• Ik heb al een tijdje over nagedacht, maar ik ga morgen een donkerrode kleurspoeling morgen door mijn haar halen (ik heb bruin haar). Ik had het vanavond aan mijn moeder gevraagd en zij was zo van: 'Oké, wanneer?' xd
    Alleen ik vind het wel een beetje spannend ;] (ik twijfel niet en ik doe ook expres een kleurspoeling)

    Wie heeft/wilt er allemaal nog meer haar/zijn haar gekleur(spoel)d?

    Edit: mama heeft vandaag geen tijd dus dan wordt het later... :[ Morgen kan het waarschijnlijk ook al niet dus dan wordt het donderdag of vrijdag...

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 14:53 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik!
    Ik ben er een beetje aan verslaafd. Bovendien heb ik veel geluk; van nature heb ik donkerblond haar, maar mijn haar heeft nogal de neiging de kleur van de spoeling permanent aan te nemen. Niet de echte kleur, maar een tint ervan. Eerst had ik namelijk een tint donkerder en had ik lichtbruin jaar, toen raakte ik verslaafd aan rood. Die spoeling is er ook alweer uit, maar nu wil mijn haar niet meer terug naar de oude kleur en heb ik standaard 'mahoniebruin'. Lichtbruin met een donkerrode glans dus.:'D


    everything, in time

    ik hat: rood, paars, zwart, donker bruin, goud(stont echt heel raar)

    nu ga ik de volgende keer las ik naar de kapper ga me haar rood verven. en dan als het uit groei heeft ander kleur er bij. dus uiteidelijk regenboog haar.. wel jaa!!!! lijk me nou echt F**king lachen!xD

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 0:11 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik had een paarse pluk in mijn haar gedaan met kleurspoeling. Maar door mijn lichte haar zit dat er na bijna een jaar nog steeds in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb blonde highlights. Woensdag krijg ik ze opnieuw. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik. Toen ik begon had ik van mijzelf donkerblond haar.
    De eerste keer was het de bedoeling dat het chocoladebruin werd, maar het werd donkerrood. Daarna had ik het donkerbruin geverfd. Toen weer een soort donkerrood. En toen heb ik het een keer helemaal zwart geverfd. Toen weer donkerbruin. En een tijdje heb ik niet geverfd, mijn haar is toen weer bijna zijn originele kleur geworden. Maar door al het verven blijft mijn haar nu sowieso bruin en wordt het geen blond meer.


    Tell me about it, stud.

    Een vriendin van me had blond haar en heeft het afgelopen zomer met kleurspoeling bruin geverfd.
    Toen de kleur er uiteindelijk uit was, was ze niet meer bruin maar ros. Het is nu zo'n 5 à 6 maanden geleden sinds ze haar haar gekleurd heeft, maar ze is nog steeds ros en het is er nog niet uitgegroeid. Het is nu wel een stuk blonder dan eerst, maar ik denk niet dat het terug blond zal worden.

    Ik ben blond van mezelf, maar ik leef al ruim 1,5 jaar als brunette. Ik gooi er af en toe wat rood (of paars, haha!) doorheen, maar dit zie je over het algemeen geen eens. Ik verf mijn haren al vanaf mijn 11de geloof ik, maar dat waren gewoon spoelingen die na 20 keer er weer uit waren.


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Ik heb van mezelf lichtblond haar, maar verf het al jaren en het is nu donkerbruin, bijna tegen het zwarte aan c:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik laat mijn haar bij de kapper kleurspoelen. Binnenkort denk ik er ook over rood erdoorheen te gooien. Op dit moment heb ik blonde highlights, die ik er even lekker uit laat groeien. Vaak heb ik mijn haar ook donkerder bruin laten maken. (ik ben donkerblond, dus dan lijk ik ineens heel licht)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik wil ook donkerrood, maar dat mag niet van mijn moeder omdat ik te jong ben.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik heb het felrood geverfd, gewoon echte verf, maar wel bij de kapper. Ook heb ik het heel donker gehad, blond, donker- en licht bruin. Nu heb ik donkerbruin haar met highlights erin en ik ga het weer wat roder verven (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb mijn haar bruin gespoeld, ik heb eigenlijk donkerblond. En ik vond het eerst ook eng, maar ik deed het gewoon (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil graag zo één of twee strepen in mijn haar. liefst blauw.
    Maar ik mag het niet van mijn ouders. Later wil ik mijn haar (mooi) rood verven , maar ik vind de kleur van mijn eigenlijke haar ook wel mooi.
    Dus ik moet nog veel gaan nadenken. : (


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Humble schreef:
    Ik!
    Ik ben er een beetje aan verslaafd. Bovendien heb ik veel geluk; van nature heb ik donkerblond haar, maar mijn haar heeft nogal de neiging de kleur van de spoeling permanent aan te nemen. Niet de echte kleur, maar een tint ervan. Eerst had ik namelijk een tint donkerder en had ik lichtbruin jaar, toen raakte ik verslaafd aan rood. Die spoeling is er ook alweer uit, maar nu wil mijn haar niet meer terug naar de oude kleur en heb ik standaard 'mahoniebruin'. Lichtbruin met een donkerrode glans dus.:'D


    Haha ja dat had ik eerst ook!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Humble schreef:
    Ik!
    Ik ben er een beetje aan verslaafd. Bovendien heb ik veel geluk; van nature heb ik donkerblond haar, maar mijn haar heeft nogal de neiging de kleur van de spoeling permanent aan te nemen. Niet de echte kleur, maar een tint ervan. Eerst had ik namelijk een tint donkerder en had ik lichtbruin jaar, toen raakte ik verslaafd aan rood. Die spoeling is er ook alweer uit, maar nu wil mijn haar niet meer terug naar de oude kleur en heb ik standaard 'mahoniebruin'. Lichtbruin met een donkerrode glans dus.:'D


    Ik heb lichtbruin haar en van mij zie je ook nog altijd resten van de kleuring erin. Dus mijn haar heeft nu al een lange tijd een rode gloed. Nu is het wel weer opnieuw gekleurd en is het zoveel roder dan anders. En ik had donkerbruin gevraagd --" Maar ik kleur mijn haar af en toe wel eens. Alleen eigenlijk in de winter, want in de zomer gaat het er toch sneller uit door de zon en het chloor in zwembaden enzo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right