn er voor tekens god probeerd me duidelijk te maken dat ik een fout ben


    Da's echt onzin!
    Als je in God gelooft, zou je weten dat Hij geen fouten maakt. En tegen zelfmoord is. (':

    Zelfs ik, als atheïst weet dat. :'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    Als je niet eens naar ons wilt luisteren en alleen maar hetzelfde weerwoord gaat geven, kunnen wij je ook niet helpen. :'D

    Inderdaad, want mevrouw heeft gewoon aandachttekort.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    septara schreef:
    (...)

    het komt niet goed jah ik moet een eind maken daarom zijn er voor tekens god probeerd me duidelijk te maken dat ik een fout ben
    God zou dat nooit doen, en ik weet dat het zo klinkt maar god geeft heus geen tekens dat hij een eigen schepsel moet vernietigen. EN ooit moet de eerste keer zijn? het kan ook gebeurd zijn bij de 4309 keer? Je bent geen ongeluk NIEMAND is een ongeluk.

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Iedereen die leeft hoor te leven want hij leeft.
    Sowieso als je in raadsels blijft praten kunnen we je niet helpen. Of je geeft nou eens fatsoenlijk antwoord/uitleg of je moet niet van zulke topics openen.


    tel de vraag maar


    i believe i can fly

    miss. klink het hard. Maar ik vindt dat je aandacht zoekt. Dat je je depri voelt en niet lekker in je vel zit oké daar heb ik ook last van. maar om nou geluijk te zeggen ik hoor niet te leven vindt ik wel erg overdreven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Miyavizm schreef:


    Iedereen leeft voor een bepaalde reden. Iedereen heeft een doel in het leven. Een mens is niet geschapen om meteen fout te zijn, maar om van fouten te leren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.