• Ik heb al een tijdje over nagedacht, maar ik ga morgen een donkerrode kleurspoeling morgen door mijn haar halen (ik heb bruin haar). Ik had het vanavond aan mijn moeder gevraagd en zij was zo van: 'Oké, wanneer?' xd
    Alleen ik vind het wel een beetje spannend ;] (ik twijfel niet en ik doe ook expres een kleurspoeling)

    Wie heeft/wilt er allemaal nog meer haar/zijn haar gekleur(spoel)d?

    Edit: mama heeft vandaag geen tijd dus dan wordt het later... :[ Morgen kan het waarschijnlijk ook al niet dus dan wordt het donderdag of vrijdag...

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 14:53 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat wil ik ook doen, met een hele felle kleur. Blauw of zo. Ik weet nog niet, maar zolang ik nog bij mijn ouders in huis woon gaat dat niet gebeuren, vrees ik.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het ongeveer twee maanden geleden laten kleurspoelen, ik had bruin, maar uiteindelijk is het donkerbruin met een rode tint geworden
    En het zit er nog hartstikke goed in
    En ik vind het mooier staan dan mij eigen haarkleur, donkerblond.
    Laat je foto zien?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had een roodbruin kleurspoeling. super leuk effec!
    SUC6


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jalouis schreef:
    Ik heb het ongeveer twee maanden geleden laten kleurspoelen, ik had bruin, maar uiteindelijk is het donkerbruin met een rode tint geworden
    En het zit er nog hartstikke goed in
    En ik vind het mooier staan dan mij eigen haarkleur, donkerblond.
    Laat je foto zien?


    Was ik al van plan ;]
    Zal ik anders alvast een foto laten zien hoe het er nu uitziet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah damn nu ik die titel lees, herinner ik me plots dat ik droomde dat ik mijn haar kleurde. x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn haar is eigenlijk donkerblond maar ik heb het in de Kerstvakantie bruin laten verven. En ik ben er nog steeds heel blij mee [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik! Ik ben er ook verslaafd aan, mijn bruine haar was op een gegeven moment niet meer zo interessant dus besloot ik er een paarse kleurspoeling door te gooien(: (Ik heb foto's op mijn profiel staan, als je het wilt zien) Alleen in de zomer is het een beetje klote, want dan moet ik als ik ga zwemmen echt zorgen dat mijn haar niet nat wordt want anders wordt het water paars (dat heb ik namelijk al een keer gehad in het zwembad van mijn beste vriendin, vond ze niet zo leuk xd)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 12:36 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Ik! Ik ben er ook verslaafd aan, mijn bruine haar was op een gegeven moment niet meer zo interessant dus besloot ik er een paarse kleurspoeling door te gooien(: (Ik heb foto's op mijn profiel staan, als je het wilt zien) Alleen in de zomer is het een beetje klote, want dan moet ik als ik ga zwemmen echt zorgen dat mijn haar niet nat wordt want anders wordt het water paars (dat heb ik namelijk al een keer gehad in het zwembad van mijn beste vriendin, vond ze niet zo leuk xd)

    Maar wat voor iets gebruik je dan? Of gebeurt dat altijd? Ik heb daar nl nog geen last van gehad toen ik een bruine kleurspoeling door mijn haar had gedaan...
    Lijkt me eigenlijk best komisch xD


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)
    Maar wat voor iets gebruik je dan? Of gebeurt dat altijd? Ik heb daar nl nog geen last van gehad toen ik een bruine kleurspoeling door mijn haar had gedaan...
    Lijkt me eigenlijk best komisch xD


    Het is officeel een kleurspoeling die onder de catagorie rood valt, en die erom bekend staat de eerste paar wasbeurten EXTREEM af te geven. Mijn badwater is dan echt knal rose/paars. Maar ook extreem lang erin blijft zitten, voor een spoeling. Ik laat het er door de kapper inzette, maar je kunt het ook zo in een haarwinkel kopen.

    En toen bij mijn vriendin was net de eerste keer dat ik dat had gedaan, dus wist ik niet dat die kleur zo extreem zou afgeven.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 12:49 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb alleen ooit blonde highlights gehad en dat vond ik na een tijdje best mooi


    Physics is awesome

    Britsanity schreef:
    (...)

    Het is officeel een kleurspoeling die onder de catagorie rood valt, en die erom bekend staat de eerste paar wasbeurten EXTREEM af te geven. Mijn badwater is dan echt knal rose/paars. Maar ook extreem lang erin blijft zitten, voor een spoeling. Ik laat het er door de kapper inzette, maar je kunt het ook zo in een haarwinkel kopen.

    En toen bij mijn vriendin was net de eerste keer dat ik dat had gedaan, dus wist ik niet dat die kleur zo extreem zou afgeven.

    Mijn kapper doet geen kleurspoelingen meer, alleen permanent... Dus ik ben vanochtend met ons mam even langs de Etos geweest ;]

    Aha, dan snap ik wel... Ik zal dan ook maar opletten of die van mij niet afgeeft ofzo, voor het geval dat ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik verf mijn haar sinds 2009, toen ben ik van blond naar lichtbruin gegaan, daarna ongeveer 5 verschillende kleuren bruin. In 2010 ben ik van bruin naar lichtblond gegaan, en vorig jaar zomer ben ik van blond naar mahoniebruin naar chocoladebruin gegaan, omdat mahonie mijn huid heel licht maakt. En nu ben ik weer terug aan het gaan naar blond ;D

    - permanent verven, geen spoeling.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 14:09 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik heb twee keer blonde highlights gehad, maar verder niet. Ik ben tevreden met mijn haarkleur (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb een roze pluk gehad, maar omdat ik mn haar van te voren niet gebleekt had was t meer paars-achtig.
    Maar het zit er nu (meer als een half jaar geleden) nog steeds een beetje in, maar dan heeel vervaagd, omdat ik dacht dat het er gewoon uit te spoelen was, maar het werd alleen maar vaag, de rest moet er echt uit groeien :')


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb mijn haar ook een keer kleurspoeling gedaan. Heeft de kapper danwel gedaan maaroke, het bleef echt goed zitten. Soms zeggen ze dat het er nog steeds in zit, like, wtf, het is al precies ene jaar geleden .. --'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean