• Dit is toch niet normaal?
    Harry werd aan zijn haar getrokken, Zayn is op de grond gevallen, Liam is zijn schoen verloren, Niall moest huilen en Louis schreeuwde dat ze rustig moesten doen.

    Wat is er mis met die fans? Ik snap wel dat ze blij zijn om ze te zien, maar dit slaat helemaal nergens op.
    Nu zal de beveiliging alleen maar strenger worden.


    I'm in love with you and all your little things

    Philyra schreef:
    (...)

    Goed, dit gaat inderdaad te ver, maar het boeit me niet zo :X en ik wil echt geen speech over dat ik ze moet leren appreciëren omdat 'ik ze niet ken' ofzo, ze interesseren me gewoon niet.
    Ze heeft het niet over ons geloof ik :P


    Life is hard and then we die

    Nee. Gewoon nee.
    Being a fan is one thing, being completely insane another.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Eyes schreef:
    Dat vind ik wel zielig voor ze, ik bedoel ze doen hun best voor de fans en alles en dan gaan ze zo idioot doen. En ik me maar af vragen hoe Liam zijn schoen was kwijt geraakt aangezien ie dat twitterde

    *zag het filmpje*

    Ik ben ook fan maar als ik ooit zo gaan doen dan mogen ze me in het gekkenhuis op sluiten. Ze worden aangevallen, de fans zijn net een stelletje leeuwinnen en 1D het stuk vlees waar ze om vechten
    :|


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    JEZUS WAT EEN GEZEIK VAN DIE FANS!!! Je gaat je favo band toch niet vermoorden?? jezus hé!! stelletje doorgedraaide Directionaters!! Grr...


    Be Your Own Anchor

    Caoimhe schreef:
    Fan zijn: Oké, fijn. Fangirl zijn: Oké. Zo zijn: Wtf, nee.

    Shake my freaking head.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ... Z'n schoen verloren? Lol. Wat zal dat kind die die gevonden heeft blij zijn.
    OT: echt, overobsessed much? Wat is dat nou voor gedrag?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    ... Z'n schoen verloren? Lol. Wat zal dat kind die die gevonden heeft blij zijn.
    OT: echt, overobsessed much? Wat is dat nou voor gedrag?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wacht... zie ik Zayn nu huilen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Wacht... zie ik Zayn nu huilen?


    Hij was gevallen en begon te huilen van de pijn, Naill zat ook te huilen volgens mij.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Hij was gevallen en begon te huilen van de pijn, Niall zat ook te huilen volgens mij.

    Lol, anderen zeggen dat het was omdat ie zo bang was. Niall was aan het huilen omdat ie claustrofobisch is ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Serieus, bro's waren wij niet net hetzelfde bij Bring 1D to me met ons gegil enzo.


    SLOAN.

    Eledhel schreef:
    Dat is echt niet normaal.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Zayn; I'm GOING TO DIE!!


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    MissMcGinty schreef:
    Dit zijn nou de fans die het voor de andere normale fans verpesten.


    Als het al fans zijn. Er zijn vaak genoeg mensen die er naartoe gaan en doen alsof ze fans zijn, terwijl ze de beroemdheid eigelijk haten. Dit had ik toen ik in 2009 naar de tour van Britney Spears ging. Ik mocht totaal niks naar binnen nemen behalve een camera (met een hoop geslijm) en spullen die ik binnen kocht (plastic bekers en bakjes) harde dingen mochten de arena niet eens binnen. Omdat ze bang waren dat er dingen naar Britney gegooid werden.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 10:04 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss