• Uitleg Verhaal:
    Dit verhaal gaat over Tom en Bill Kaulitz. Ze zijn een tweeling en totaal verliefd op elkaar. Maar niet iedereen zal het zomaar accepteren. En ze weten dat. Maar ze zullen vechten voor hun liefde. Tom heeft altijd tegen Bill gezegd; "Onze liefde is voor eeuwig. Niemand kan deze relatie breken." Maar is dat echt waar, of is er wel iemand die ze uit elkaar kan halen? Je ziet het in; Fuck, I Love My Twinbrother.

    Voorproefje:
    Point Of View; Tom Kaulitz
    "Zal ik vanavond voor ons koken?" Vraag ik als ik mijn auto op de oprit van ons huis parkeer. "Ja." Roept Bill opgewonden en springt uit de auto. Hij begint zijn spullen uit de kofferbak te halen, maar heeft de energie er niet meer voor om alles te kunnen dragen. "Zal ik eens helpen Liebling?" Vraag ik en pak behulpzaam wat tassen uit Bill's handen. Ook pak ik de twee tassen die van m'n eigen zijn en loop vervolgens samen met Bill naar de deur. "Oke, en hoe gaan we dat nou oplossen?" Vraagt Bill lachend als hij ziet dat ik geen hand vrij heb om m'n sleutel te pakken. "Geef mij de rest van jou tassen." Beveel ik Bill, en met alle plezier doet hij het. "In welke zak zit je sleutel?" Vraagt Bill vervolgens. "Linker." Antwoord ik moeilijk. Bill moet echt wat minder kleren kopen. Niet normaal meer. Ik voel Bill's hand verdwijnen in mijn broekzak en niet veel later hoor ik een sleutel rammelen. "Gevonden." Grinnikt Bill vrolijk en stopt de sleutel in de deur. Niet veel later klikt hij open en loopt Bill naar binnen. "Zou je niet een paar tassen van me overnemen?" Vraag ik, terwijl ik nog maar amper vooruit kom. "Nee." Roept Bill en rent naar de bank waar hij zich languit op laat vallen. "Ik kan ook alles hier biuten laten staan." Zeg ik, terwijl ik een poging doe binnen te komen. "Nee, zet maar op tafel neer." Antwoordt Bill schijnheilig en lacht. "Oh, dus jij vond dat grappig. Wouw je vanavond nog eten?" Vraag ik uitgeput als ik Bill's tassen op tafel heb gezet. "Ja." Bill komt naar me toe gelopen en kijkt me zogenaamd verbaasd aan. "Oh, ik wilde je net komen helpen." Zegt hij en draait zich weer op. Ik hoor hem zachtjes lachen. Grijnzend pak ik hem van achter beet. "Dan mag je mooi alles zelf boven brengen. Dan begin ik vast aan het eten. Waar heb je zin in?" Zeg ik en druk een kus in Bill's nek. "Doe maar iets van Bami ofzo." Zegt Bill en draait zich in mijn armen om. "Is goed liebling. Ga jij nou maar die paar tasjes boven brengen." Grijns is gemeen en wijs naar de berg met tassen op tafel. "Niet leuk." Moppert Bill, die twee tassen van tafel pakt en naar boven loopt.

    Fuck, i love my Twinbrother
    Chapter 1.1

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 19:39 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    DOEHOEN _O_

    DOEN
    Ja Die.
    Voor wat wil je rollen?
    Wil je me wat laten weten, pliese??:9~

    Doen!!
    Doen!!
    Doen!!
    Doen!!
    Doen!!
    Doen!!
    Doen!!
    Doen!!

    Doeeeeen !
    x


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Wil je alsjealsjealsjeblieeeeeeft een rol voor mij bezet houden?(A)

    DOENDOENDOEN!


    everything, in time

    Hoi!
    Ik ben Laurien und ik ben 16 jaar :Y)
    Ik ben de beste vriendin van Billchen en dat ben ik al 2 jaar lang! :]
    Bill vertelt me alles,maar dan ook echt alles.
    Wij hebben geen geheimen voor elkaar :]


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Desolate schreef:
    Wil je alsjealsjealsjeblieeeeeeft een rol voor mij bezet houden?(A)

    DOENDOENDOEN!

    Wat voor rol zou je willen?


    Tom and Georg could write a bad romance.