• Dit is toch niet normaal?
    Harry werd aan zijn haar getrokken, Zayn is op de grond gevallen, Liam is zijn schoen verloren, Niall moest huilen en Louis schreeuwde dat ze rustig moesten doen.

    Wat is er mis met die fans? Ik snap wel dat ze blij zijn om ze te zien, maar dit slaat helemaal nergens op.
    Nu zal de beveiliging alleen maar strenger worden.


    I'm in love with you and all your little things

    Like wtf?
    Je kan ook normaal doen? Sorry, maar ik kan absoluut niet tegen hysterische fans. -.-


    Take me to wonderland

    Niet normaal.
    Arme jongens volgens mij vinden zij dit ook ietiepietie té ver gaan.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Niall "hates tight spaces", zoals hij het zegt. Dus hij zat daar waarschijnlijk vreselijk te panieken.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Eyes schreef:
    Dat vind ik wel zielig voor ze, ik bedoel ze doen hun best voor de fans en alles en dan gaan ze zo idioot doen. En ik me maar af vragen hoe Liam zijn schoen was kwijt geraakt aangezien ie dat twitterde

    *zag het filmpje*

    Ik ben ook fan maar als ik ooit zo gaan doen dan mogen ze me in het gekkenhuis op sluiten. Ze worden aangevallen, de fans zijn net een stelletje leeuwinnen en 1D het stuk vlees waar ze om vechten
    :|


    klopt, sommige fans moeten inderdaad wat rustiger doen, ik snap heus dat het leuk en geweldig is als je one direction ziet, wil ik zelf ook graag.
    Maar geef de jongens ook wat privacy en rust...


    nothing is true, everything is permitted.